Oznámenie 1110 - WYS

Obsah

1110 - WYS
Vestník č. 18/2017 - 25.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marian Tallo
Telefón: +421 335315196
Fax: +421 248262910
Email: tallo.marian@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Opravy a údržba protipožiarnych zariadení, revízie HP, hydrantov a podzemných hydrantov
Referenčné číslo: 21/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
50413200-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je :
-Výkon kontroly a opráv prenosných hasiacich prístrojov výrobcov KODRETA, NEURUPPIN, KOVOSLUŽBA, IBS, VITKOVICE HTB, REHAS, ČERVINKA, ALBECO, SIEL, TEPOSTOP a pojazdných hasiacich prístrojov KODRETA, VÍTKOVICE HTB podľa § 11c ods.1,3 zákona NR SR č. 314/2001 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly prenosných hasiacich prístrojov a pojazdných hasiacich prístrojov. V prípade zistenia nedostatkov ich opravu, plnenie a tlakové skúšky.
-Ostatné úkony, činnosti, opravy a práce súvisiace s predmetom dodávky: napr. montáž a oprava držiakov pre hasiace prístroje, rozmiestňovanie a značenie hasiacich prístrojov, nakladanie preprava a vykladanie hasiacich prístrojov.
-Výkon kontroly vnútorných a vonkajších požiarnych hydrantov v súlade s §15 vyhl.č.699/2004 Z.z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov v znení neskorších predpisov. V prípade zistenia nedostatkov ich odstránenie (napr. výmenou poškodených, nevyhovujúcich a doplnenie chýbajúcich častí hydrantov).
-Výkon kontroly funkčnosti požiarnych hadíc v zmysle § 14 ods.4) vyhl. MV SR 699/2004 Z.z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov, t.j. kontrola zariadení na dodávku vody na hasenie požiarov. V prípade zistenia nedostatkov ich oprava resp. výmena za nové.
-Likvidácia všetkých typov vyradených hasiacich prístrojov a vystavenie protokolov o likvidácií hasiacich prístrojov.
-Súhrnná ročná správa o vykonaní kontroly (1 vyhotovenia v písomnej a 1 vyhotovenie v elektronickej forme - Excel).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 63 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pracoviská verejného obstarávateľa : Tomášikova 22, 821 02 Bratislava, 919 31 Jaslovské Bohunice, Výrobňa vláknobetónových kontajnerov, Mikovíniho 8, 917 01 Trnava, RÚ RAO a FS KRAO, 935 39 Mochovce
II.2.4) Opis obstarávania
-Výkon kontroly a opráv prenosných hasiacich prístrojov výrobcov KODRETA, NEURUPPIN, KOVOSLUŽBA, IBS, VITKOVICE HTB, REHAS, ČERVINKA, ALBECO, SIEL, TEPOSTOP a pojazdných hasiacich prístrojov KODRETA, VÍTKOVICE HTB podľa § 11c ods.1,3 zákona NR SR č. 314/2001 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly prenosných hasiacich prístrojov a pojazdných hasiacich prístrojov. V prípade zistenia nedostatkov ich opravu, plnenie a tlakové skúšky.
-Ostatné úkony, činnosti, opravy a práce súvisiace s predmetom dodávky: napr. montáž a oprava držiakov pre hasiace prístroje, rozmiestňovanie a značenie hasiacich prístrojov, nakladanie preprava a vykladanie hasiacich prístrojov.
-Výkon kontroly vnútorných a vonkajších požiarnych hydrantov v súlade s §15 vyhl.č.699/2004 Z.z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov v znení neskorších predpisov. V prípade zistenia nedostatkov ich odstránenie (napr. výmenou poškodených, nevyhovujúcich a doplnenie chýbajúcich častí hydrantov).
-Výkon kontroly funkčnosti požiarnych hadíc v zmysle § 14 ods.4) vyhl. MV SR 699/2004 Z.z. o zabezpečení stavieb vodou na hasenie požiarov, t.j. kontrola zariadení na dodávku vody na hasenie požiarov. V prípade zistenia nedostatkov ich oprava resp. výmena za nové.
- Likvidácia všetkých typov vyradených hasiacich prístrojov a vystavenie protokolov o likvidácií hasiacich prístrojov.
-Súhrnná ročná správa o vykonaní kontroly (1 vyhotovenia v písomnej a 1 vyhotovenie v elektronickej forme - Excel).
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 63 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
2. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač predloží najskôr elektronickú formu dokladu a následne uchádzači na prvom až treťom miestne v poradí budú požiadaní o predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ak verejný obstarávateľ týmto dokladom ešte nedisponuje, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a predloží len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súlade so zákonom za všetkých členov skupiny osobitne. Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy v rozsahu :
a) Osvedčenie zamestnanca na činnosť revízny technik pre vykonávanie odborných prehliadok a skúšok prevádzkovaných tlakových zariadení skupiny A/d skupiny B/d v zmysle §16 ods.1 zákona č.124/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky.

2. kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením platného :
a) oprávnenia na opravu, odborné prehliadky a skúšky, tlakové zariadenia skupiny A/d a skupiny B/d v zmysle §15 ods.4 zákona č.124/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad,
b) Oprávnenia odbornej spôsobilosti podľa §11c ods.1,3 zákona NR SR č.314/2001 Z.z. pre všetky typy HP, alebo ekvivalentný doklad.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky predloženia daných dokladov sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade so zákonom. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) zákona, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu III.1.3) tejto Výzvy.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Pri prácach vykonávaných v KP objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochr. prac. prostr. za odplatu.2.Poskytovateľ si zabezpečí na vlastné náklady školenie.3.Poskytovateľ predkladá Objednávateľovi ku dňu podpisu zmluvy zoznam subdodávateľov na schválenie.4.Poskytovateľ predkladá Obj. ku dňu podpisu zmluvy zoznam pracovníkov, mená a ich odb. kvalifikáciu v rozsahu bodu III.1.3 podbod 1. písm. a) tohto oznámenia na schválenie.5.Poskytovateľ predkladá Obj. ku dňu podpisu zmluvy, na prílohe zmluvy oprávnenia, v súlade s požiadavkami v rozsahu bodu III.1.3 podbod 2. písm. a) a b) tohto oznámenia.6.Poskytovateľ je povinný zabezpečiť aby všetky oprávnenia Poskytovateľa a osvedčenia o odbornej spôsobilosti osôb, ktorými vykonáva činnosť podľa Zmluvy boli platné počas celého trvania Zmluvy. Podrobnosti uvedených podmienok vykonania zákazky sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.02.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.05.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.02.2017 11:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o., zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_5006_20170123.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a Profil verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
f)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy, ktorá sa uzatvára na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia jej účinnosti 36 mesiacov.
h)Všade, kde je uvedené verejný obstarávateľ sa má na mysli osoba podľa §8.
i) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité