Oznámenie 1555 - MSP

Obsah

1555 - MSP
Vestník č. 24/2017 - 02.02.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Dominik Čejka
Telefón: +421 220294087
Email: cejka.dominik@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2583
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, pre túto súťaž ako verejný obstarávateľ
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Služby v železničnej doprave
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves – štátna hranica SR/ČR
Referenčné číslo: 21428/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
45234100-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
1. Predmetom zákazky s názvom ,,ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR" je vyhotovenie PD, zabezpečenie súvisiacej IČ a realizácia Diela.
2. Ide o zmiešanú zákazku podľa § 30 ods. 1 ZoVO a to o zákazku na stavebné práce, kde úspešný uchádzač (budúci Zhotoviteľ stavby) zabezpečuje aj vypracovanie PD.
3. Ide o modernizáciu úsekov železničnej trate č.110 (trať - Bratislava - Kúty - štátna hranica SR/ČR - Lanžhot ČR) siete ŽSR v úseku Devínska Nová Ves (ďalej len "DNV") - Kúty štátna hranica SR/ČR, ktorá zahŕňa modernizáciu dvoch traťových úsekov a implementáciu ERTMS na úseku železničnej trate Bratislava-Kúty-štátna hranica SR/ČR:...
ďalej uvedené v bode II.2.4) tohto oznámenia
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 305 035 160,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71320000-7
71311230-2
31682200-2
32344210-1
32522000-8
32523000-5
32571000-6
34632300-9
34990000-3
45234116-2
45231400-9
45221112-0
45221220-0
45100000-8
45112000-5
45262640-9
45112700-2
45316100-6
45314310-7
45221211-4
45262620-3
45220000-5
45112700-2
45221111-3
45213320-2
45234115-5
45111300-1
45112210-0
44112100-9
45213320-2
45232221-7
45315400-2
45315600-4
51612000-5
32562000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
PD - ŽSR GR, Odbor investorský, Klemensova 8, 813 61 Bratislava.
Stavba sa nachádza v území podľa uvedenia v ďalšom bode II.2.4)
II.2.4) Opis obstarávania:
...
Dielo: ,,ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR"
Stavba A: "ŽSR, Modernizácia železničnej trate Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR"
- Úsek A.1: DNV (mimo) - Malacky (sžkm 1,384 - sžkm 25,670)
- Úsek A.2: Kúty (mimo) - št. hr. SR/ČR (Kúty št. hr.) (sžkm 68,090 - 74,900)
* Časť A.2.1: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 1.časť (sžkm 71,600 - 74,900)
* Časť A.2.2: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 2. časť (sžkm 68,090 - 71,600)
Stavba B: "ŽSR, Implementácia ERTMS na úseku Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR"
- Úsek B.1: DNV (mimo) -Malacky (sžkm 1,384 - sžkm 25,670)
- Úsek B.2: Malacky (mimo) - Kúty (sžkm 25,670 - 68,090), *bez ETCS Level 2
- Úsek B.3: Kúty (mimo) - št. hr. SR/ČR (Kúty št. hr.) (sžkm 68,090 - 74,900)
* Časť B.3.1: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 1. časť (sžkm 71,600 - 74,900)
* Časť B.3.2: Kúty (mimo) - štátna hranica SR/ČR, 2. časť (sžkm 68,090 - 71,600)
V rámci stavby B "ŽSR, Implementácia ERTMS na úseku Devínska Nová Ves - štátna hranica SR/ČR", na traťovom úseku B.2 Malacky (mimo) - Kúty (sžkm 25,670 - 68,090) úspešný uchádzač vyprojektuje a zrealizuje len systém GSM-R (bez ETCS Level 2). Tento vyprojektuje a zrealizuje tak, aby nedošlo ku kolízii s budúcou modernizáciou trate a implementáciou ETCS Level 2 na úseku železničnej trate Malacky (mimo) - ŽST Kúty.
Od úspešného uchádzača sa požaduje koordinácia Stavby A a Stavby B vo fáze projektovej prípravy aj realizácie Diela.
4. Verejný obstarávateľ poskytne úspešnému uchádzačovi: časť EIA - (,,Modernizácia železničnej trate Bratislava hl. st. - Kúty - Lanžhot CZ, úsek trate Devínska Nová Ves (mimo) - Kúty - Lanžhot CZ"), inžiniersko-geologický prieskum, "Modernizácia železničnej trate ZAST. Devínske jazero - Kúty km 3,526 - 49,907 pre rýchlosť do 160 km/hod.", dokumentáciu pre územné rozhodnutie a právoplatné územné rozhodnutie (pre časť A.2.1 a časť B.3.1), dokumentáciu pre skutočnú realizáciu stavby "Devínska Nová Ves - Kúty, oceľový most km 20,367, dokumentáciu pre skutočnú realizáciu stavby "Devínska Nová Ves - Zohor, spevnenie časti zemnej priekopy nad zárubným múrom v km 5,5 - 5,8", Technicko-ekonomickú štúdiu pre prípravu a implementáciu ERTMS na koridore E.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti:
Nemožnosť deliť zákazku na časti vyplýva z povahy obstarávaného typu predmetu zákazky (vypracovanie projektovej dokumentácie, na základe ktorej bude rovnaký subjekt realizovať stavebné práce). Jednotlivé predmety plnenia z hľadiska funkčného, časového a miestneho, ako aj z hľadiska technických špecifikácií spolu súvisia natoľko, že ich rozdelenie by malo pre verejného obstarávateľa za následok neprimerané komplikácie v súvislosti s koordináciou jednotlivých činností. Požadované činnosti na seba nadväzujú a je potrebné, aby aj zodpovednosť za celý predmet zákazky (Dielo) ako nedeliteľný celok niesol jediný subjekt.
Vysvetlenie k bodu II. 1.5) tohto oznámenia: Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na základe Štúdie realizovateľnosti s názvom ŠTÚDIA REALIZOVATEĽNOSTI IV. PANEURÓPSKEHO ŽELEZNIČNÉHO KORIDORU ŠTÁTNA HR. ČR/SR KÚTY BRATISLAVA NOVÉ ZÁMKY ŠTÚROVO/KOMÁRNO ŠTÁTNA HR. SR/MR s dátumom uverejnenia 13.11.2015 vypracovanou Výskumným ústavom dopravným, a.s. Žilina, Veľký Diel 3323, 010 08 Žilina,
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v Predbežnom oznámení uverejnenom v Ú. v EÚ pod číslom 2016/S 235-427907 a vo VVO pod číslom 16455 - POP uviedol bezpredmetne CPV kódy: 45221242-0, 45221200-4, 42418900-8; z toho dôvodu ich v bode II.2.2) tohto oznámenia neuvádza.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 38
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: INEA/CEF/TRAN/M2015/1131671
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 500 000 EUR.
Verejný obstarávateľ bude organizovať obhliadku. Záujemcom sa odporúča účasť na obhliadke, aby si overili a získali
informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Obhliadka sa uskutoční dňa 02.03.2017.
Záujemcovia sa dostavia pred budovu ŽST Kúty o 9:00 hod. Obhliadku bude organizovať Ing. Jozef Kubla.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO). Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (alebo v ňom nemá zapísané všetky požadované údaje, resp. doklady) ich preukáže v zmysle § 32 ods. 2 ZoVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií.
2. Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, môže splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZoVO preukázať údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov podľa ZoVO. Uchádzač, ktorý bol zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení účinnom do 17.4.2016 sa považuje za uchádzača zapísaného v zozname hospodárskych subjektov podľa ZoVO. Uchádzač, ktorý nemá v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 ZoVO je povinný chýbajúce údaje preukázať verejnému obstarávateľovi:
- predložením príslušného dokladu podľa § 32 ods. 2 ZoVO alebo
- doplnením chýbajúceho údaju do zoznamu hospodárskych subjektov.
V dôsledku legislatívnej úpravy zákona č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb uchádzač, ktorý je právnickou osobou a nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, prípadne je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa predpisov účinných do 30.06.2016 a nedoplnil chýbajúci údaj do zoznamu hospodárskych subjektov, na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZoVO má povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, nie starší ako tri mesiace, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
Uchádzač, ktorému úrad vydal výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov vo forme elektronického odpisu nie je povinný predkladať doklady požadované v § 32 ods. 2 ZoVO.
3. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZoVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady spôsobom uvedeným v Oddieli VI.3) bod 5). Verejný obstarávateľ je oprávnený od uchádzačov dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) a to bez ohľadu na skutočnosť, že verejný obstarávateľ overil zápis v zozname hospodárskych subjektov.
4. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov, táto je povinná predložiť doklady požadované
v § 32 ods. 2 ZoVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 5. Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku. Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 ZoVO preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZoVO.
6. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spôsobom podľa § 33 ods. 2 ZoVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 5.1.Úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver vo výške minimálne 20 000 000 EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu Európskej centrálnej banky, platného ku dňu uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ, resp. potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške s preukázaním dispozície s týmito finančnými prostriedkami za minimálne obdobie 12 predchádzajúcich kalendárnych mesiacov ku dňu vystavenia. Úverový prísľub, resp. potvrdenie, nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a bude predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia originálu. Úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky nemusí byť vystavený na konkrétnu zákazku, t. j. nemusí v ňom byť uvedený názov predmetu zákazky.
Odôvodnenie: Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal, že ak by sa dostal nie vlastným pričinením v budúcnosti do finančných problémov, dokáže tieto vyriešiť prípadným úverom.
5.2.Vyjadrenie banky (bánk), alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré musí jasne vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a musí obsahovať informáciu:
- či uchádzač nebol za predchádzajúce dva roky od vyhlásenia verejného obstarávania v nepovolenom debete, ak uchádzač bol v takomto debete, predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo,
- že v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a bude predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia originálu. K vyjadreniu banky (bánk) uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané jeho štatutárnym orgánom, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke alebo bankách ako tej, resp. tých, od ktorej, resp. ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie alebo ekvivalentný doklad. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej z týchto bánk.
Odôvodnenie: V tejto podmienke účasti nie je požadovaný žiaden číselný údaj, a teda podmienka je primeraná. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva aj z požiadavky, aby uchádzač preukázal, že je aj po finančnej stránke spoľahlivý, čím je väčší predpoklad, že zmluva bude uzatvorená len s takým uchádzačom, ktorý je po všetkých stránkach spôsobilý k uspokojivej realizácii zmluvy.
5.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 7. Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 ZoVO. Preukáže ich predložením dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a) a b) ZoVO.
8. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spôsobom podľa § 34 ods. 3 ZoVO.
9. Ak uchádzač má potvrdené referencie v inej mene ako EUR, súčasťou takejto referencie musí byť aj prepočet inej meny na EUR.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
7.1.Zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
Službami rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie stavieb železničnej infraštruktúry vrátane rozsiahlejších spevnených plôch určených pre dopravu, modernizácia alebo rekonštrukcia železničných tratí vrátane rozsiahlejších spevnených plôch určených pre dopravu, komplexná rekonštrukcia železničnej trate, výstavba prenosových médií, prenosových zariadení, informačných systémov, rádiových systémov, zabezpečovacích systémov, oznamovacích systémov, trakčného vedenia, energetických napájaní a rozvodov.
Pojem "stavba železničnej infraštruktúry" znamená výstavbu železničných tratí, železničných vlečiek a prekladacích železničných uzlov, v ktorých počas výstavby bol zahrnutý vplyv prevádzky (t.j. výstavba počas výluk).
Vyžaduje sa:
- aspoň jedna zmluva rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, na základe ktorej boli poskytnuté projektové, prieskumné, geodetické a geologické práce za viac ako 3 000 000 EUR z toho minimálne 1 500 000 EUR za projektové práce (bez geodetických a geologických prác, iba práce na DSZ, DÚR, DSP, DSPRS, DRS, DVZ, DSRS),
- aspoň jedna zmluva rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky s rozpočtovým nákladom viac ako 100 000 000 EUR.
Verejný obstarávateľ uzná aj referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel zmluvu v požadovanom finančnom objeme mimo uvedeného obdobia predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, ale preukáže, že v uvedenom období troch rokov predchádzajúcich dňu vyhlásenia verejného obstarávania splnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v požadovanom finančnom objeme.
Požaduje sa predložiť zoznam zmlúv spracovaný podľa vzoru Formulár "A" doplnený potvrdeniami podľa vzoru Formulár "A1" kapitoly E. súťažných podkladov. Formulár "A1" je určený pre potvrdenia vydávané verejným obstarávateľom/obstarávateľom podľa ZoVO. V prípade iných osôb sa preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO iba predložením zoznamu zmlúv. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj iný doklad, ktorý bude obsahovať všetky požadované údaje.
Odôvodnenie: Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky, aby uchádzač preukázal aspoň minimálne praktické skúsenosti s projektovými prácami rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.
7.2.Zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky,
v ktorom uchádzač uvedie stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky uskutočnené za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác a priloží k nim potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom...
Pokračovanie minimálnej požadovanej úrovne štandardov sa nachádza v nasledujúcom texte tohto oznámenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ...
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sú stavby železničnej infraštruktúry vrátane rozsiahlejších spevnených plôch určených pre dopravu, modernizácia alebo rekonštrukcia železničných tratí vrátane rozsiahlejších spevnených plôch určených pre dopravu, komplexná rekonštrukcia železničnej trate, výstavba prenosových médií, prenosových zariadení, informačných systémov, rádiových systémov, zabezpečovacích systémov, oznamovacích systémov, trakčného vedenia, energetických napájaní a rozvodov.
Pojem "stavba železničnej infraštruktúry" znamená výstavbu železničných tratí, železničných vlečiek a prekladacích železničných uzlov, v ktorých počas výstavby bol zahrnutý vplyv prevádzky (t.j. výstavba počas výluk).
Vyžaduje sa:
- aspoň jedna zmluva, na základe ktorej boli uskutočnené stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v minimálnej hodnote 100 000 000 EUR,
- aspoň jedna zmluva, na základe ktorej boli uskutočnené stavebné práce na zabezpečovacích a oznamovacích zariadeniach pre rýchlosť viac ako 120 km/h v hodnote viac ako 15 000 000 EUR,
- aspoň jedna zmluva, na základe ktorej boli uskutočnené stavebné práce na trakčnom vedení pre rýchlosť viac ako 120 km/h v hodnote viac ako 5 000 000 EUR,
- aspoň jedna zmluva, na základe ktorej boli uskutočnené stavebné práce súvisiace s realizáciou subsystému ETCS v hodnote viac ako 5 000 000 EUR,
- aspoň jedna zmluva, na základe ktorej boli uskutočnené stavebné práce súvisiace s dodávkou a montážou (hardvér a softvér) a implementáciou GSM-R hlasovej a dátovej služby v hodnote viac ako 5 000 000 EUR,
- aspoň jedna zmluva týkajúca sa výstavby oceľového mosta slúžiaceho pre dopravu tovarov a osôb nad vodným tokom s minimálnou dĺžkou 100 metrov,
- aspoň jedna zmluva, ktorá bola realizovaná podľa zmluvných podmienok, ktoré sú založené na medzinárodne uznávaných podmienkach, napr. FIDIC (červená alebo žltá kniha), EBRD, EIB alebo Svetovej banky.
Verejný obstarávateľ uzná aj referenciu, pri ktorej uchádzač uzavrel zmluvu v požadovanom finančnom objeme mimo uvedeného obdobia predchádzajúcich piatich rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, ale preukáže, že v uvedenom období piatich rokov predchádzajúcich dňu vyhlásenia verejného obstarávania splnil zmluvné povinnosti z tejto zmluvy v požadovanom finančnom objeme.
Požaduje sa predložiť zoznam zmlúv spracovaný podľa vzoru Formulár "A" doplnený potvrdeniami podľa vzoru Formulár "A2" kapitoly E. súťažných podkladov. Formulár "A2" je určený pre potvrdenia vydávané verejným obstarávateľom/obstarávateľom podľa ZoVO. Ak uchádzač nepredloží potvrdenie podľa vzoru, verejný obstarávateľ bude akceptovať aj iný doklad, ktorý bude obsahovať všetky požadované údaje.
Odôvodnenie: Primeranosť tejto podmienky účasti vyplýva z predpokladanej hodnoty zákazky. Požadovaná minimálna úroveň je nižšia ako predpokladaná hodnota zákazky. Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z komplexnosti požadovaných stavebných prác. Je potrebné preukázať, že uchádzač má aspoň minimálne praktické skúsenosti s uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 235-427907
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.03.2017 08:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 06.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2017 10:00
Miesto: ŽSR, Klemensova 8, 813 61 Bratislava, zasadačka č. 3.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 1. Uchádzači nie sú oprávnení zúčastniť sa na otváraní časti
ponúk, označených ako "Ostatné".
2. Uchádzači sa môžu zúčastniť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá". Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 2 ZoVO.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na základe e-mailom doručenej žiadosti kontaktnej osobe uvedenej v bode I.1) v termíne najneskôr podľa bodu IV. 2.2). Verejný obstarávateľ odporúča, aby hospodárske subjekty vo vlastnom záujme požiadali o poskytnutie súťažných podkladov. Vzor žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je uvedený na www.zsr.sk/5073
Po obdržaní žiadosti verejný obstarávateľ zašle záujemcovi aj prílohy súťažných podkladov vo formáte MS Word a MS Excel, ktoré požaduje predložiť v ponuke (ide o niektoré prílohy, v ktorých bude dopĺňať požadované údaje).
2) Verejný obstarávateľ bude zasielať kontaktnej osobe uvedenej v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov formou e-mailu aj všetky písomnosti, vrátane tých, s ktorých doručením ZoVO spája plynutie lehôt.
3) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, uchádzačmi bude prebiehať iba v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku.
4) Verejný obstarávateľ a záujemca alebo uchádzač sú povinní pri obdržaní každého e-mailu potvrdiť jeho prijatie odosielateľovi tohto e-mailu tým, že mu zašle spätný e-mail. Deň odoslania akejkoľvek písomnosti elektronicky (e-mailom) sa považuje za deň doručenia/prevzatia danej písomnosti.
5) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED"), tvorí Prílohu č. 7. súťažných podkladov a zároveň je k dispozícii online (bez predvyplnených údajov v Časti I) na stránke https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. V takom prípade vždy vyplní časti I až III a VI JEDu. Uchádzač v časti IV JEDu môže vyplniť len oddiel alfa bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JEDu. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby/osôb, JED predloží za svoju osobu a za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží JED s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov.
6) Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
7) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz Európskej centrálnej banky, podľa ktorého sa prepočet vykonal.
8) Úspešný uchádzač, prípade uchádzač, ktorý sa umiestnil na druhom mieste v poradí, prípadne uchádzač, ktorý sa umiestnil na treťom mieste v poradí je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy do 110 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 4 ZoVO. V tejto lehote je zohľadnené preverenie zápisu v registri partnerov verejného sektora, predloženie dokladov, predloženie dokumentácie na kontrolu ÚVO a riadiacemu orgánu a ďalšie činnosti.
9) Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača pred podpisom zmluvy požadovať doklady uvedené v kapitole A., bod 28.3. súťažných podkladov a zoznam subdodávateľov, ktorí budú úspešnému uchádzačovi známi v čase predloženia zoznamu.
10) V bode II.2.7) je uvedená doba 38 mesiacov.Táto doba nie je odo dňa uzavretia ZoD,ale odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, pričom termín dodania a uskutočnenia predmetu zákazky je najneskôr do 30.11.2020.Predpokladaný termín začatia stavebnej činnosti:30.11.2018
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.01.2017

Redakčné opravy

2428 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 41/2017
V oznámení 01555-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR" , Klemensova 8, 813 61 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 024/2017 zo dňa 02.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.03.2017 08:30 Má byť: 04.04.2017 08:30 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 06.10.2017 Má byť: 20.10.2017 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.03.2017 10:00 Má byť: 04.04.2017 10:00
4195 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2017
V oznámení 01555-MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR" , Klemensova 8, 813 61 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 024/2017 zo dňa 02.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.03.2017 08:30 Má byť: 13.04.2017 08:30 IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 06.10.2017 Má byť: 30.10.2017 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.03.2017 10:00 Má byť: 13.04.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité