Oznámenie 17272 - WYT

Obsah

17272 - WYT
Vestník č. 253/2016 - 30.12.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenský hydrometeorologický ústav
IČO: 00156884
Jeséniova 17 , 83315 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vladislav Meluš
Telefón: +421 259415189
Email: vladislav.melus@shmu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.shmu.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.shmu.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.shmu.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Životné prostredie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Osobné ochranné pracovné pomôcky pre potreby SHMU
Referenčné číslo: SHMÚ_OOPP
II.1.2) Hlavný kód CPV
18110000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávok osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre
verejného obstarávateľa podľa harmonogramu určenom v zmluve.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 81 640,60 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18130000-9
18141000-9
18143000-3
18832000-0
60100000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenský Hydrometeorologický ústav, Jeséniova 17, 833 15 Bratislava - Nové Mesto
II.2.4) Opis obstarávania
Zabezpečenie dodávok osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len OOPP) pre
verejného obstarávateľa podľa harmonogramu určenom v zmluve podľa jednotlivých príloch uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 81 640,60 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OK KŽP
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa § 152 ZVO. Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. a) v prípade, ak vo svojej organizačnej štruktúre má člena/členov dozorného orgánu a/alebo prokuristu/prokuristov preukáže nasledovne:
-podľa § 32 ods.2 písm. a) predložením výpisu z registra trestov nie starším ako tri mesiace, alebo
-podľa § 152 ZVO (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 ZVO).
Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 17.4.2016 splnenie podmienok účasti podľa § 32 písm. b) a písm. c) preukáže nasledovne:
-podľa § 32 ods.2 písm. b) a písm. c) predložením potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace a potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, alebo -podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní (po vykonaní zmeny údajov v zozname hospodárskych subjektov a doplnení tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 156 ZVO. Uchádzač hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR, nie starší ako tri mesiace. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže splnenie vyššie uvedenej podmienky časti preukázať: -predložením originálneho dokladu - výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
- doplnením tohto údaja do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v §32 ods.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.

2) . Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode 111.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávaľ vyžaduje podľa ustanoveni § 33 ods. 1 písm d) preukázanie prehľadu ocelkovom obrate,dosiahnutom voblasti,ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky,za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 33 os. 1 písm d) zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predpokkadanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať výšku obratu 100 000 EUR bez DPH spoločne za roky 2014, 2015 a 2016
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. ) Podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovarov,ktorý musí obsahovať minimálne údaje podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Za predchádzajúce 3 (tri) roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk (rozhodné obdobie). Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie realizoval dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň: 100 000 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ podmienky účasti podľa § 34 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi.

2.) Podľa ustanovenia § 34 odst. 1, písm. m) bod 1. zákona: - vzorkami. Uchádzač spolu s ponukou predloží vzorky tovaru v množstve po 1 ks z položiek označených v stĺpci C prílohy č. 4 . Vzorky tovaru úspešného uchádzača ostanú uložené u verejného obstarávateľa počas trvania zmluvného vzťahu. Neúspešní uchádzači si vzorky môžu prevziať osobne v sídle verejného obstarávateľa v lehote 10 pracovných dní od doručenia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/objednávok bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť požadovanú kvalitu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Neuplatňuje sa
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Akcia bude uskutočnená prostredníctvom aukčného portálu Pro-biz.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.01.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.01.2017 10:00
Miesto: Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17
833 15 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podľa ustanovenia § 114 ods. 10) zákona; Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúkne neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
29.12.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité