Oznámenie 846 - WYS

Obsah

846 - WYS
Vestník č. 14/2017 - 19.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Trnavský samosprávny kraj
IČO: 37836901
Starohájska 10, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Hulín, Ing. Michaela Minárová
Telefón: +421 335559521
Fax: +421 335933336
Email: vo@trnava-vuc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia cesty II/499 v úseku cesty horského priechodu Havran - vypracovanie projektovej dokumentácie a odborný autorský dohľad
Referenčné číslo: 04483/2017/OHP
II.1.2) Hlavný kód CPV
71200000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie vrátane inžinierskej činnosti a odborný autorský dohľad. Podkladom k spracovaniu bude geodetické zameranie cesty II/499 a inžinierskogeologický prieskum. Dokumentácia bude spracovaná v rozsahu dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 51 883,33 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie vrátane inžinierskej činnosti a odborný autorský dohľad. Podkladom k spracovaniu bude geodetické zameranie cesty II/499 a inžinierskogeologický prieskum. Dokumentácia bude spracovaná v rozsahu dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 51 883,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Názov projektu: Rekoštrukcia cesty II/499 v úseku cesty horského priechodu Havran, v rámci Integrovaného operačného programu na roky 2014-2020
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) - uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:

§ 33 ods. 1 písm. a) - splnenie tejto podmienky preukazuje uchádzač pozitívnym vyjadrením banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk o schopnosti plniť finančné záväzky (verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie všetkých bánk v ktorých má uchádzač vedený účet). V predmetnom vyjadrení banka, resp. pobočka zahraničnej banky potvrdí, že: - uchádzač nie je v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky a vedený účet.

Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál, alebo úradne osvedčenú kópiu. Potvrdenie nesmie byť staršia ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácii zmluvy na zadávaný predmet zákazky, na preukázanie solventnosti a schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom svojej banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať. Preukázanie skutočnosti, že uchádzač má v tomto období dostatočné finančné a ekonomické postavenie, či je spoľahlivý a finančne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.

Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne:
1. § 34 ods. 1 písm. a) - zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s požadovaným predmetom zákazky poskytnutých za predchádzajúce 3 roky v minimálnej súhrnnej hodnote 50.000,- eur bez DPH resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Európskej centrálnej banke k 01.01.2017 doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť referencie poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti s požadovaným predmetom zákazky poskytnutých za predchádzajúce 3 roky v minimálnej súhrnnej hodnote 50.000,00 eur bez DPH resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Predložené potvrdenia (doklady) musia jednoznačne obsahovať meno, adresu zmluvného odberateľa, predmet plnenia, zmluvnú cenu a meno kontaktnej osoby zmluvného odberateľa s uvedením jej telefónneho čísla, lehotu dodania.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti: Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky s požadovaným objemom je žiadúce preukázať skutočnosť, že uchádzač má dostatočné kapacitné možnosti poskytovať službu požadovaného rozsahu a že verejný obstarávateľ nie je a nemôže byť jeho jediným odberateľom. Preukázaním referencií má verejný obstarávateľ si možnosť overiť kvalitu poskytnutia služieb.


2. § 34 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie originálu alebo úradne osvedčenej kópie dokladu o výkone odbornej činnosti vo výstavbe na základe autorizácie autorizovaný architekt alebo autorizovaný stavebný inžinier podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, resp. ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách EÚ.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia do podmienok účasti:
Uchádzač požadovaným dokladom preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2017 10:00
Miesto: Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné, zúčastniť sa môže len komisia verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v sume 1 400,- Eur. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ plní všetky povinnosti týkajúce sa zverejňovania dokumentov a informácií o tomto verejnom
obstarávaní v profile VO zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka
verejného obstarávania. I napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a
dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/ záujemcom, aby požiadali o zaslanie
súťažných podkladov na e-mailovej adrese: vo@trnava-vuc.sk.

Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetlení údajov uvedených v súťažných podkladoch.

Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 39 zákona jednotným európskym dokumentom, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité