Oznámenie 909 - WYP

Obsah

909 - WYP
Vestník č. 15/2017 - 20.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Plavnica
IČO: 00330124
Plavnica 121, 06545 Plavnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Rastislav Grich
Telefón: +421 524283883
Fax: +421 524283882
Email: starosta@obecplavnica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.inpropoprad.sk/verejne-obstaravanie/obec-plavnica/rekonstrukcia-zs-s-ms-plavnica-havarijny-stav-telocvicna
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko–Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Telefón: +421 903785720
Email: inpropoprad4@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko–Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Telefón: +421 903785720
Email: inpropoprad4@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia ZŠ s MŠ Plavnica - Havarijný stav TELOCVIČŇA
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
IA10-6 - Modernizácia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom projektu je realizácia objektu SO-02 Zastrešenie telocvične v obci Plavnica.
Telocvičňa je riešená ako samostatný objekt, ktorý je na hlavnú stavbu školy napojený spojovacím kŕčkom. Okrem telocvičnej sály a príslušenstva (šatne, umyvárne, kabinet a sklady športového náradia) sa na II.NP (nad šatňami) nachádzajú učebne praktického vyučovania. Objekt telocvične je zrealizovaný tradičnou technológiou a zastrešenie je riešené plochou strechou s vonkajším spádom na pozdĺžne strany (telocvičňa), resp. pultovými plochými strechami (učebne prakt. vyučovania a sklady šport. náradia).
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 179 224,87 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45212222-8
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Plavnica, OcÚ Plavnica č.121, 065 45 Plavnica, okr. Stará Ľubovňa.
II.2.4) Opis obstarávania
Vzhľadom k tomu, že na plochých strechách sa prejavuje vplyv systémových porúch a ich hydroizolačná schopnosť je vo veľkej miere narušená, investor sa rozhodol tento nepriaznivý stav riešiť.
Krov novej strechy je navrhnutý z drevených nosníkov Kontrakting, krytina je z profilovaných plechov Rannila na jednoduché latovanie. Z dôvodov návrhu nových striech bude potrebné upraviť atikové murivá na jestvujúcich strechách a zrealizovať nové obvodové stužujúce vence.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené:
- v prílohe č.2 súťažných podkladov: projektová dokumentácia.
- v prílohe č.3 súťažných podkladov: Výkaz výmer Rozpočet na vyplnenie a ocenenie.
Predmet zákazky - stavebné dielo bude realizované podľa Výkazu výmer Rozpočtu a PD, ktoré sú súčasťou príloh súťažných podkladov. V prípade nesúladu Výkazu výmer - Rozpočtu a PD sa uchádzač riadi Výkazom výmer Rozpočtom, t.j. ocení položky Výkazu výmer Rozpočtu, ktoré sú pre uchádzača záväzné. Pokiaľ úspešný uchádzač bude potrebovať dopracovať realizačnú PD alebo výrobnú dokumentáciu, tak si zabezpečí ich spracovanie na vlastné náklady.
V prípade, že je v PD alebo Výkaze výmer - Rozpočte uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov prác, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok (ekvivalent) od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, farebné riešenie, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného v PD a Výkaze výmer - Rozpočte uvedeného výrobku alebo materiálu, t.j. záujemca môže tieto špecifikácie nahradiť v ponuke ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s európskymi a slovenskými normami, so stanoviskami dotknutých orgánov, organizácií, so stavebným povolením a pod.. V takom prípade je uchádzač oprávnený výraznejším písmom dopísať za predpísaný text danej položky napr. obchodný názov ekvivalentného výrobku a pod.. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Záujemca/uchádzač je povinný oceniť všetky položky Výkazu výmer - Rozpočtu. Záväzný pre spracovanie ponuky a ocenenie uchádzačmi je priložený Výkaz výmer Rozpočet.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 179 224,87 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky ako celok (stavebné dielo) bude financované z vlastných prostriedkov, resp. z iných prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi (napr. nenávratný finančný príspevok, dotácia, podpora a pod.).
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. v zmysle § 114 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
2. v zmysle § 114 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje ďalšie doklady, ktorými sa preukazuje osobné postavenie podľa § 32 ZoVO a to doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. a) až e) ZoVO (viď. bod 1.).
Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle ZoVO a súťažných podkladov.
Splnenie podmienok účasti bude vyhodnocované v súlade § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 32 ods. 4 a 5 a v súlade s § 152 ZoVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZoVO.
V zmysle § 187 ods. 7 ZoVO Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
V zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 32 ods. 7 ZoVO uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. V zmysle dôvodovej správy k ZoVO je uchádzač povinný uvedené preukázať v lehote na predkladanie ponúk.
V prípade, že uchádzač využije k plneniu zmluvy subdodávateľov bude postupovať v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO. V zmysle dôvodovej správy k ZoVO uchádzač preukáže náležitými dokladmi, že navrhnutý subdodávateľ spĺňa podmienky účasti osobného postavenia a neexistujú u neho dôvody na vylúčenie subdodávateľa podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť.
Ak navrhovaný subdodávateľ nespĺňa podmienky účasti podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO, verejný obstarávateľ v zmysle § 113 ods. 1 nadväznosti na § 41 ods. 2 ZoVO písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu.
Nakoľko je v predmetnom verejnom obstarávaní požadované preukázanie, že subdodávatelia spĺňajú podmienky účasti podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO, vyžadované podmienky musí spĺňať aj nový subdodávateľ v súlade s § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 41 ods. 5 ZoVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO: preukázanie osobného postavenia vyplýva taxatívne z príslušných ustanovení ZoVO. ZoVO dáva možnosť verejnému obstarávateľovi vyžadovať, aby subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO. Nakoľko predmetom obstarávania je zadanie verejnej zákazky, verejný obstarávateľ využíva túto možnosť z dôvodu uistenia sa, či subdodávatelia ako hospodárske subjekty podieľajúce sa na plnení takejto verejnej zákazky spĺňajú zákonné podmienky osobného postavenia. Subdodávatelia, osoby podľa § 33 ods. 2 a osoby podľa § 34 ods. 3 ZoVO preukazujú splnenie podmienok účasti v rozsahu ako samotný uchádzač v nadväznosti na rozsah v zmysle ust. § 33 ods. 2 a § 34 ods. 3 ZoVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. - uchádzač predloží doklad v zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 33 ods. 1 písm. d) ZoVO:
- prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 a § 38 ods. 8 ZoVO verejný obstarávateľ požaduje súhrnný obrat vo výške minimálne 850 000,00 € alebo ekvivalent v inej mene. Požiadavka na výšku obratu za hospodársky rok nepresahuje limit v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 6 písm. b) ZoVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vrátane minimálnej požadovanej úrovne podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO: podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 33 ZoVO.
Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti - vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili uchádzači, ktorí sú finančne silní a stabilní. Podmienka celkového (súhrnného) obratu v stanovenej minimálnej výške za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti je primeraná vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky, rozsahu a predpokladanej lehote realizácie a dodania predmetu zákazky a je v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) ZoVO. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky aj z dôvodu, že uchádzač musí rešpektovať predpísané platobné podmienky v zmluvných podmienkach počas plnenia predmetu zákazky, bez prerušenia realizácie predmetu zmluvy.
Verejný obstarávateľ požadovaním účtovných výkazov a údajov z nich skúma ekonomickú silu a finančnú stabilitu uchádzačov. Z požadovaných účtovných výkazov budú kontrolované celkové obraty uchádzačov za uvedené hospodárske roky. Požadované doklady sú tiež z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní, budú schopní realizovať zákazku vzhľadom na predpísané platobné podmienky, dĺžku splatnosti faktúr a financovania bez preddavkov alebo záloh a sú schopní úspešne plniť zmluvu - predmet zákazky.
V zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 33 ods. 2 ZoVO môže uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Uvedenú skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZoVO.
Vzhľadom na povolený rozsah znakov sú ďalšie informácie uvedené v súťažných podkladoch v bode 16.3.2.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. b) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 1 je podmienkou účasti uchádzača uskutočnenie minimálne piatich (5) rovnakých alebo porovnateľných stavebných diel alebo ich častí ako predmet zákazky: pozemné stavby, z ktorých jedno stavebné dielo malo skutočný náklad min. 170 000,00 € bez DPH a to všetko za predchádzajúcich 5 rokov.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti - vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú schopní, resp. majú praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných stavebných diel, z toho min. jedného stavebného diela s porovnateľným nákladom (porovnateľné parametre). Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných stavebných diel za požadované obdobie.
2. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 2 je podmienkou účasti uchádzača, aby disponoval min. jednou osobou odborne kvalifikovanou osobou alebo riadiacim zamestnancom s predpísaným min. rozsahom oprávnenia stavbyvedúci pre min. pozemné stavby, ktorý bude určený na plnenie zmluvy, aby predmet zákazky bol zrealizovaný odborne, kvalitne a načas. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponujú kvalifikovanými, odbornými kapacitami potrebnými k plneniu zákazky, t.j. osobami, ktoré získali odborné znalosti, praktické skúsenosti a tak napr. získali odbornú spôsobilosť v danej oblasti, t.j. osobami, ktoré majú praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo porovnateľných stavebných diel, aby predmet zákazky bol zrealizovaný odborne, kvalitne a načas.
3. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. h) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 3 sa minimálna požadovaná úroveň štandardov nepožaduje.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti bez splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný aj systém environmentálneho manažérstva, vrátane ochrany zložiek životného prostredia na stavenisku počas realizácie tohto konkrétneho predmetu zákazky, nakoľko realizácia stavebného diela bude prebiehať počas prevádzky objektu a v intraviláne obce na verejne dostupných priestranstvách. Popísané jednotlivé konkrétne hlavné opatrenia environmentálneho riadenia počas realizácie predmetného stavebného diela nie je možné nahradiť dokladmi podľa § 36 ZoVO. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
4. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. i) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. predloženie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 4 je podmienkou účasti uchádzača preukázanie, že uchádzač disponoval min. 5-mimi výrobnými zamestnancami a min. 2-mi riadiacimi zamestnancami priemerne za predchádzajúce tri roky.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti, vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponovali v období uvedenom v ZoVO potrebným minimálnym počtom výrobných a riadiacich pracovníkov, čo je predpoklad kvalitného riadenia a dostatočne rýchlej realizácie stavebných prác. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
5. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode predmetu zákazky dokladom v zmysle § 114 ods. 2 v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. j) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. predloženie údajov o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
- v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZoVO pre bod 5 je podmienkou účasti uchádzača preukázanie, že uchádzač disponuje nasledovným minimálnym predpísaným strojným, technickým a výrobným vybavením navrhovaným a dostupným pre realizáciu predmetu zákazky, resp. ďalším ktoré uchádzač uvažuje využiť pri realizácii predmetu zákazky: min. 1 (jedným) vyklápacím nákladným autom s nosnosťou min. 3 tony; min. 2 (dvomi) miešadlami lepiacej zmesi a ostatnou drobnou stavebnou technikou: búracie kladivá, vŕtačky a pod..
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti, vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, dostatočne strojne, technicky a výrobne vybavení uchádzači, ktorí disponujú min. predpísaným strojovým, technickým a výrobným vybavením potrebným pre realizáciu predmetu zákazky (s predpísaným technickým riešením), čo je predpoklad kvalitnej a dostatočne rýchlej realizácie stavebných prác v zmysle maximálnej lehoty na realizáciu. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k preukázaniu schopnosti a spôsobilosti vykonávania predpísaných stavebných prác uchádzačom požadovanom rozsahu, požadovanej kvalite a tým k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
Vzhľadom na povolený rozsah znakov sú ďalšie informácie uvedené v súťažných podkladoch v bode 16.3.2.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Viď súťažné podklady a prílohy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.02.2017 16:00
Miesto: Obec Plavnica, OcÚ Plavnica č.121, 065 45 Plavnica, okr. Stará Ľubovňa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné je neverejné v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 52 ods. 1 ZoVO. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzači budú informovaní v zmysle ZoVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 20 ods. 2 uvádzame podrobnosti ohľadom komunikácie: verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 187 ods. 8 ZoVO. Doručovanie sa riadi podľa zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov.
2.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 25 uvádzame informácie o prípravných trhových konzultáciách a predbežnom zapojení záujemcov alebo uchádzačov: nerelevantné. V predmetnom verejnom obstarávaní uvedený postup nebol použitý.
3.V zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 46 ods. 2 ZoVO uvádzame, že výška zábezpeky je stanovená 5 000,00 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4.V zmysle § 114 ods. 6 ZoVO uvádzame priamy odkaz na zverejnené dokumenty a informácie: viď bod I.3 tejto výzvy na predkladanie ponúk.
5.Verejný obstarávateľ poskytne kompletné súťažné podklady v zmysle § 114 ods. 7 písm. b) ZoVO (vrátane chránených údajov ako číslo účtu a pod.) každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada. Verejný obstarávateľ prostredníctvom povereného zástupcu na základe obdržanej žiadosti o ich poskytnutie bezodkladne kompletné súťažné podklady zašle elektronicky na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Poverený zástupca verejného obstarávateľa bude požadovať, aby záujemca potvrdil spätnou mailovou správou obdržanie súťažných podkladov. Žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručí záujemca v písomnej forme (poštou) alebo elektronickou poštou (mailom), na adresu splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa: INPRO POPRAD, s.r.o., kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj (+421 903 785 720), email: inpropoprad4@gmail.com v určenej lehote. Upozorňujeme záujemcov, aby posielali žiadosti o súťažné podklady v dostatočnom časovom predstihu pred uvedenou lehotou na poskytovanie súťažných podkladov - aby sa neoberali napr. o lehotu na prípadné vysvetľovanie. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame, aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo a presný názov zákazky.
6.V bode II.2.7. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: 4 mesiacov odo dňa zadania zákazky, nakoľko formulár iné neumožňuje. Týmto upresňujeme: Termín realizácie a dodania predmetu zákazky, ukončené úspešným odovzdávacím a preberacím konaním, prihliadajúc pritom na rozsah, zložitosť a náročnosť stavebného diela; možnosti financovania a pod.: - 4 mesiacov (v zmysle ZoD) odo dňa uzatvorenia zmluvy a následného odovzdania staveniska pre úspešného uchádzača zhotoviteľa. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a prílohách.
7.Splnenie podmienok účasti (doklady podľa bodu 16.3.2.1 až 16.3.2.3 súťažných podkladov a bodu III.1.1 až III.1.3 Výzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 39 ods. 1 ZoVO Jednotným európskym dokumentom, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. uchádzači podľa § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZoVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
8.V rámci zadávania zákazky sa neuplatňuje: § 114 ods. 3 písm. f) a l) ZoVO. Neuplatňuje sa vyžadovanie konkrétnej značky v zmysle § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 42 ods. 7 ZoVO
9.V rámci zadávania zákazky sa uplatňuje aj: § 113 ods. 1 v nadväznosti na § 40 ods. 6 písm. g) ZoVO.
10.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení pre daný postup zadávania zákazky, záväznými výkladovými stanoviskami Úradu pre verejné obstarávanie, všeobecnými metodickými usmerneniami vydanými Úradom a pod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité