Oznámenie 999 - WYS

Obsah

999 - WYS
Vestník č. 16/2017 - 23.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
IČO: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Miloslava Szillerová
Telefón: +421 366350285 / 366350222
Fax: +421 366306911
Email: aukcie@levice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://josephine.proebiz.com
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Kosba verejných priestorov a čistenie spevnených plôch v MČ mesta Levice Čankov, Horša, Kalinčiakovo a Malý Kiar
Referenčné číslo: 2490/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
77314100-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je najmä starostlivosť o trávnaté plochy, zametanie a čistenie chodníkov, odvoz bioodpadu v mestských častiach mesta Levice a ďalšie služby uvedené v opise predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 34 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90610000-6
90620000-9
90630000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestské časti mesta Levice: Čankov, Horša, Kalinčiakovo a Malý Kiar
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 34 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Neuvedené.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
1.1.1 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2, resp. 4, 5 predložením originálnych dokladov, alebo úradne osvedčených kópií dokladov, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.2 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 37 zákona.
1.1.3 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
1.1.4 Uchádzač-hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukázania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR, nie starší ako tri mesiace. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti buď predložením výpisu z registra trestov právnickej osoby nie staršieho ako tri mesiace priamo verejnému obstarávateľovi v procese verejného obstarávania, alebo doplnením tohto údaju do zoznamu hospodárskych subjektov prostredníctvom formulára oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom Webovom sídle s priloženým výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace.
1.1.5 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti, vydaný príslušným orgánom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. (1) písm. a) zákona. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. (6) písm. a) až h) a ods. (7) zákona, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu výzvy ponúk za všetkých členov skupiny spoločne. Splnenie predmetných podmienok účasti môže uchádzač preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3 výzvy ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti určenej podľa § 34 zákona: Verejný obstarávateľ určil podmienku účasti preto, aby zabezpečil plnenie predmetu zákazky kvalifikovanými zhotoviteľmi, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní kvalitne poskytovať predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa §34 ods. (1) písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Každá uchádzačom predložená referencia musí spĺňať podmienky uvedené v §12 ods.(2) zákona.
Zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v celkovom finančnom objeme 100 000,00 EUR bez DPH, pričom do zoznamu poskytnutých služieb musí byť zahrnutá aspoň jedna zmluva v rámci ktorej, bolo vyfakturovaných min. 34 000,00 EUR bez DPH. Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúce 3 roky sa považujú posledné 3 priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.02.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.02.2017 09:00
Miesto: Na adrese podľa bodu I. výzvy v zasadacej miestnosti I. posch. č. dv. 38.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 zákona neverejné, t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (webová adresa systému je: https.//josephine.proebiz.com), kde autentifikovaný uchádzač vkladá svoju ponuku k danej zákazke.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 31. súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz..com . Podrobnejšie informácie týkajúce sa komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch predmetnej zákazky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
20.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité