Oznámenie 225 - WYP

Obsah

225 - WYP
Vestník č. 6/2017 - 09.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Kysucké Nové Mesto
IČO: 00314099
Nám. Slobody 94, 02401 Kysucké Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ivan Fábik
Telefón: +421 414212210
Fax: +421 414207230
Email: investicie@kysuckenovemesto.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4850
Hlavná adresa(URL): http://www.kysuckenovemesto.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4850
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
DGB consult, s.r.o.
IČO: 00634191
Kollárova 2641/15 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Topoľská
Telefón: +421 911775444
Email: dgbconsult.info@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4850
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.kysuckenovemesto.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
DGB consult, s.r.o.
IČO: 00634191
Kollárova 2641/15 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Topoľská
Telefón: +421 911775444
Email: dgbconsult.info@gmail.com
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4850
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.kysuckenovemesto.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Spodná stavba pre futbalové ihrisko s osvetlením
Referenčné číslo: KNM/1/17
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236110-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na spodnej stavbe pre futbalové ihrisko s umelou trávou a umelé osvetlenie ihriska.
Umelá tráva ako povrch ihriska (športový povrch - umelá tráva) nie je predmetom zadávania zákazky.
Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 354 875,41 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45317000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Kysucké Nové Mesto, parc. č. 2264/6 a 2264/7.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce na spodnej stavbe pre futbalové ihrisko s umelou trávou a umelé osvetlenie ihriska. Plocha športoviska: 7 920,0 m2.
Stavba je členená na dva stavebné objekty:
SO 01 Futbalové ihrisko s umelou trávou - umelá tráva ako povrch ihriska (športový povrch - umelá tráva) nie je predmetom zadávania zákazky.
SO 02 - Umelé osvetlenie
Podrobnejšie v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 354 875,41 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO:
- zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie,
alebo
- predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených
kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia.
Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného
postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno dôkazu, že hospodársky subjekt nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi.
Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak
uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32
ods. 2 písm. b) a c) ZVO.
Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným
orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu:
https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením Úradu pre verejné obstarávanie Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov, uverejneným na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedeneuradom/ informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html , ktorým ÚVO dáva hospodárskym subjektom do pozornosti úpravu podmienok pre zápis do zoznamu hospodárskych subjektov, vyplývajúcu zo zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v platnom znení, ktorý nadobudol účinnosť dňa 18.4.2016.
Odôvodnenie podmienok osobného postavenia: Podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia určil verejny
obstarávateľ v súlade s ustanovením § 38 ods. 1 písm. a) ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí spĺňať podmienky tykajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 33 ods. 1:
A) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
B) písm. d): prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V prípade, že uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využije finančné
zdroje inej osoby bude postupovať podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina uchádzačov preukazuje splnenie ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu:
https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Sumu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou
bankou na daný rok, ku ktorému sa dodávka tovaru viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa dodávka tovaru viaže k
roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa prvej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné
prepočítať kurzom stanovenym Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum.
Odôvodnenie podmienky účasti (Finančné a ekonomické postavenie) podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Obidve podmienky účasti A) a B) verejného obstarávateľa sú primerané povahe a charakteru zákazky a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t. z. že uchádzač je aj po finančnej stránke stabilným a spoľahlivým obchodným partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má záujemca vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že záujemca/záujemcov:
nie je v nepovolenom debete,
v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár,
bežný účet nie je predmetom exekúcie.
Uvedený doklad musí byť originál a nesmie byt starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om záujemca zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané oprávnenou osobou, že nemá záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
K bodu B):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (práce na stavbe športovísk, futbalové ihrisko s umelou trávou, resp. na spodnú stavbu futbalového ihriska s umelou trávou III. generácie a pod.) v min. sume 1 050 000 EUR bez DPH za posledné tri hospodárskej roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 ZVO:
A) § 34 ods. 1 písm. b): Predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
B) § 34 ods. 1 písm. g): Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby,
C) § 34 ods. 1 písm. j): údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.
D) Podľa § 35 a 36 ZVO:
- Uchádzač predloží originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO 9001:2009 zodpovedajúceho EN ISO 9001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality.
- Uchádzač predloží originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva ISO 14001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia environmentálneho riadenia.
- Uchádzač predloží originál resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu OHSAS 18001, ktorým potvrdí splnenie noriem starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení kvality, o zabezpečení environmentálneho riadenia, o starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam resp. certifikátom ISO.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy
bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo
odbornej spôsobilosti. Toto preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať
záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí
preukázať splnenie podmienok účasti tykajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie
podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti tykajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčenych kópií všetkych dokladov preukazujúcich splnenie
podmienok účasti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym
obstarávateľom predložením dokumentu Jednotny európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1
tohto oznámenia.
Odôvodnenie primeranosti použitia určených podmienok účasti podľa § 34 (A,B,C): Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s prácami podobného charakteru ako je predmet zákazky a zabezpečí bezproblémový chod realizácie diela.
Podľa § 35 a § 36 vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí podľa § 39 (D): Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, že uchádzač bude plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite, environment. zásad a bezpečnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A):
Uchádzač musí preukázať v súlade so zákonom o VO, že v uvedenom období uskutočňoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky - futbalové ihrisko s umelou trávou, resp. na spodnú stavbu futbalového ihriska s umelou trávou III. generácie, ihriská s umelým osvetlením stožiarmi, min. v 354 000 EUR bez DPH.
Predložený zoznam uskutočnených stavebných prác musí obsahovať minimálne:
- obchodné meno alebo názov objednávateľa, kontakt (telefón alebo mail) na objednávateľa, kde je možné informácie overiť,
- sídlo objednávateľa,
- názov predmetu plnenia zmluvy,
- zmluvnú a skutočnú cenu diela a
- lehotu dodania.
K bodu B):
- vyhlásenie, že odborne kvalifikovaní riadiaci zamestnanci budú k dispozícii v čase plnenia zmluvy predložené aktuálne vzhľadom ku dňu predkladania ponúk
- profesijný životopis, z ktorého bude zrejmé, že osoby majú min. 3-ročné skúsenosti s obdobným predmetom obstarania.
- uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti min. 1 osoby - stavbyvedúci podľa zák. č. 236/2000 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zák. č. 138/1992 Zb. v znení zák. č. 554/2001 o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s odbornou spôsobilosťou na pozemné stavby, rovnako budú akceptované osvedčenia vydávané v iných krajinách, akceptované Slovenskou komorou stavebných inžinierov; doklad musí byť predložený ako overená fotokópia osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby.
K bodu C):
Uchádzač predloží zoznam strojového vybavenia obsahujúci minimálne strojné vybavenie:
- Grader s laserovou niveláciou,
- Traktorbager napr. JCB,
- UNC,
- Valec min. 3t.
K bodu D):
Uchádzač predloží požadované certifikáty na zabezpečenie kvality, environmentálneho manažérstva, starostlivosti o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.

Sumu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou
bankou na daný rok, ku ktorému sa dodávka tovaru viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa dodávka tovaru viaže k
roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa prvej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné
prepočítať kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú podrobnejšie uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.01.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.02.2017 14:30
Miesto: DGB consult, s.r.o., Kollárova 2641/15, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
05.01.2017

Redakčné opravy

1166 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 19/2017
V oznámení 00225-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Kysucké Nové Mesto, Nám. Slobody 94, 024 01 Kysucké Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 006/2017 zo dňa 09.01.2017 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel II: PREDMET ZÁKAZKY II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 354 875,42 Má byť: 354 484,25 OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: Oddiel III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE III.1.3 Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: K bodu A): Uchádzač musí preukázať v súlade so zákonom o VO, že v uvedenom období uskutočňoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky - futbalové ihrisko s umelou trávou, resp. na spodnú stavbu futbalového ihriska s umelou trávou III. generácie, ihriská s umelým osvetlením stožiarmi, min. v 354 000 EUR bez DPH. Predložený zoznam uskutočnených stavebných prác musí obsahovať minimálne: - obchodné meno alebo názov objednávateľa, kontakt (telefón alebo mail) na objednávateľa, kde je možné informácie overiť, - sídlo objednávateľa, - názov predmetu plnenia zmluvy, - zmluvnú a skutočnú cenu diela a - lehotu dodania. Má byť: K bodu A): Uchádzač musí preukázať v súlade so zákonom o VO, že v uvedenom období uskutočňoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky - futbalové ihrisko s umelou trávou, resp. na spodnú stavbu futbalového ihriska s umelou trávou III. generácie, ihriská s umelým osvetlením stožiarmi, spodné časti inžinierskych stavieb, min. v 354 000 EUR bez DPH. Predložený zoznam uskutočnených stavebných prác musí obsahovať minimálne: - obchodné meno alebo názov objednávateľa, kontakt (telefón alebo mail) na objednávateľa, kde je možné informácie overiť, - sídlo objednávateľa, - názov predmetu plnenia zmluvy, - zmluvnú a skutočnú cenu diela a - lehotu dodania. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: III.1.3 Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Namiesto: K bodu B): - vyhlásenie, že odborne kvalifikovaní riadiaci zamestnanci budú k dispozícii v čase plnenia zmluvy predložené aktuálne vzhľadom ku dňu predkladania ponúk - profesijný životopis, z ktorého bude zrejmé, že osoby majú min. 3-ročné skúsenosti s obdobným predmetom obstarania. - uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti min. 1 osoby - stavbyvedúci podľa zák. č. 236/2000 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zák. č. 138/1992 Zb. v znení zák. č. 554/2001 o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s odbornou spôsobilosťou na pozemné stavby, rovnako budú akceptované osvedčenia vydávané v iných krajinách, akceptované Slovenskou komorou stavebných inžinierov; doklad musí byť predložený ako overená fotokópia osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby. Má byť: K bodu B): - vyhlásenie, že odborne kvalifikovaní riadiaci zamestnanci budú k dispozícii v čase plnenia zmluvy predložené aktuálne vzhľadom ku dňu predkladania ponúk, - profesijný životopis, z ktorého bude zrejmé, že osoby majú min. 3-ročné skúsenosti s obdobným predmetom obstarania, - uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti min. 1 osoby - stavbyvedúci podľa zák. č. 236/2000 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zák. č. 138/1992 Zb. v znení zák. č. 554/2001 o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s odbornou spôsobilosťou na pozemné stavby alebo inžinierske stavby, rovnako budú akceptované osvedčenia vydávané v iných krajinách, akceptované Slovenskou komorou stavebných inžinierov; doklad musí byť predložený ako overená fotokópia osvedčenia.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité