Oznámenie 1049 - WYT

Obsah

1049 - WYT
Vestník č. 17/2017 - 24.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
IČO: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Anna Javorová / Ing. Monika Klobušická
Telefón: +421 434203346 / 434203597
Fax: +421 434131620
Email: javorova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1000
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Update systému Lucia a nákup novej stanice
Referenčné číslo: 104/PZ/OVO/09/16Ja
II.1.2) Hlavný kód CPV
38519300-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je update systému Lucia a nákup novej stanice, vrátane dodávky do miesta určenia, inštalácie predmetu zákazky a uvedenia do prevádzky a bezplatného zaškolenia personálu do obsluhy zariadení pre potreby Oddelenia lekárskej genetiky UNM.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 30 070,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť č.1: Update softvéru licencie LUCIA
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48180000-3
51430000-5
80511000-9
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Oddelenie lekárskej genetiky, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je update softvéru licencie Lucia, vrátane dodávky do miesta určenia, inštalácie predmetu zákazky a uvedenia do prevádzky a bezplatného zaškolenia personálu do obsluhy zariadení pre potreby Oddelenia lekárskej genetiky UNM.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 11 840,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 56
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť č.2: Nová stanica analýzy obrazu (vyhodnocovanie karyotypov) s možnosťou vyhodnocovania 2 pracovníkmi
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48180000-3
51430000-5
80511000-9
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Oddelenie lekárskej genetiky, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je nákup novej stanice analýzy obrazu (vyhodnocovanie karyotypov) s možnosťou vyhodnocovania 2 pracovníkmi, vrátane dodávky do miesta určenia, inštalácie predmetu zákazky a uvedenia do prevádzky a bezplatného zaškolenia personálu do obsluhy zariadení pre potreby Oddelenia lekárskej genetiky UNM.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 18 230,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 56
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") v súlade s ustanoveniami zákona.
2. V prípade preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia dokladmi sa vyžaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov (pokiaľ nie je uvedené inak).
3. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. To neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
- vyjadrenia od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač
a) nebol v nepovolenom debete,
b) plní si voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
c) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
d) jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie posledných šesť mesiacov (1.7.2016 až 31.12.2016), resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
K vyjadreniu banky/bánk uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie.

V súlade s ustanovením §38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti nasledovne:
Podmienku účasti týkajúcu sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ primerane v súlade s ustanovením § 33 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť ekonomickú stabilitu uchádzača a jeho schopnosť plniť si svoje finančné záväzky. Jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť dodávateľa predmetu zákazky, ktorý si plní všetky záväzky včas a riadne.

2. Doklady na preukázanie ekonomického a finančného postavenia je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie (pokiaľ nie je uvedené inak).
3. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. To neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
5. Verejný obstarávateľ môže požadovať, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
6. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
7. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.02.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.02.2017 10:00
Miesto: Uvedený dátum a čas sa vzťahuje na otváranie ponúk a častí ponúk označených ako Ostatné. Otváranie sa uskutoční na adrese: Univerzitná nemocnica Martin, Ubytovacie zariadenie UNM, Jesenského č. 25, 036 59 Martin, Slovenská republika, prízemie - zasadačka, miestnosť č.003.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk a častí ponúk, označených ako Ostatné je podľa § 114 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej podlimitnej zákazky použije elektronickú aukciu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do podlimitnej zákazky predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
2. Súčasťou predloženej ponuky musí byť zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená pre každú časť osobitne:
2.1 pre časť č. 1 vo výške 230,- EUR slovom dvestotridsať eur
2.2 pre časť č. 2 vo výške 360,- EUR slovom tristošesťdesiat eur.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Uchádzač pri predkladaní časti ponuky Ostatné môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bodoch 1 a 2 časti F. Podmienky účasti... súťažných podkladov predložením jednotného európskeho dokumentu podľa bodu 27.9 časti A. súťažných podkladov.
Jednotný európsky dokument sa predkladá osobitne za každú časť alebo skupinu častí s rovnakými podmienkami alebo dôvodmi na vylúčenie.
Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu oddiel : Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Súťažné podklady budú uverejnené v zmysle § 43 ods. 1 zákona a bodu I.3 tejto výzvy. Časti súťažných podkladov potrebné pre vypracovanie ponuky (kúpna zmluva, prílohy súťažných podkladov) budú zároveň zverejnené v editovateľnej podobe na stránke https://www.unm.sk/aktualne-verejne-obstaravania.
6.1 Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie a dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu.
6.2 Obhliadka miesta realizácie a dodania predmetu zákazky sa uskutoční dňa 2.2.2017 o 10,00 hod. so stretnutím účastníkov v Ubytovacom zariadení UNM, Jesenského 25, 036 59 Martin, Slovenská republika, prízemie - zasadačka č. 003.
6.3 Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta realizácie a dodania predmetu zákazky, dostanú informácie priamo u zodpovednej osoby na adrese: Ing. Anna Javorová, Univerzitná nemocnica Martin, Kollárova 2, 036 59 Martin, tel. +421 434203346, fax: +421 43 4131620, e-mail: javorova@unm.sk.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
23.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité