II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Kompletné poistenie pre Fakultnú nemocnicu Trnava
Referenčné číslo: sk14/0055poistenie
II.1.2)
Hlavný kód CPV
66515200-5
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je komplexné poistenie pre Fakultnú nemocnicu Trnava. Predmet zákazky je rozdelený na 3 časti:
Časť 1/ Poistenie majetku Fakultnej nemocnice Trnava
Časť 2/ Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti
Časť 3/ Poistenie motorových vozidiel
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, resp. jej častí tvorí časť B. Opis predmetu zákazky a D. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky týchto SP.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 275 536,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi:
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Áno
Vyplňte
Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu časť alebo na jednu alebo viacero častí alebo na všetky časti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača na každú ucelenú časť zvlášť.
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Poistenie majetku Fakultnej nemocnice Trnava
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
66516000-0
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Poskytovanie predmetu zákazky v rámci Slovenskej republiky. Územná platnosť je Slovenská republika
Územná platnosť pre elektroniku vo vozidlách je Európa. Bližšie v súťažných podkladoch.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Časť 1 / Poistenie majetku Fakultnej nemocnice Trnava
Rozsah poistenia:
A) Poistenie majetku (Poistenie pre prípad odcudzenia veci, Poistenie pre prípad poškodenia alebo zničenia skla, Poistenie elektroniky, Poistenie strojov)
B) Poistenie zodpovednosti za škodu
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 121 007,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od nadobudnutia jej platnosti a účinnosti resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý na tento účel má verejný obstarávateľ k dispozícii (zodpovedajúceho tejto časti zákazky ) a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Na základe rámcovej dohody sa budú uzatvárať čiastkové poistné zmluvy k jednotlivým druhom poistenia.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
66516500-5
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Poskytovanie predmetu zákazky v rámci Slovenskej republiky.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Časť 2 / Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti
Rozsah poistenia
Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 145 331,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Poistná zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Poistnej zmluvy.
Časť: 3
II.2.1)
Názov
Poistenie motorových vozidiel
Časť č.: 3
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
66514110-0
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Poskytovanie predmetu zákazky v rámci Slovenskej republiky. Územná platnosť: Europa. Bližšie v súťažných podkladoch.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Časť 3 / Poistenie motorových vozidiel
1. Havarijné poistenie motorových vozidiel
2. Povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 9 198,00
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov od nadobudnutia jej platnosti a účinnosti resp. do vyčerpania finančného limitu, ktorý na tento účel má verejný obstarávateľ k dispozícii (zodpovedajúceho tejto časti zákazky ) a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Na základe rámcovej dohody sa budú uzatvárať čiastkové poistné zmluvy k jednotlivým druhom poistenia.