Oznámenie 636 - WYS

Obsah

636 - WYS
Vestník č. 11/2017 - 16.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Fax: +421 255423143
Email: bsk@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Hlavná adresa(URL): http://www.region-bsk.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: bsk@p-m.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.region-bsk.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
IČO: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Ján Jediný
Telefón: +421 905964551
Email: bsk@p-m.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.region-bsk.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Postrek proti komárom
Referenčné číslo: 0401/16/EO
II.1.2) Hlavný kód CPV
90670000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dezinsekčného plošného postreku proti komárom v intravilánoch a extravilánoch vybraných obcí na území Bratislavského samosprávneho kraja.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 195 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislavský samosprávny kraj
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia chemického dezinsekčného plošného postreku proti premnoženým komárom na území Bratislavského samosprávneho kraja. Bude realizovaný pozemný, letecký, alebo kombinovaný postrek. Použité budú povolené prípravky a postupy na ničenie komárov. Chemická látka, ktorá bude aplikovaná, bude na tento účel vhodná a bude mať udelený súhlas príslušného orgánu na uvedenie látky na trh podľa zákona č. 319/2013 Z.z. o pôsobnosti orgánov štátnej správy pre sprístupňovanie biocídnych výrobkov na trh a ich používanie a o zmene a doplnení niektorých zákonov (biocídny zákon) a príslušných právnych predpisov pre uvádzanie takýchto látok na trh. Postrek proti komárom realizovaný poskytovateľom služby musí byť v súlade s požiadavkami objednávateľa a platnými technickými normami a právnymi predpismi.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Cena za pozemný postrek 1 ha územia
Relatívna váha: 70
Názov: Cena za letecký postrek 1 ha územia
Relatívna váha: 30
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 195 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) alebo zapísaním do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS) podľa § 152 zákona alebo predložením originálnych resp. úradne osvedčených kópii dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona.

Preukazovať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

Uchádzač skutočnosť zápisu do ZHS deklaruje v JED-e v Časti II. oddiel A a postupuje nasledovne:
- Pokiaľ je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom
č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní t.j. nemá doplnené do ZHS doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (keďže podľa § 187 ods. 7 cit. zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).

- Ak je uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. teda spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 od. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o VO.

Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou a požaduje splnenie podmienok účasti v zmysle § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: NEPOŽADUJÚ SA
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona,
Odôvodnenie primeranosti:
Požadovaný zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.

(2) Doklady podľa § 34 ods.1 písm. d) - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
Odôvodnenie primeranosti:
Predloženie platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom. Požadovaný certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača.

(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk .
Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a rozsah predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné personálne zabezpečenie s potrebnou kvalifikáciou a praxou pre realizáciu náročnej zákazky.

(4) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) vo väzbe na § 36 - predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom, môže odkázať na schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu.
Odôvodnenie primeranosti:
Predloženie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 (alebo ekvivalent) je zárukou, že uchádzač zohľadňuje a umožňuje v organizácii analyzovať, kontrolovať a znižovať negatívne environmentálne vplyvy jednotlivých aktivít, výrobkov a služieb, ako aj riadiť organizáciu s väčšou efektívnosťou a kontrolou.

(5) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. j) - údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.
Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti týkajúca sa vybavenia uchádzača je vyžadovaná z dôvodu špecifickosti predmetu zákazky. Vzhľadom na charakter služieb je potrebné aby mal uchádzač k dispozícií uvedené zariadenie a vybavenie na poskytnutie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) § 34 ods. 1 písm. a) predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v min.výške 300 000,- EUR bez DPH, z toho min. jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v min. výške 50 000,- EUR bez DPH.
Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať:
a) zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH,
b) lehotu poskytnutia, dodania služby,
c) identifikáciu odberateľa a kontaktné údaje

2) § 34 ods. 1 písm. d) predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad alebo dokument prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača. V takom prípade ver.obstarávateľ požaduje predložiť popis tohto ekvivalentného systému manažérstva kvality alebo rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ. Ver.obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ za účelom preukázania opatrení použitých na zabezpečenie kvality

3) § 34 ods. 1 písm. g) predloží zoznam min. šiestich (6) pracovníkov, ktorí budú odborne spôsobilí na výkon prác s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie. Uchádzač predloží za každého pracovníka osvedčenie o odbornej spôsobilosti (RÚVZ, ÚVZ SR).
Jeden z vyššie uvedených pracovníkov musí byť taktiež odborne spôsobilý na prácu s veľmi toxickými látkami a zmesami a toxickými látkami a zmesami. Uchádzač predloží za tohto pracovníka osvedčenie o odbornej spôsobilosti

4) § 34 ods.1 písm. h) predloží platný certifikát vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva STN EN ISO 14001(alebo ekvivalent) uchádzačom.

5) § 34 ods. 1 písm. j) formou čestného vyhlásenia potvrdí, že najneskôr ku dňu podpisu zmluvy bude mať k dispozícii min. jedno (1) postrekovacie lietadlo (vybavené aplikačným zariadením s tzv. mikronizérom alebo atomizérom) a min. dve (2) cisternové vozidlá s valníkom určených na prevoz a rozstrekovanie chemických látok použitých na likvidáciu komárov

Uchádzač môže na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti využiť techn. a odb. kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uchádzač musí ver.obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti. Skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej tech. a odb. kapacitami mieni preukázať svoju tech.spôsobilosť alebo odb. pôsobilosť. Zo zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie tech.spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti, musí preukázať splnenie podm. účasti týkajúce sa os.postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods.6 písm. a) až h) a ods.7; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odb. kvalifikáciou alebo relevantnými odb. skúsenosťami najmä podľa §34 ods.1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne poskytovať službu, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Doklady preukazujúce splnenie podm. účasti je možné nahradiť podľa §39 ZVO JED-om : http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html

Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podm. účasti, ktoré sú vyjadrené sumou predloží v mene euro. Ak sú sumy v inej ako euro, uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto Výzvy do vestníka VO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač v časti Ostatné predloží originál/úradne osv. kópiu:
1. Vyhlásenie uchádzača, že v prípade, úspechu pred podpisom zmluvy na vyzvanie a v určenej lehote predloží originál/úradne osv. kópiu poist. zmluvy na poistenie všeobecnej zodp. za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky, na poistnú sumu min. vo výške ceny diela na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré budú účinné počas trvania zmluvy.
2. Certifikát OHSAS 18001. Certifikát môže byť nahradený smernicou o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci a pod.
3. Vyhlásenie, že chemická látka/prípravok, použitý na postrek spĺňa podmienky jeho uvedenia na trh v zmysle príslušných právnych predpisov. Požaduje sa predložiť zoznam všetkých chem. látok/prípravkov podľa prvej vety spolu s reg. číslom z Registra biocídnych výrobkov sprístupnených na trhu v SR vedeným Centrom pre chemické látky a prípravky podľa zákona č. 319/2013 Z.z.
4.Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení Prevádzkového poriadku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.01.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.01.2017 13:00
Miesto: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné .
Otváranie časti ponúk označených ako Kritéria bude vykonané v súlade s § 52 ZVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 5000 €. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v SP.

2.Žiadosť o SP môže záujemca doručiť e-mailom, v listinnej podobe na kontaktnú adresu v bodu I.1) v slov. jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti uvedie identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štat. zástupcu (štat. zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo, e-mail. Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej forme.

3.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v el. podobe v profile verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. Odporúčame záujemcom, ktorí si prevzali SP z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenú v časti I.1) , ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu.
Vzor registračného textu: V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2017, zo dňa DD.MM.2017, značka ............ - WYS, s názvom: " Postrek proti komárom " Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2017 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke.
Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.

4.Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/2750.

5.Pracovný čas kontaktnej osoby uvedenej v bode 1 tejto výzvy pre účely tohto verejného obstarávanie je v pracovných dňoch v čase 08:00 hod. do 15:30 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne.

6. Doklady v ponuke musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité