Oznámenie 707 - WYP

Obsah

707 - WYP
Vestník č. 12/2017 - 17.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
IČO: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Ingrid Ličková
Telefón: +421 333813384
Email: ingrid.lickova@hlohovec.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hlohovec.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava a údržba miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plôch
Referenčné číslo: 792/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233142-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú práce na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m.č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 31.03.2018.
V súlade s ustanoveniami zák.č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych komunikácií na území mesta Hlohovec a m.č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec.
Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych komunikácií je povinné miestne komunikácie udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené.
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzača/zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne komunikácie, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku na nich.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 291 254,52 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44113620-7
45233141-9
45432112-2
45232424-0
45232451-8
50230000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
na území mesta Hlohovec a na území miestnej časti Šulekovo
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú práce na oprave a údržbe miestnych komunikácií, chodníkov a spevnených plochách na území mesta Hlohovec a m.č. Šulekovo za obdobie od účinnosti zmluvy do 31.03.2018.
V súlade s ustanoveniami zák.č.135/1961 Zb. v platnom znení o pozemných komunikáciách (cestný zákon), mesto Hlohovec vykonáva správu miestnych komunikácií na území mesta Hlohovec a m.č. Šulekovo, ktoré sú vo vlastníctve mesta Hlohovec.
Mesto Hlohovec ako vlastník a správca miestnych komunikácií je povinné miestne komunikácie udržiavať v stave zodpovedajúcom účelu, na ktorý sú určené.
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzača/zhotoviteľa stavebne udržiavať miestne komunikácie, chodníky a spevnené plochy v takom stavebno-technickom stave, ktorý zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku na nich.
Predmet zákazky pozostáva z prác na celoročnej oprave a údržbe povrchov komunikácií, chodníkov a spevnených plôch nasledovne:
A.Hlavné činnosti predmetu zákazky:
I.Oprava asfaltových povrchov
II.Ostatné zemné a búracie práce
III.Oprava povrchov z dlažieb

B.Doplnkové činnosti predmetu zákazky:
I.Rúrové vedenia a odvodňovacie zariadenia
II.Údržba schodísk
III.Údržba zábradlí
IV.Nátery oceľových konštrukcií zábradlia
V.Dopravné zábrany a ostatné doplnkové dopravné zariadenia
VI.Terénne úpravy a iné zemné práce
VII.Dočasné dopravné značenie
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a definovanie prác je zahrnuté do jednotlivých položiek v neocenených výkazoch výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 291 254,52 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.04.2017
Dátum ukončenia: 31.03.2018
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Dátum začatia realizácie zákazky uvedený v časti II.2.7) je zadaný informatívne, nakoľko začiatok realizácie zákazky je závislý od ukončenia verejného obstarávania.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa podľa § 114 ods. 2 a podľa § 32 ods. 1
zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 37 ods. 3
zákona o verejnom obstarávaní, a to za každého člena skupiny osobitne.
Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej fotokópii.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: - podľa 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti na preukázanie schopností a spôsobilosti uchádzačov realizovať zákazku.
- podľa 114 ods. 2 a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú požiadavku z dôvodu zabezpečenia odbornej spôsobilosti osoby priamo zodpovednej za realizáciu stavebných prác na zákazke.
- podľa 114 ods. 3 a § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje uvedenú podmienku účasti z dôvodu overenia si skutočnosti, že uchádzač má dostatočné strojové a technické vybavenie na uskutočnenie požadovaných stavebných prác k realizácii zákazky v plnom rozsahu.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - k § 34 ods. 1 písm. b) v predloženom zozname musí byť minimálne päť zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru, ktoré uchádzač realizoval a minimálne jednu zákazku v hodnote nad 150.000,00 € bez DPH. V prípade, že uchádzač nerealizoval zákazky obdobného charakteru ako je predmet zákazky, verejný obstarávateľ to bude klasifikovať ako nesplnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) o verejnom obstarávaní a na základe uvedeného bude uchádzač vylúčený.
- k § 34 ods. 1 písm. g) Verejný obstarávateľ požaduje aby osoba, ktorá bude určená na plnenie zmluvy a bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác preukázala:
1. odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, t. j. musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti, resp. o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením overenej kópie osvedčenia alebo kópiou osvedčenia s originálom odtlačky pečiatky a originálom podpisu tejto odborne spôsobilej osoby.
2. vyhlásenie uchádzačom deklarovanej odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky.
-k § 34 ods. 1 písm. j) Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač, ktorý bude priamo zabezpečovať a uskutočňovať stavebné práce preukázal:
Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícií na výkon činnosti predmetu zákazky. Na uskutočňovanie prác je potrebné disponovať predmetnou technikou alebo ekvivalentnou technikou:
Nákladné vozidlo (vyklápacie) nad 7,50 t, alt. ramenáč s kontajnerom objemu 5 alebo 7 m3 1 ks
Nákladné vozidlo do 7,5 t (valník) s mechanickou rukou 1 ks
Nákladný automobil do 3,5 t valník, vyklápač 1 ks
Malé nákladné vozidlo vhodné na premávku po chodníkoch 1 ks
Traktor s vlečkou 1 ks
Kolesové multifunkčné rýpadlo, nakladač 1 ks
Malé multifunkčné rýpadlo , nakladač 1 ks
Rezacia píla na rezanie betónu a živičného krytu 1 ks
Pneumatické búracie kladivo na rozbíjanie cestných betónových podkladov 1 ks
Malá búracia jednotka s kladivom, pre prácu v priestoroch, s ťažkým prístupom 1 ks
Hutniaca noha 1 ks
Veľký vibračný zemný valec pojazdný 1 ks
Malý vibračný valec na hutnenie živičných zmesí ručný 1 ks
Finišér pre pokládku živičných zmesí 1 ks
Vibračná hutniaca doska 1 ks
Zariadenie na opravu asfaltových vozoviek infratechnológiou 1 ks
Údaje o strojovom a technickom vybavení v ponuke uchádzača je nutné preukázať kópiou technického osvedčenia od vozidla, fotodokumentáciou príp. iným osvedčením od zariadenia alebo zmluvou o budúcej zmluve o výpožičke strojového a technického vybavenia.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Podmienky vykonania zákazky sú podrobnejšie definované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných
podkladoch v časti A.3. KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 01.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.02.2017 13:00
Miesto: Mestský úrad Hlohovec, M. R. Štefánika č.1, 920 01 Hlohovec, II. poschodie, zasadačka MsÚ
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponuky Kritériá komisia na vyhodnotenie ponúk vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré nebudú vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom. Vzhľadom na to,že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu,podľa § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. Ponuky a ďalšie doklady a
dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku ( t.j. v slovenskom jazyku). Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku (t.j. v slovenskom jazyku).
2./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní
súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729.
Na základe mailovej žiadosti zaslanej kontaktnej osobe uvedenej v oddiele I.1) tohto oznámenia, poskytne verejný
obstarávateľ súťažné podklady v elektronickej forme e-mailom na adresu záujemcu/-ov. Žiadosť musí obsahovať:
kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska
zodpovedného pracovníka vrátane jeho telefónneho čísla. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie
súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
Každému záujemcovi sa zároveň odporúča pravidelne sledovať profil verejného obstarávateľa, nakoľko každý zo
záujemcov nesie riziko prípadného nezapracovania tých skutočností do svojich ponúk, ktoré boli predmetom
vysvetľovania a/alebo doplnenia súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejneného v profile verejného obstarávateľa.
3./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 8.500,00 EUR (slovom: Osemtisícpäťsto EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
4./ Uchádzač je oprávnený uskutočňovať stavebné práce v závislosti od charakteru predmetu zákazky.
5./ Hospodársky subjekt/uchádzač môže v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť
doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym
dokumentom (ďalej len JED).
Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
zakazky/4729 ako súčasť dokumentov k zákazke, dokument JED vo formáte.pdf - vyplnenú Časť I. JED-u spolu
s odkazom/upozornením pre uchádzača, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahol z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie:
http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sám preniesol/prepísal.
Pre vyplnenie a opätovné použitie JED-u je možné využiť aj bezplatnú e-službu Európskej komisie poskytujúcu
elektronickú verziu tohto formuláru: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité