Oznámenie 1353 - WYT

Obsah

1353 - WYT
Vestník č. 22/2017 - 31.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
M.J.K. - SLOVPIL s.r.o.
IČO: 36316007
Pionierska 404, 91621 Čachtice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Jaroslav Kubrický
Telefón: +421 907100787
Fax: +421 32327787080
Email: kubricky@mjkslovpil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/18300/zakazky
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/18300/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 2 písm. a)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba drevených paliet a drevených obalov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zavedenie nových produktov spoločnosti M.J.K. - SLOVPIL s.r.o.1
Referenčné číslo: 001/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42642100-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Nákup: Automatickej krátiacej píily, Stroja na výrobu paliet, Kapovaciej stanica reziva s pohyblivým stolom, Nitovacieho a vrtacieho zariadenie
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 209 345,32 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43812000-8
43810000-4
42990000-2
42661200-9
43130000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
M.J.K. SLOVPIL, s.r.o., časť Drienka 420, Častkovce 916 27
II.2.4) Opis obstarávania
Nákup: Automatickej krátiacej píily, Stroja na výrobu paliet, Kapovaciej stanica reziva s pohyblivým stolom, Nitovacieho a vrtacieho zariadenie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 209 345,32 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 4
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: projekte Operačného programu Výskum a inovácie (Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04,
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona.
1.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.3Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
1.4Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.5Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
1.6Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uznajú rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členské štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
1.7V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED je zverejnený na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa bodu 1.1 vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Povinnosť bezvýhradne splniť všetky vyššie uvedené podmienky osobného postavenia vyplýva priamo zo zákona. Uvedená skutočnosť odôvodňuje ich potrebu a primeranosť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
1. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka min. v súhrnnej výške 350.000,00 EUR bez DPH sumárne za posledné 3 hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (ďalej len za posledné 3 hospodárske roky).
V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke prevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 18 mesiacov, potom požadovaná výška obratu je 350.000,00 /36 mesiacov * 18 mesiacov = 175.000,00 EUR);
Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzač podloží:
výkazom ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch za posledné 3 hospodárske roky, resp. za pomernú dĺžku prevádzkovania činnosti, alebo ak má zverejnené účtovné závierky v Registri účtovných závierok v jeho verejnej časti, vo svojej ponuke môže uviesť len URL adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch dostupné.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) postačuje v ponuke predložiť ako kópie.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účastí k bodu 2.1 podľa § 33 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí podľa § 38 ods. 5 zákona:
Verejný obstarávateľ túto podmienku účasti podľa § 33 zákona zadefinoval vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom overiť schopnosť dodania požadovaného tovaru počas zmluvného vzťahu, súčasne overuje schopnosť dosahovať z uvedených plnení príjmy a zároveň overuje realizovaný finančný objem zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Podmienka účastí je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či záujemcovia disponujú nielen odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť, ale či vedia preukázať aj ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.§ 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

1.1Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky (2014, 2015, 2016) v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 150 000,00 EUR bez DPH.
Za tovaru rovnakého alebo podobného predmetu zákazky sa považujú drevoobrábajúce stroje a prístroje.
Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam dodaných tovarov a prípadný dôkaz o plnení obsahoval:
názov a sídlo odberateľa,
kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
predmet dodaného tovaru,
opis predmetu dodaného tovaru,
doba poskytnutia,
cena dodaného tovaru bez DPH.

V prípade, ak uchádzač má zverejnené referencie v evidencii referencií podľa § 12 zákona, verejný obstarávateľ uchádzačovi odporúča v ponuke identifikovať, ktoré referencie spĺňajú náležitosti podľa bodu 3.1.1 tejto časti súťažných podkladov.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 3.1. z dôvodu, aby záujemca preukázal schopnosť dodania tovarov rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky a preukázal spôsobilosť realizácie plnenia v požadovanej kvalite. Cieľom tejto podmienky je to, aby záujemca zdokumentoval dodávky obdobného charakteru, technických aspektov a tým preukázal svoju schopnosť dodať predmet zákazky.

3.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 3. tejto časti súťažných podkladov za všetkých členov skupiny spoločne.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.02.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.02.2017 10:00
Miesto: M.J.K. SLOVPIL, s.r.o., časť Drienka 420, Častkovce 916 27
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia.
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Prevzatie súťažných podkladov osobne je možné v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 11:00 hod. na vyššie uvedenej adrese na prízemí od pána gr. Jaroslava Kubrického.
Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné podklady,
ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v
súlade s § 113 zákona a do stanoveného termínu.
Záujemcovia môžu podať žiadosť o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Prípadné odpovede na žiadosti o vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile a najneskôr do troch pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa:
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/18300/zakazky
V súlade s § 39 zákona hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok
účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, uvedené v časti A.2 týchto súťažných podkladov,
jednotným európskym dokumentom, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti bude verejný obstarávateľ vyžadovať podľa § 55 ods. 1 zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač
alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný
rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok
účasti podľa § 32 zákona spôsobom podľa § 152 zákona.
V súlade s § 56 zákona, verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby
podľa § 33 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 34 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a budú povinní vykonať dodatočne do 31. júla 2017 proces overenia identifikácie konečného užívateľa výhod podľa zákona o registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanovením zákona 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov . Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 30 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ak ide o nadlimitnú zákazku, ktorej predpokladaná hodnota je najmenej 10 miliónov eur, alebo v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača, ak ide o inú zákazku.
Verejný obstarávateľ v súlade s poslednou vetou § 56 ods. 10 určuje lehotu súčinnosti na 10 dní.
V prípade prekročenia predpokladanej hodnoty zákazky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť predmetné
verejné obstarávanie.
Verejný obstarávateľ upozorňuje hospodárske subjekty/záujemcov/uchádzačov, že záväzne doplňujúce informácie k
Vyzve na predkladanie ponúk tvoria prílohu Súťažných podkladov, nakoľko tento formulár ÚVO obsahovo neumožňuje
verejnému obstarávateľovi vypísať všetky doplňujúce informácie a obmedzuje verejného obstarávateľa na maximálne
1000 znakov
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.01.2017

Redakčné opravy

7184 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 100/2017
V oznámení 01353-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa M.J.K. - SLOVPIL s.r.o., Pionierska 404, 916 21 Čachtice zverejnenom vo VVO č. 022/2017 zo dňa 31.01.2017 boli nesprávne zverejnené údaje I.1) NÁZOV A ADRESY Namiesto: IČO: 36316007 Má byť: IČO: 36319007

Profil Obstarávateľa


Dôležité