Oznámenie 234 - WYS

Obsah

234 - WYS
Vestník č. 6/2017 - 09.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
IČO: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 , 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Oddelenie verejného obstarávania UK, Šafárikovo námestie 6, 818 06 Bratislava
Kontaktná osoba: PhDr. Patrícia Blažeková, Ing. Ema Paulovičová
Telefón: +421 259244670 / 259244616
Fax: +421 259244606
Email: ema.paulovicova@rec.uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1045
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Daňové poradenstvo
Referenčné číslo: OVO UK 27/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
79221000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
poskytnutie poradenských a konzultačných služieb pre finančné riadenie Univerzity Komenského v Bratislave,
poskytnutie poradenských a konzultačných služieb v oblasti zdaňovanej a nezdaňovanej činnosti Univerzity Komenského v Bratislave,
poskytnutie poradenských a konzultačných služieb pri spracovaní účtovnej závierky Univerzity Komenského v Bratislave,
poskytnutie poradenských a konzultačných služieb k zostaveniu daňového priznania k dani z príjmov PO za Univerzitu Komenského v Bratislave a jeho zostavenie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 900,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Komenského v Bratislave: fakulty, samostatne hospodáriace súčasti, rektorát a centrálne financované súčasti v Bratislave a v Martine.
II.2.4) Opis obstarávania
Predpokladaný rozsah daňového poradenstva: maximálne 2 150 hodín za 2 roky pre 18 súčastí UK.
Podrobný opis predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 69 900,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti uvedenú v § 114 ods. (2) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) predložením originálnu alebo úradne overenej kópie dokladu o oprávnení poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (napr. výpis z obchodného registra). Doklad musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky.

Podmienka účasti na osobné postavenie vyplýva z § 114 ods. (2) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a originály dokumentov alebo ich úradne overené kópie, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie požadovanej služby:

2.1.Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením:
názvu plnenia,
stručného opisu,
cien,
lehôt poskytnutia služieb a
odberateľov (obchodné meno a adresa sídla alebo miesta podnikania).
Ak odberateľ bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.

2.2.Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Minimálna požadovaná úroveň:
2.2.1.minimálne 2 daňoví poradcovia, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
platná licencia Slovenskej komory daňových poradcov,
minimálne 10 rokov praxe,
2.2.2.minimálne 2 certifikovaní účtovní experti / audítori, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
platný certifikát Slovenského zväzu účtovníkov alebo platná licencia Slovenskej komory audítorov,
minimálne 10 rokov praxe.
Uchádzač poskytne nasledovné údaje:
meno a priezvisko daňového poradcu / certifikovaného účtovníka experta/audítora,
názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa, kde získal požadovanú prax,
potvrdenie od odberateľa, resp. zamestnávateľa alebo
meno zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
kópie požadovaných licencií a certifikátov.
2.2.3.minimálne 2 znalci z odboru ekonómia a manažment, účtovníctvo a daňovníctvo, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
platný preukaz znalca.
Uchádzač poskytne nasledovné údaje:
meno a priezvisko znalca,
Overenú kópiu preukazu znalcov v odbore 090000 Ekonómia a manažment, odvetvie 090100 účtovníctvo a daňovníctvo.

2.3.opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Uchádzač túto podmienku preukáže predložením overenej kópie certifikátu systému manažérstva kvality ISO 9001:2008 v oblasti overovania účtovných závierok a uzávierok, vedenia podvojného účtovníctva, v oblasti týkajúcej sa predmetu zákazky, ktorý slúži ako referenčný model pre nastavenie základných riadiacich procesov v organizácii, ktoré pomáhajú neustále zlepšovať kvalitu poskytovaných výrobkov alebo služieb a spokojnosť zákazníka (objednávateľa služieb).
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.

Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. (5) zákona:

Každá z uvedených podmienok na preukázanie technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ určil podmienky uvedené pod bodom 2.1. a 2.2 s cieľom overenia skúseností a spoľahlivosti uchádzača primerane k rozsahu a náročnosti predmetu zákazky.
Podmienku uvedenú pod bodom 2.3. požaduje z dôvodu, že predmet zákazky je špeciálny postavením verejného obstarávateľa Univerzity Komenského v Bratislave, ako jedinej decentralizovanej verejnej vysokej školy na Slovensku s decentralizovaným riadením aj hospodárením na 18 fakultách, 4 samostatne hospodáriacich súčastiach, rektoráte a centrálne financovaných súčastiach.
Uchádzač musí mať zabezpečené stabilné dosahovanie úrovne kvality v čase i sortimente poskytovaných služieb a zavedený poriadok a systémový prístup vo všetkých činnostiach.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň:
k 2.1.
Požaduje sa preukázanie poskytnutých služieb pre aspoň jednu spoločnosť, ktorá je účtovnou jednotkou v súlade s Opatrením Ministerstva financií SR č. MF/24342/2007-74 v znení neskorších predpisov.
Na splnenie podmienky uchádzač uvedie zoznam poskytnutých služieb v uvedenom období s obdobným charakterom a rozsahom ako predmet zákazky v celkovom objeme v minimálnej výške 90 000,00 Eur bez DPH.
Minimálna požadovaná úroveň:
2.2.1.minimálne 2 daňoví poradcovia, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
platná licencia Slovenskej komory daňových poradcov,
minimálne 10 rokov praxe,
2.2.2.minimálne 2 certifikovaní účtovní experti / audítori, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
platný certifikát Slovenského zväzu účtovníkov alebo platná licencia Slovenskej komory audítorov,
minimálne 10 rokov praxe.
Uchádzač poskytne nasledovné údaje:
meno a priezvisko daňového poradcu / certifikovaného účtovníka experta/audítora,
názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa, kde získal požadovanú prax,
potvrdenie od odberateľa, resp. zamestnávateľa alebo
meno zamestnanca odberateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje.
kópie požadovaných licencií a certifikátov.
2.2.3.minimálne 2 znalci z odboru ekonómia a manažment, účtovníctvo a daňovníctvo, ktorí spĺňajú nasledovné požiadavky:
platný preukaz znalca.
Uchádzač poskytne nasledovné údaje:
meno a priezvisko znalca,
Overenú kópiu preukazu znalcov v odbore 090000 Ekonómia a manažment, odvetvie 090100 účtovníctvo a daňovníctvo.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.01.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.01.2017 10:00
Miesto: Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafárikovo námestie 6, Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia na vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Osobitné podmienky platnosti dokladov a dokumentov:
1.Uchádzač musí predložiť všetky požadované doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti v písomnej listinnej podobe ako originály alebo úradne overené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak, ktoré budú čitateľné, úplné, aktuálne, platné, pravdivé a budú zodpovedať požadovanej štruktúre.
2.V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne (oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny dokladom len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť) a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
3.Uchádzač môže na preukázanie splnenia podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač spĺňať všetky podmienky uvedené v § 34 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní.
4.V súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED). Požadované doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predloží v tomto prípade v súlade s § 39 ods. (6) a § 55 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ odporúča predložiť do ponuky priamo požadované doklady.
5.V súlade s § 39 ods. (8) zákona o verejnom obstarávaní doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, ktoré uchádzač predložil verejnému obstarávateľovi v rámci iného verejného obstarávania, a ktoré sú aktuálne a platné, nemusí uchádzač predkladať v tomto verejnom obstarávaní. Uchádzač iba špecifikuje, v akom verejnom obstarávaní požadované doklady predložil.
6.Posúdenie splnenia podmienok účasti sa vykoná z dokladov a dokumentov predložených podľa požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

JEDNOTNÝ EURÓPSKY DOKUMENT
Identifikácia obstarávateľa Odpoveď:
Názov: Univerzita Komenského v Bratislave
Sídlo: Šafárikovo nám. 6, P.O.BOX 440, 814 99 Bratislava 1
IČO: 00397865
O aké obstarávanie ide? Odpoveď:
Názov alebo skrátený opis obstarávania: Daňové poradenstvo
Podlimitná zákazky na poskytnutie služby
Výzva na predkladanie ponúk zverejnená vo Vestníku VO Č. vestníka xx/2017 zo dňa xx.01.2017
Č. xxx-WYS
Druh zákazky: Zákazka na poskytnutie služby
Zákazka podľa predpokladanej hodnoty: Podlimitná zákazka
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ (ak sa uplatňuje): OVO UK 27/2017

Všetky ostatné informácie vo všetkých oddieloch jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie vypĺňa hospodársky subjekt.

JED predstavuje na účely zákona o verejnom obstarávaní dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
JED obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že:
1. neexistuje dôvod na jeho vylúčenie,
2. spĺňa objektívne a nediskriminačné pravidlá a kritériá výberu obmedzeného počtu záujemcov, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obmedzil počet záujemcov,
3. poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil Jednotným európskym dokumentom.

Upozorňujeme uchádzača/záujemcu, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahol z webového sídla ÚVO http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a údaje, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sám preniesol/prepísal.
Na uvedenej stránke je aj manuál vo formáte .pdf.

V prípade nejasností a problémov pri vypĺňaní formulára JED-u sa obráťte na Úrad pre verejné obstarávanie, Odbor metodiky a elektronického verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
04.01.2017

Redakčné opravy

323 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 8/2017
V oznámení 00234-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Komenského v Bratislave, Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440, 814 99 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 006/2017 zo dňa 09.01.2017 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov Zadajte adresu (URL): www.evo.gov.sk Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov Zadajte adresu (URL): www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/1045 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Doplniť nasledovné informácie: Má byť: 7. Súťažné podklady (SP) sú verejne dostupné v Profile verejného obstarávateľa (Profil) pod linkou uvedenou v ods.I.1 a I.3, zákazka "Daňové poradenstvo". Sú verejne prístupné tak, aby k nim bol umožnený neobmedzený,priamy prístup. Verejný obstarávateľ (VO) neposkytne SP v listinnej forme. 8. Lehota na prevzatie SP sa neobmedzuje, ale odporúča sa ich prevzatie s časovým predstihom, ktorý umožní využiť inštitút vysvetľovania. 9. VO oznámi vysvetlenie údajov uvedených vo výzve a v SP, príp.doplnenie informácií zverejnením v Profile, najneskôr 3 pr.dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že sa o vysvetlenie požiada dostatočne vopred, odporúča sa doručenie žiadosti VO do 13.1.2017 do 13,00 h. podľa SP. Po tomto termíne VO nezaručuje včasné zverejnenie vysvetlenia. 10. Záujemcom sa odporúča sledovať v Profile vysvetlenia, resp. doplnenia, nakoľko každý nesie riziko príp. nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom vysvetlenia, resp. doplnenia.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité