Oznámenie 997 - WYP

Obsah

997 - WYP
Vestník č. 16/2017 - 23.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Angela Jakabová
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: angela.jakabova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazkyhttp://
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rekonštrukcia sociálnych zariadení - Medická ul.č.6, UPJŠ v Košiciach
Referenčné číslo: REK000020/2017-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212412-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia sociálnych zariadení v obytných bunkách. Rozdelenie existujúcich sociálnych zariadení, ktoré slúžia ubytovaným v štyroch izbách na sociálne zariadenia pre dve izby. Zhotovenie nových toaliet a kúpeliek, stavebne oddelených, ktoré budú užívať ubytovaní len v dvoch izbách. Nové obklady, dlažby, nová sanita, nové vzduchotechnické zariadenia, nové rozvody vody a odpadu, elektroinštalačné práce.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 459 138,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45211310-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Študentské domovy a jedálne UPJŠ, Medická ul. č. 6, 040 11 Košice
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rekonštrukcia sociálnych zariadení v obytných bunkách. Rozdelenie existujúcich sociálnych
zariadení, ktoré slúžia ubytovaným v štyroch izbách na sociálne zariadenia pre dve izby. Zhotovenie nových toaliet a
kúpeliek, stavebne oddelených, ktoré budú užívať ubytovaní len v dvoch izbách. Nové obklady, dlažby, nová sanita,
nové vzduchotechnické zariadenia, nové rozvody vody a odpadu, elektroinštalačné práce
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 459 138,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 10 000,00 EUR, zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorí spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaním dokladov podľa § 32 ods. 2 resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pred verejné obstarávanie, alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom predloženým uchádzačom podľa § 152 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač alebo záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia , ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom, ďalej len JED.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží podľa § 33 ods. 1 písm. a): vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni
preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne
plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia, podľa § 32 ods.1 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje budú použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie finančného a ekonomického postavenia určeného verejným obstarávateľom JED-om. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží: vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom a bude obsahovať údaje: a) o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, b) že jeho účet nie je predmetom exekúcie
*Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané uchádzačom, štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie, že v iných bankách, ako v tých, od ktorých predkladá vyjadrenie, nemá vedené účty.Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov, s dátumom vydania nie starším ako tri mesiace alebo ich úradne overených kópií.
Odôvodnenie primeranosti použitia: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom..
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač technickú alebo odbornú spôsobilosť preukazuje: * podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
* podľa § 34 ods.1, písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti určeného verejným obstarávateľom JED-om.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží: zoznam uskutočnených stavebných prác , ktorý musí byť doplnený:
* ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ dokladom je referencia,
* ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ.
Zoznam uskutočnených stavebných prác doplnený potvrdeniami odberateľov o ich realizácii obsahuje údaje:
* meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu, sídlo alebo miesto podnikania, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo; * názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, *číslo zmluvy, * stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, * miesto, cenu a lehotu plnenia zmluvy; Dôkaz o plnení/referencie k zozname zákaziek okrem vyššie uvedených údajov obsahuje aj údaje ako: * hodnotenie kvality plnenia; *výslednú hodnotiacu známku , * dátum vyhotovenia .
Hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek v minimálnej hodnote 400 000,00 EUR s DPH (alebo ekvivalent v inej mene). Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosť pri uskutočňovaní predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača poskytovať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne overené kópie.
K § 34 ods.1 písm. g) uchádzač predloží: doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zák.č. 236/2000 Z.z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon SR NR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe, fotokópia osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu. Uchádzač tento doklad predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálnom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač osobu, ktorej doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho predkladá vo svojej ponuke, uviedol aj vo svojom návrhu obchodných podmienok a zároveň predloží vyhlásenie, podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom , ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie, či táto osoba je alebo nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, uchádzač postupuje v súlade s § 34 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ chce získať informáciu či uchádzač má z dlhodobého hľadiska stabilné personálne kapacity ako predpoklad pre včasné a kvalitné plnenie rozsahu požadovaných stavebných prác a že disponuje strojovým a technickým vybavením potrebným pre plnenie zmluvy. Uchádzač musí preukázať, že osoba poverená riadením stavebných prác má zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu a je odborne spôsobilá zabezpečiť kvalitu uskutočnených stavebných prác počas trvania zmluvy v požadovanom rozsahu a čase.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač vo svojej ponuke ďalej predloží: - vyhlásenie o percentuálnom podiele plnenia zmluvy, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám (subdodávateľom), atď..
- čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, že v prípade úspešnosti v tomto verejnom obstarávaní predloží pred podpisom zmluvy o dielo poistný certifikát na poistné plnenie minimálne vo výške 50 000.- EUR na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú stavebnými a montážnymi prácami voči tretím osobám na celú dobu realizácie predmetu zákazky,
- čestné vyhlásenie uchádzača, že v prípade úspešnosti, najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo zloží na účet verejného obstarávateľa vratnú zábezpeku, a to za účelom zabezpečenia záväzku zhotoviteľa na riadne a včasné vykonanie diela.
Bližšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.02.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2017 10:00
Miesto: Otváranie "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80
Košice, malá zasadačka, 1. poschodie. Otváranie "KRITÉRII" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré
neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom; najskôr päť pracovných dní odo dňa odoslania
oznámenia o otváraní časti ponúk označených ako "KRITÉRIA".
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie "OSTATNÉ" je neverejné . Otváranie "KRITÉRIA" je verejné a zúčastniť sa ho môžu všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia § 187 ods. 8
zákona o verejnom obstarávaní . Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, zároveň
ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs a to po doručení písomnej žiadosti o účasť vo verejnom obstarávaní. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo -ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty", vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou a doručí osobne alebo sprostredkovane (elektronicky, poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa (elektronicky na e-mail adresu: angela.jakabova@upjs.sk . Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu a bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portáli www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk.,najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa , alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuku, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa prihlásia k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa do:08.02.2017 do 15:00 hod. Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky je uvedená v súťažných podkladoch .
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité