Oznámenie 317 - WYP

Obsah

317 - WYP
Vestník č. 8/2017 - 11.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Veľká Lomnica
IČO: 00326666
Tatranská 175/23, 05952 Veľká Lomnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5876
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Project ESF s.r.o.
IČO: 50300385
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Project ESF s.r.o.
IČO: 50300385
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nadstavba 2 x 6.b.j. pre rómskych občanov
II.1.2) Hlavný kód CPV
45211000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom prác je prestavba a nadstavba striech dvoch panelových bytových domov za účelom odstránenia nevyhovujúceho technického stavu súčasnej plochej strechy a následne vytvorenia 2 x 6 bytov nižšieho štandardu v oboch nadstavbách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 543,80 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45200000-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Veľká Lomnica
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom prác je prestavba a nadstavba striech dvoch panelových bytových domov za účelom odstránenia nevyhovujúceho technického stavu súčasnej plochej strechy a následne vytvorenia 2 x 6 bytov nižšieho štandardu v oboch nadstavbách.
Ide o priestory nového 4.NP, ktoré vzniká z dôvodu odstránenia havarijného stavu pôvodnej plochej strechy bytového domu. Týmto projektovým zámerom sa v priestoroch 4.NP vytvoria nové byty. Priestory 4.NP sú tvorené novou obvodovou konštrukciou, ktorá je vytvorená z montovaného oceľového stavebnicového systému a novým dreveným krovom a strešným plášťom.
Všetky zvisle nosne konštrukcie su navrhnute z montovaného oceľového stavebnicového systému so základným modulom 625 mm. Tieto montovane stavebnicové panely maju hr. 240 mm a vyšku 2650 mm. Panely budu vyplnene celulozovou tepelnou fukanou izoláciou, ktora bude uzavretá na obvode cetris doskou a v interiéri sadrokartónovou doskou. Vnútorné nosne a deliace (medzibytove) steny budu uzavreté sadrokartónovými doskami.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota výstavby
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 543,80 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 6.500,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v
súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní
preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : Splnením podmienky uchádzač preukazuje, že si plní všetky povinnosti dané všeobecno záväznými právnymi predpismi.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa ustanovenia § 187 ods. 7 zákona je zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností, t.j.takýto zápis preukazuje iba skutočnosti v ňom zapísané. Ostatné skutočnosti v súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 343/2015 Z. z. uchádzač preukáže zvlášť alebo doplní do zoznamu hospodárskych subjektov zákonom požadované informácie (v tomto prípade odporúčame postupovať v zmysle metodického usmernenia UVO č. 6131-5000/2016).
Upozorňujeme uchádzačov, že v dôsledku novelizácie zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov vznikla 1. júla 2016
hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskoršieho predpisu povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1. Podľa §33 ods. 1 písm. d) zákona : prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V takom prípade verejný obstarávateľ odporúča použiť inštitút vysvetlenia súťažných podkladov.
2.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
2.5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR
uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku
verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 2.1.: aby minimálna výška celkového obratu za posledné tri hospodárske roky (spolu) nebola nižšia ako 400.000,00 € bez DPH v oblasti predmetu zákazky alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky "Tržby z predaja služieb, výrobkov" výkazu ziskov a strát (právnické osoby), resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch (fyzické osoby). Výkazy resp. ich ekvivalenty, budú predložené ako fotokópie potvrdené príslušným správcom dane. Uchádzač nemusí predložiť výkazy za príslušné roky, ak sú verejne prístupné vo verejnej časti registra účtovných závierok www.registeruz.sk; v takom prípade predloží uchádzač čestné vyhlásenie podpísané štatutárom s uvedením rokov a súm obratu v požadovanej činnosti. V prípade, že obrat v oblasti predmetu zákazky nie je totožný s hlavnou činnosťou uchádzača, uchádzač preukáže obrat za činnosť v oblasti predmetu zákazky čestným vyhlásením uchádzača. Odôvodnenie podmienok účasti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky a zároveň aby uchádzač preukázal, že má dostatočné skúsenosti s predmetnými prácami.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť dokladmi :
3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona : zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2. Podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona : údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
3.3. Podľa §34 ods. 1 písm. h) zákona : uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
3.4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.5. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.6. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
3.7. Podľa §187 ods.6 zákona ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1.: Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie minimálne 3 stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uvedený v časti Stručný opis zákazky; zároveň sa požaduje uskutočnená 1 stavebná práca rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v minimálnej hodnote predpokladanej hodnoty zákazky, to všetko za predchádzajúcich 5 rokov ( ku dňu lehoty na predkladanie ponúk). Odôvodnenie podmienok účasti: obligatórna požiadavka na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača vo vzťahu k minimálnej požadovanej úrovni štandardov.
K bodu 3.2.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky stavbyvedúceho s
minimálnou praxou 5 rokov pre pozemné stavby s odtlačkom okrúhlej pečiatky stavbyvedúceho s pripojeným podpisom stavbyvedúceho, resp. ekvivalentný doklad. Požadovanú prax dokladuje životopisom a zároveň deklaruje, že bude k dispozícii pre zhotoviteľa počas celej doby realizácie stavených prác. Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby stavbu viedla zodpovedná osoba s dostatočnou praxou v odbore.
K bodu 3.3.: Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14 000 v oblasti realizácie stavebných prác, ktorým potvrdí splnenie noriem
environmentálneho manažérstva. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských
štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 36 ZVO. Odôvodnenie podmienok účasti: Práce na diele musia byť prevedené tak, aby nedošlo počas výstavby k nadmernému znečisteniu už obyvaných plôch, resp. k priesakom do spodných vôd. V blízkosti tečie aj potok..
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle Zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže
zložiť depozit 10% z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to
najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a
finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle zmluvy, a
ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania ZoD. Zhotoviteľ môže namiesto depozitu predložiť objednávateľovi neodvolateľnú bankovú záruku. Ďalšie podmienky sú uvedené v návrhu zmluvných podmienok.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2017 13:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá"
bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom,
ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Project ESF s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady
bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. V súlade s §187 ods. 8 zákona verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom predkladať ponuku v elektronickej forme.
6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod (ďalej aj "RKUV") zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávateľ podľa bodu 7, ktorý je verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemá v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod.
7. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v RKUV sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
9. Podpis Zmluvy o dielo podlieha schváleniu dotácie na rozvoj bývania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.01.2017

Redakčné opravy

1132 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 18/2017
V oznámení 00317-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Veľká Lomnica, Tatranská 175/23, 059 52 Veľká Lomnica zverejnenom vo VVO č. 008/2017 zo dňa 11.01.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.02.2017 11:00 Má byť: 20.02.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 06.02.2017 13:00 Má byť: 20.02.2017 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité