Oznámenie 92 - WYS

Obsah

92 - WYS
Vestník č. 3/2017 - 04.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Agentúra rozvoja vodnej dopravy
IČO: 42183677
Námestie Slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Telefón: +421 259494752
Fax: +421 252454057
Email: vladimir.novak@arvd.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11913
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Slavomír Pintér
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.process-management.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Rozvoj a modernizácia vodných ciest a vodnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Koncepcia vyčkávacích miest pre plavidlá pozdĺž slovenského úseku Dunaja a ochrany pred účinkami vetra v blízkosti plavebných komôr Vodného diela Gabčíkovo
Referenčné číslo: PM_ARVD
II.1.2) Hlavný kód CPV
71241000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predrealizačná koncepcia zákazky s názvom Koncepcia vyčkávacích miest pre plavidlá pozdĺž slovenského úseku Dunaja
a ochrany pred účinkami vetra v blízkosti plavebných komôr Vodného diela Gabčíkovo akcie s názvom Inovácia a
Modernizácia plavebných komôr Vodného diela Gabčíkovo (Dohoda o grante č.:INEA/CEF/TRAN/M2015/1130225).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 75 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71620000-0
72316000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Agentúra rozvoja vodnej dopravy
Námestie slobody 6
810 05 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 75 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 7
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: INEA/CEF/TRAN/M2015/1130225
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky je súčasťou grantu Inovácia a Modernizácia plavebných komôr Vodného diela Gabčíkovo (č.:INEA/CEF/TRAN/M2015/1130225) spolufinancovaného z prostriedkov EÚ v rámci nástroja CEF
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č.
343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z.
(ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom
uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní
splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych
subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o
zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.

1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál
obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html

1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):

2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky,

2.2 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál
obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a
finančného postavenia spoločne.
V prípade ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného
postavenia dokument určený verejným obstarávateľom tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na Eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej
banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky - nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia verejného obstarávania vo Vestníku
verejného obstarávania. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky.
V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.

2.2 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie
celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky.
Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok,
ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) .
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 400 000,00 Eur.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Požiadavka predloženia prehľadu o dosiahnutom obrate vyplýva zo spôsobu realizácie predmetu zákazky, kedy uchádzač musí mať počas celej doby realizácie predmetu zákazky potrebný objem finančných zdrojov. Verejný obstarávateľ potrebuje preveriť stav ekonomickej situácie uchádzača a jeho finančnú stabilitu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom dodávok poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Požadovaný zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie
skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky tak, aby sa jej mohol zúčastniť čo najširší počet záujemcov.
3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Uchádzač musí garantovať schopnosť a oprávnenosť na dodávku predmetu zákazky zložením a odbornou kvalifikáciou pracovného tímu, ktorý sa bude podieľať na plnení predmetu zákazky. Z opisu predmetu zákazky vyplýva, že z hľadiska odbornosti ide o službu v oblasti odborných návrhov a posúdení opatrení všetkých súčastí vodnej cesty (plavebná dráha, plavebné objekty zaisťujúce parametre plavebnej dráhy, prístavy, prístaviská, napojenie na iné druhy dopravy, súvisiace objekty typu mosty, vedenia a pod.), preto verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov príslušné vzdelanie riešiteľov v oblasti splavnenia vodných ciest a návrhu plavebných objektov a ich požadovanú minimálnu prax.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE:
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej
spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2016 kurzom ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač predloží zoznam minimálne troch poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, pričom aspoň jedna z nich je v minimálnej hodnote 60 000,00 Eur bez DPH.
Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú služby v oblasti odborných
návrhov a posúdení opatrení na zlepšenie parametrov vodných ciest a plavebných objektov vodných diel (štúdie,
výskumy).
Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam poskytnutých služieb a prípadný dôkaz o plnení obsahoval:
- názov a sídlo odberateľa,
- kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
- predmet poskytnutej služby,
- opis predmetu poskytnutej služby,
- doba poskytnutia,
- vyjadrenie odberateľa k splneniu zadania,
- cena poskytnutej služby bez DPH.
3.2 Uchádzač preukáže personálne zabezpečenie prostredníctvom kľúčových odborníkov: Zoznam členov riešiteľského tímu - hlavného riešiteľa a min. dvoch riešiteľov.(Spolu min. 3 rôzne osoby)
3.2.1 Hlavný riešiteľ (1 osoba):
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa študijného odboru alebo programu zaoberajúceho sa vodnými cestami, plavebnými stupňami a plavebnými komorami zo stavebného a hydraulického hľadiska (napr. vodné hospodárstvo a vodné stavby, špecializácia: Hydrotechnika),
- minimálne 10 rokov praxe v uvedenom odbore,
- účasť v pozícii hlavného riešiteľa/riadiaceho zamestnanca na spracovaní minimálne: troch úloh týkajúcich sa zlepšenia parametrov vodných ciest a (alebo) návrhu plavebných stupňov, plavebných objektov (štúdie, štúdie realizovateľnosti, výskumy). Uchádzač túto podmienku preukáže zoznamom úloh a kontrolovateľným identifikačným údajom (napr. č. zmluvy, č. európskeho alebo štátneho projektu).
3.2.2. Riešitelia (2 osoby):
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa študijného odboru alebo programu zaoberajúceho sa vodnými cestami, plavebnými stupňami a plavebnými komorami zo stavebného a hydraulického hľadiska (napr. vodné hospodárstvo a vodné stavby, špecializácia: Hydrotechnika),
- minimálne 5 rokov praxe v uvedenom odbore,
Uchádzač túto podmienku preukáže zoznamom týchto úloh a kontrolovateľným identifikačným údajom (napr. č. zmluvy, č. projektu štátneho výskumu). Na plnenie požadovaných minimálnych požiadaviek na riešiteľov uchádzač predloží podpísané životopisy alebo ekvivalentné doklady.
Riešiteľ v životopise uvedie:
- svoj titul, meno a priezvisko,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
- opis/zoznam požadovanej odbornej praxe, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: pracovnú pozíciu, popis pracovnej náplne, odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok zamestnania/plnenia, zamestnávateľ/objednávateľ
- praktické skúsenosti zoznamom riešených/spracovaných úloh, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: pracovnú
pozíciu na projekte, popis projektu, popis pracovnej náplne na projekte, hodnota projektu, obdobie od - do,
zamestnávateľ/objednávateľ (obchodné meno, adresa sídla alebo miesta podnikania, IČO), kontrolovateľný identifikačný údaj (napr. č. zmluvy, č. projektu štátneho výskumu), telefónne číslo, meno a priezvisko oprávnenej osoby odberateľa, kde je možné si uvedené údaje overiť, prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi, vlastnoručný podpis osoby, fotokópie dokladu preukazujúceho požadované vzdelanie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.01.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.01.2017 11:00
Miesto: PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Gaštanová 13
811 04 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné".
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8.00h do 15.00h.

2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie o vysvetlení najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.

3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich
obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si
vyhradzuje právo nepodpísať Zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.

5. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške
2 000,00 Eur. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

6. Dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú
zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

7. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité