Oznámenie 164 - MSS

Obsah

164 - MSS
Vestník č. 5/2017 - 06.01.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Trnava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610381
A. Žarnova 11, 91775 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Štefan Holý
Telefón: +421 911543109
Fax: +421 254414039
Email: office@lgppp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://fntt.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1353
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LGP Public Procurement, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47526416
Dvořákovo nábrežie 8A , 81102 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Štefan Holý
Telefón: +421 911543109
Fax: +421 254414039
Email: office@lgppp.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://fntt.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
LGP Public Procurement, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47526416
Dvořákovo nábrežie 8A , 81102 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Štefan Holý
Telefón: +421 911543109
Fax: +421 254414039
Email: office@lgppp.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://http://fntt.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): nemocnica, osoba podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Kompletné poistenie pre Fakultnú nemocnicu Trnava
Referenčné číslo: sk14/0055poistenie
II.1.2) Hlavný kód CPV
66515200-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je komplexné poistenie pre Fakultnú nemocnicu Trnava. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti:
Časť 1/ Poistenie majetku Fakultnej nemocnice Trnava
Časť 2/ Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti
Časť 3/ Poistenie motorových vozidiel
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, resp. jej častí tvorí časť B. Opis predmetu zákazky a D. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto SP.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 275 536,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
Vyplňte
Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu časť alebo na jednu alebo viacero častí alebo na všetky časti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača na každú ucelenú časť zvlášť.
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Poistenie majetku Fakultnej nemocnice Trnava
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66516000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Poskytovanie predmetu zákazky v rámci Slovenskej republiky. Územná platnosť je Slovenská republika
Územná platnosť pre elektroniku vo vozidlách je Európa. Bližšie v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť 1 / Poistenie majetku Fakultnej nemocnice Trnava
Rozsah poistenia:
A) Poistenie majetku (Poistenie pre prípad odcudzenia veci, Poistenie pre prípad poškodenia alebo zničenia skla, Poistenie elektroniky, Poistenie strojov)
B) Poistenie zodpovednosti za škodu
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 121 007,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od nadobudnutia jej platnosti a účinnosti resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý na tento účel má verejný obstarávateľ k dispozícii (zodpovedajúceho tejto časti zákazky ) a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Na základe rámcovej dohody sa budú uzatvárať čiastkové poistné zmluvy k jednotlivým druhom poistenia.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66516500-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Poskytovanie predmetu zákazky v rámci Slovenskej republiky.
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť 2 / Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti
Rozsah poistenia
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 145 331,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Poistná zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Poistnej zmluvy.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Poistenie motorových vozidiel
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66514110-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Poskytovanie predmetu zákazky v rámci Slovenskej republiky. Územná platnosť: Europa. Bližšie v súťažných podkladoch.
II.2.4) Opis obstarávania:
Časť 3 / Poistenie motorových vozidiel

1. Havarijné poistenie motorových vozidiel
2. Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 198,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od nadobudnutia jej platnosti a účinnosti resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý na tento účel má verejný obstarávateľ k dispozícii (zodpovedajúceho tejto časti zákazky ) a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Na základe rámcovej dohody sa budú uzatvárať čiastkové poistné zmluvy k jednotlivým druhom poistenia.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú komplexne uvedené v súťažných podkladoch.
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 resp. ods. 4 a ods. 5 zákona predložením originálnych dokaldov alebo úradne overených kópií. Uchádzač môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač je povinný najneskôr pri podpise Zmluvy/Zmlúv predložiť verejnému obstarávateľovi Povolenie na vykonávanie poisťovacej činnosti a to prostredníctvom:
a) povolenia Ministerstva financií SR na podnikanie v poisťovníctve, alebo
b) povolenia Úradu pre finančný trh SR na vykonávanie poisťovacej činnosti, alebo
c) povolenia Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti alebo
d) iný dokument preukazujúci oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť na území Slovenskej republiky poisťovni z iného členského štátu na základe práva slobodného poskytovania služieb alebo prostredníctvom svojej pobočky v súlade so zákonom č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 08.02.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 01.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 08.02.2017 13:00
Miesto: Fakultná nemocnica Trnava, A. Žarnova 11, 917 75 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk časť Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V tomto verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ pri komunikácii postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi alebo záujemcami bude uskutočňované písomnou formou, tak ako je uvedené v súťažných podkladov.
2.Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v prílohe A).1 tohto oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1353. Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1353.
Zároveň verejný obstarávateľ upozorňuje že nakoľko sú súčasťou súťažných podkladov aj tabuľky vo formáte Excel je potrebné si vyžiadať súťažné podklady priamo na emailovej adrese uvednej v v prílohe A).1 tohto oznámenia, a to z dôvodu aby mali uchádzači všetky potrebné dokumenty k dispozícii vo formáte, do ktorého môžu vstupovať vypĺňať ho.
3.Celá ponuka, tiež doklady, dokumenty v nej predložené a písomnosti doručované verejnému obstarávateľovi na
adresu uvedenú v prílohe A)II. tejto výzvy zo strany uchádzačov alebo záujemcov musia byť predložené v štátnom
jazyku ako originály alebo úradne overené kópie. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona č.
343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. V tomto prípade sa rozumie každý objektívny prípad, pre ktorý nemožno od
verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto
zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ako aj prípad ak predložené cenové ponuky u všetkých uchádzačov prekročili predpokladanú hodnotu zákazky určenú verejným obstarávateľom a uvedenú v tomto oznámení a v súťažných podkladoch.
5. Verejný obstarávateľ poskytuje Jednotný európsky dokument ako oddelenú prílohu súťažných podkladov. Uchádzač vyplní Jednotný európsky dokument podľa vzoru, ktorý je súčasťou súťažných podkladov (označené žltou farbou).
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité