Oznámenie 395 - WYP

Obsah

395 - WYP
Vestník č. 9/2017 - 12.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Ján Korienek, tel.: +421 904 631 953 , e-mail: jan.korienek@trencin.sk - za opis predmetu zákazky, Ing. Jana Molnárová, tel.: +421 911 041 829, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk – za verejné obstarávanie
Telefón: +421 326504265
Fax: +421 327431248
Email: jana.molnarova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Plnenie úloh obce ako orgánu samosprávy vrátane preneseného výkonu štátnej správy
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Cyklistické prepojenie centrum – sídlisko Juh II. etapa
Referenčné číslo: UP-VO/2016/39566
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rozšírenie a stavebná úprava Soblahovskej ulice v Trenčíne za účelom vybudovania cyklistickej infraštruktúry. Súčasťou stavebných prác je rozšírenie asfalto-betónovej vozovky o 0,5 m, vybudovanie cemento-betónových ník zastávok MHD, stavebná úprava jednej z jestvujúcich križovatiek, výmena dažďových vpustov, nasvietenie priechodov pre chodcov, úprava dopravného značenia a mnoho ďalších drobných stavebných prác. Stavba bude prebiehať za plnej prevádzky komunikácie.
Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: Cyklistické prepojenie centrum - sídlisko Juh, spracoval: Ing. Róbert Hartmann, z 04/2016 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.

Technická správa k projektovej dokumentácii zahŕňa 1. a 2. etapu, pričom toto verejné obstarávanie sa týka len 2. etapy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 666,66 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233162-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie Trenčín, Slovenská republika, Soblahovská ulica, Trenčín
Podrobnosti sú uvedené v dokumentácii k tejto zákazke.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rozšírenie a stavebná úprava Soblahovskej ulice v Trenčíne za účelom vybudovania cyklistickej infraštruktúry. Súčasťou stavebných prác je rozšírenie asfalto-betónovej vozovky o 0,5 m, vybudovanie cemento-betónových ník zastávok MHD, stavebná úprava jednej z jestvujúcich križovatiek, výmena dažďových vpustov, nasvietenie priechodov pre chodcov, úprava dopravného značenia a mnoho ďalších drobných stavebných prác. Stavba bude prebiehať za plnej prevádzky komunikácie.
Stavebné práce budú uskutočnené v rozsahu výkazu-výmer a za podmienok podľa projektovej dokumentácie: Cyklistické prepojenie centrum - sídlisko Juh, spracoval: Ing. Róbert Hartmann, z 04/2016 (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt) pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.

Technická správa k projektovej dokumentácii zahŕňa 1. a 2. etapu, pričom toto verejné obstarávanie sa týka len 2. etapy.


Bližší opis predmetu zákazky je uvedený aj v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 216 666,66 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1 V súlade s § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného
orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin
poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri
verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na
starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania
alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani
nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený
konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v
Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného
začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného
prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré
mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ
preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného
začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším
ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri
mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce
alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podľa § 114 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky; môže vyžadovať ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje osobné postavenie podľa § 32.

Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že úhrada za predmet zákazky bude fakturovaná až po zrealizovaní predmetu zákazky, t. z. s časovým odstupom, verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a zrealizovať zákazku aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.

2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.


POZNÁMKA K REGISTRU KONEČNÝCH UŽÍVATEĽOV VÝHOD:
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 33 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 34 ods. 3, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky
(t. z. stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest, diaľnic, miestnych alebo účelových komunikácii, nábreží, chodníkov a nekrytých parkovísk, povinne spojené s asfaltovaním)
uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania ( tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Zoznam musí byť doplnený potvrdením:
- o uspokojivom vykonaní stavebných prác a
- zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.

Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").

Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období.

Pri každej referencii (t.z. pri každých uskutočnených stavebných prácach) platí:
- ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky a k hodnotám referencii, ktoré bežne dosahuje väčšina dodávateľov na trhu. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác v rozsahu, ktorý určil a ktorý považuje za primeraný a nediskriminačný, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto minimálnom objeme majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom. Nakoľko zákazka bude financovaná z verejných zdrojov, je o to potrebnejšie, aby bola zákazka zrealizovaná riadne, skúseným partnerom bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača by mali byť zárukou kvalitného plnenia.
Vzhľadom k tomu, že elektronické formuláre nových oznámení používaných vo ver. obst. uvedené do prevádzky 18. 4. 2016 obsahujú z techn. dôvodov súvisiacich s odosielaním, ako aj spracovaním príslušných formulárov limitáciu na počet znakov, na základe metodického usmernenia č. 8276-5000/2016 z 18.05.2016 uvádzame v tomto bode len dôležité základné informácie. Celé znenie tejto podmienky účasti sa nachádza v súťažných podkladoch v časti A2.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest, diaľnic, miestnych alebo účelových komunikácii, nábreží, chodníkov a nekrytých parkovísk, povinne spojené s asfaltovaním)
v rozhodnom období v minimálnom objeme 200.000,- € bez DPH na 1 referenciu

Pre odstránenie pochybností uvádzame, že verejný obstarávateľ požaduje minimálne 1 referenciu v min. objeme 200.000,- € bez DPH.

T.z., že v prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované (t. z. stavebné práce iné ako rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii ciest, diaľnic, miestnych alebo účelových komunikácii, nábreží, chodníkov a nekrytých parkovísk, povinne spojené s asfaltovaním), uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode.(Aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne.)

V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu v súlade s §
54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2017 10:30
Miesto: Otváranie obálok s ponukami (konkrétne Časti Ostatné) sa uskutoční dňa
07.02.2017 o 1030 h. na adrese:
Mesto Trenčín, Mierové nám. č. 2,911 64 Trenčín, Slovenská republika
Poschodie: 1.
Miestnosť: Veľká zasadacia miestnosť č. 101, na Mestskom úrade v Trenčíne.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri otváraní tejto časti ponúk (konkrétne Časti Ostatné) nebude umožnená účasť uchádzačov.
Pri otváraní obálok označených ako Kritériá podľa ustanovenia § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, nakoľko je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 6.000,- € (slovom: šesťtisíc Eur).
2. Všetky doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému
obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak).
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
4.Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného
uchádzača za platiteľa DPH.
5. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
6. V bode II.2.7) (Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody) je uvedená lehota dodania v dňoch od uzavretia
zmluvy. Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, keďže sa to nedá, vzhľadom k prednastaveniu tohto
formulára urobiť v bode II.2.7 nasledovne: Odovzdanie staveniska:Najneskôr do 2 dní po dni, v ktorom nadobudne
účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom.
Začatie prác: V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác: v lehote do 90dní po dni odovzdania staveniska.
Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, v ktorom bude táto zmluva
zverejnená v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka.
7. E-aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení - na internetovej adrese:
https://trencin.proebiz.com
Kontakt na admin. e-aukcie: Ing. Jana Molnárová, e-mail: jana.molnarova@trencin.sk, tel. č.: +421 911 041
829. Ďalšie podrobnosti o el. aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
8. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platba bude realizovaná bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie zmluvy (vrátane napr. dopravy do miesta dodania, náklady na vybudovanie a prevádzkovanie staveniska, náklady na všetky dodávky materiálov a pod.)
Zhotoviteľ (t. z. úspešný uchádzač) bude predmet zákazky fakturovať až po riadnom zhotovení celého diela (t. z. až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov) a to na základe dvoch faktúr. Podkladom pre vystavenie faktúr bude súpis skutočne uskutočnených prác a príp. dodaných tovarov potvrdený oprávneným zástupcom objednávateľa (verejného obstarávateľa).
Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe faktúr vystavených a doručených uchádzačom verejnému obstarávateľovi, pričom fakturovať sa bude nasledovne:
a) do 5 dní po riadnom a úplnom dodaní celého predmetu tejto zákazky objednávateľovi (dielo sa bude považovať za riadne a úplne dodané až po ukončení celého plnenia tejto zákazky, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov) vystaví zhotoviteľ faktúru, ktorej suma bude predstavovať 80% z ceny diela podľa zmluvy
b) konečnú faktúru, ktorej suma bude predstavovať zvyšných 20% z ceny diela podľa zmluvy, vystaví zhotoviteľ do 5 dní odo dňa, kedy nadobudne právoplatnosť kolaudačné rozhodnutie, ktorým bude povolené užívanie celého predmetu tejto zákazky ( t.z. v prípade, ak by bolo kolaudačných rozhodnutí viac, tak zhotoviteľ vystaví faktúru až po nadobudnutí právoplatnosti posledného z nich).
9. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie/doručenie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov (najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) na adresu Mesto Trenčín, Mierové nám.č.2, 911 64 Trenčín alebo mailom na adresu jana.molnarova@trencin.sk.
10. Verejný obstarávateľ nedisponuje informačným systémom na realizáciu verejného obstarávania, preto sa komunikácia a výmena informácii v tomto verejnom obstarávaní nebude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO (čo však nevylučuje bežnú mailovú komunikáciu v rámci verejného obstarávania).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
10.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité