Oznámenie 878 - MSS

Obsah

878 - MSS
Vestník č. 15/2017 - 20.01.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Profant
Telefón: +421 335315264
Fax: +421 248262910
Email: profant.peter@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Opravy, údržba a odborné prehliadky a skúšky výťahov
Referenčné číslo: 9/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
50710000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú nasledovné činnosti :
- odborné skúšky výťahov v intervale 1 x za 3 roky v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z.,
- odborné prehliadky výťahov v intervale 1x za štvrťrok v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (zoradenie - nastavenie zatvárania šachtových dvier, samozatváračov, nastavenie bŕzd výťahu, nastavenie dojazdov do staníc, premazanie podľa mazacieho plánu výťahu),
- kontroly výťahov v medziobdobí štvrťročných prehliadok podľa STN 274002, čl. 49,
- dodávky špecifikovaných náhradných dielov (Trakčné kotúče, Dverné uzávierky, Spínače relé, Riadiace moduly),
- dodávky nešpecifikovaných dielov,
- neplánované (korektívne) opravy výťahov (operatívne odstraňovanie porúch (servisná hodina technikov a použitie náhradných dielov)).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 564,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71632000-7
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Služby budú poskytované v priestoroch verejného obstarávateľa v lokalite : pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice, pracovisko Bratislava, Tomášikova 22, pracovisko FS KRAO Mochovce.
II.2.4) Opis obstarávania:
Opis obstarávania:
- odborné skúšky výťahov v intervale 1 x za 3 roky v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z.,
- odborné prehliadky výťahov v intervale 1x za štvrťrok v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. (zoradenie - nastavenie zatvárania šachtových dvier, samozatváračov, nastavenie bŕzd výťahu, nastavenie dojazdov do staníc, premazanie podľa mazacieho plánu výťahu),
- kontroly výťahov v medziobdobí štvrťročných prehliadok podľa STN 274002, čl. 49,
- dodávky špecifikovaných náhradných dielov (Trakčné kotúče, Dverné uzávierky, Spínače relé, Riadiace moduly),
- dodávky nešpecifikovaných dielov,
- neplánované (korektívne) opravy výťahov (operatívne odstraňovanie porúch (servisná hodina technikov a použitie náhradných dielov)).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 564,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (66,25 %) a sčasti z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálnych dokladov alebo
ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona a predloží
len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene
a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile
verejného obstarávateľa.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť :
1.zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 143 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.

2.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy v rozsahu :
a) pre odbornú spôsobilosť podľa § 16 ods. 1 (revízny technik) v minimálnom v rozsahu bodu A. písm. c) E4 podľa časti II, prílohy č. 1 Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými
zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len vyhláška č. 508/2009) : platné osvedčenie na vykonávanie činností v rozsahu § 16 (revízny technik) ods. 1 vyhlášky č. 508/2009 v minimálnom v rozsahu bodu A.
písm. c) E4 elektrické časti zdvíhacích zariadení podľa časti II., prílohy č. 1 uvedenej vyhlášky č.508/2009 vydané oprávnenou právnickou organizáciou alebo ekvivalentný doklad,

b) pre odbornú spôsobilosť podľa § 18 ods. 1 písm. c) vyhlášky č. 508/2009 : platné osvedčenie na vykonávanie činností v rozsahu § 18 ods. 1, písm. c) vyhlášky č. 508/2009 vydané oprávnenou právnickou osobou alebo ekvivalentný doklad, a zároveň uvedie v akom vzťahu je k osobe, ktorá je držiteľom uvedeného osvedčenia
(zamestnanec alebo tretia osoba),

c) pre odbornú spôsobilosť na vykonávanie činností podľa § 22 vyhlášky č. 508/2009 - samostatný elektrotechnik : platné osvedčenie na vykonávanie činností podľa § 22 vyhlášky č. 508/2009 vydané osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie v rozsahu činnosti vykonávanej na technickom zariadení elektrickom vrátane
bleskozvodu do 1000 V, podľa prílohy č. 11 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalentný doklad, a zároveň uvedie v akom vzťahu je k osobe, ktorá je držiteľom uvedeného osvedčenia (samostatný elektrotechnik: zamestnanec alebo tretia osoba).


3.kontrolou technickej spôsobilosti a to v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov :
a) ak je uchádzačom právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je zamestnávateľom, uchádzač predloží platné oprávnenie na činnosť podľa § 15 zákona č. 124/2006 vydané oprávnenou právnickou osobou v minimálnom rozsahu opráv vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho v rozsahu bodu A. písm. c)
podľa časti II., prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009 alebo ekvivalentný doklad;
b) ak je uchádzačom fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom, uchádzač predloží platný preukaz alebo platné osvedčenie podľa § 16 zákona č. 124/2006 vydaný oprávnenou právnickou osobou alebo fyzickou osobou alebo osobou oprávnenou na výchovu a vzdelávanie na vykonávanie činnosti v minimálnom rozsahu opráv vyhradeného technického zariadenia zdvíhacieho v rozsahu bodu A. písm. c) podľa časti II., prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009, alebo ekvivalentný doklad.

Podrobnosti podmienok účasti a odôvodnenia primeranosti a potreby stanovených podmienok účasti v zmysle bodu III.1.3) tohto Oznámenia sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti podmienok účasti.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu III.1.3) tohto oznámenia
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme Objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov Poskytovateľovi.
2.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy zoznam všetkých svojich subdodávateľov na schválenie, po schválení na samostatnej prílohe zmluvy.
3.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy zoznam pracovníkov (zamestnanec alebo tretia osoba, s ktorou má zmluvný vzťah), mená a ich odbornú kvalifikáciu.
4.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy na samostatnej prílohe zmluvy oprávnenia/osvedčenia, v súlade so stanovenými požiadavkami.

Podrobnosti uvedených podmienok vykonania zákazky sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 011-016016
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.02.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2017 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr
v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej
v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_5015_20170117.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO.
Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 5 000,- EUR
h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
i) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
j) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené
v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
k) Informácia k bodu II.1.6) tohto oznámenia: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní poskytovatelia na trhu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité