Oznámenie 1360 - WYT

Obsah

1360 - WYT
Vestník č. 22/2017 - 31.01.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
JAF HOLZ Slovakia, s.r.o.
IČO: 35718986
Hospodárska 448, 91951 Špačince

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18442
Hlavná adresa(URL): http://www.jafholz.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.evoservis.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROTEUS s.r.o.
IČO: 45373680
PROTEUS s.r.o., P.O.BOX 174, Pažitná 68, 917 01, Trnava, Kontaktné miesto: PROTEUS s.r.o., Špačinská cesta 42 , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18442
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.jafholz.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
JAF HOLZ Slovakia, s.r.o.
IČO: 35718986
Hospodárska 448 , 91951 Špačince

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Boris Princ
Telefón: +421 905703285
Email: agentura-vo@proteus-vo.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18442
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.jafholz.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba v zmysle § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba a predaj drevárskych a stolárskych polotovarov a výrobkov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nová prevádzkareň spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o.
Referenčné číslo: JAF HOLZ Slovakia 201701
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie novej prevádzkarne spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., ktoré pozostáva z nákupu a montáže nových zariadení, podrobne špecifikovaných v Opise predmetu zákazky, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 472 325,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Nová prevádzkareň spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o. - Logický celok č. 1: Olepovačka hrán
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42611000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sielnica, okres Zvolen, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie novej prevádzkarne spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., ktoré pozostáva z nákupu a montáže nových zariadení, podrobne špecifikovaných v Opise predmetu zákazky - Logický celok č. 1: Olepovačka hrán, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2 - 02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Nová prevádzkareň spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o. - Logický celok č. 2: CNC - Veľkoplošná formátovacia píla
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42621000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sielnica, okres Zvolen, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie novej prevádzkarne spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., ktoré pozostáva z nákupu a montáže nových zariadení, podrobne špecifikovaných v Opise predmetu zákazky - Logický celok č. 2: CNC - Veľkoplošná formátovacia píla, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 107 700,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2 - 02
Časť: 3
II.2.1) Názov
Nová prevádzkareň spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o. - Logický celok č. 3: CNC obrábacie centrum
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42621100-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sielnica, okres Zvolen, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie novej prevádzkarne spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., ktoré pozostáva z nákupu a montáže nových zariadení, podrobne špecifikovaných v Opise predmetu zákazky - Logický celok č. 3: CNC obrábacie centrum, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 200,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2 - 02
Časť: 4
II.2.1) Názov
Nová prevádzkareň spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o. - Logický celok č. 4: Odsávanie pre drevospracujúce stroje
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42611000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sielnica, okres Zvolen, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie novej prevádzkarne spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., ktoré pozostáva z nákupu a montáže nových zariadení, podrobne špecifikovaných v Opise predmetu zákazky - Logický celok č. 4: Odsávanie pre drevospracujúce stroje, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 29 300,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2 - 02
Časť: 5
II.2.1) Názov
Nová prevádzkareň spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o. - Logický celok č. 5: Kompresor
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42123000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK0
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sielnica, okres Zvolen, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie novej prevádzkarne spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., ktoré pozostáva z nákupu a montáže nových zariadení, podrobne špecifikovaných v Opise predmetu zákazky - Logický celok č. 5: Kompresor, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 175,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2 - 02
Časť: 6
II.2.1) Názov
Nová prevádzkareň spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o. - Logický celok č. 6: Manipulátor
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42611000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sielnica, okres Zvolen, Banskobystrický kraj, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie novej prevádzkarne spoločnosti JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., ktoré pozostáva z nákupu a montáže nových zariadení, podrobne špecifikovaných v Opise predmetu zákazky - Logický celok č. 6: Manipulátor, ktorý je súčasťou Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 14 950,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení, bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2 - 02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") a v súlade s § 114 ods. 2 zákon o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s
ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 01.07.2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti.
Splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1) tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. O predloženie dokladov na splnenie podmienok účasti dočasne nahradených jednotným európskym dokumentom môže verejný obstarávateľ písomne požiadať kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-preverejne- obstaravanie-553.html).
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých predložených dokladov.
Primeranosť použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu
zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač predloží doklad v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač predloží dôkazy o zavedení systému manažérstva kvality v zmysle § 35 a § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti, alebo systému manažérstva kvality využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti, alebo systému manažérstva kvality. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť, alebo systém manažérstva kvality. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti, alebo systému manažérstva kvality musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť, alebo systém manažérstva kvality technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ písomne požiada uchádzača alebo záujemcu o nahradenie inej osoby, prostredníctvom ktorej preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, ak existujú dôvody na vylúčenie. Ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač alebo záujemca je tak povinný urobiť do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.3) tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/jednotny-europskydokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html). Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie podľa § 39 odseku 2 zákona o verejnom obstarávaní aj o tejto osobe.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých predložených dokladov.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určených podmienok (§ 38 ods. 5 zákona):
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1, písm. a), § 35 a § 36 z dôvodu, aby uchádzač preukázal praktické skúsenosti s dodaním rovnakých alebo podobných tovarov, ako je predmet zákazky a súčasne preveruje zabezpečenie kvality počas realizovania zákazky. Verejný obstarávateľ tým zaisťuje predpoklad bezproblémového zvládnutia zákazky a efektívneho vynaloženia finančných prostriedkov. Predmetné požiadavky verejný obstarávateľ považuje za primerané vo vzťahu k predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Pre časť 1 verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky - Logický celok č. 1: Olepovačka hrán za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (bod VI.5 tejto výzvy) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej súhrnnej výške 90.000,00 EUR bez DPH.
Pre časť 2 verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (bod VI.5 tejto výzvy) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej súhrnnej výške 50.000,00 EUR bez DPH.
Pre časť 3 verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (bod VI.5 tejto výzvy) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej súhrnnej výške 75.000,00 EUR bez DPH.
Pre časť 4 verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (bod VI.5 tejto výzvy) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej súhrnnej výške 15.000,00 EUR bez DPH.
Pre časť 5 verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (bod VI.5 tejto výzvy) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej súhrnnej výške 5.000,00 EUR bez DPH
Pre časť 6 verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania (bod VI.5 tejto výzvy) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej súhrnnej výške 7.500,00 EUR bez DPH.
§ 35 a § 36 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného: 1. dokladu o
zavedenom systéme podľa STN EN ISO 9001; 2. dokladu o zavedenom systéme EMS podľa STN EN ISO 14001; 3. dokladu o zavedenom systéme manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa OHSAS 18001, ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Vzhľadom na obmedzenie rozsahu počtu znakov formulára výzvy v informačnom systéme Zber údajov v tejto sekcii na maximálne 4 000 znakov, sú kompletné informácie k technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
V prípade, ak uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne na základe podmienok upravených v súťažných podkladoch. Ostatné informácie, týkajúce sa vykonania zákazky, sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.01.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2017 10:30
Miesto: JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., Hospodárska 448/1, 919 51 Špačince
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vyššie uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk označených ako "ostatné", ktoré je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 zákona o
verejnom obstarávaní (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie).
2. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
3. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia
príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
4. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOservis na adrese www.evoservis.sk s výnimkou predkladania ponúk. Každý záujemca sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOservis na adrese www.evoservis.sk. ID zákazky je: 9279713202. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOservis. Po zaregistrovaní má záujemca prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s kontaktnou osobou priamo v systéme EVOservis cez komunikačné rozhranie. V prípade technickej poruchy systému EVOservis bude komunikácia s kontaktnou osobou prebiehať e-mailom.
5. Odporúčame záujemcom, ktorí využili prístup k súťažným a doplňujúcim podkladom na stránke profilu verejného obstarávateľa vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa vo vlastnom záujme zaregistrovali v systéme elektronického verejného obstarávania EVOservis na adrese www.evoservis.sk a prevzali si súťažné a doplňujúce podklady v editovateľnej forme. Známi záujemcovia budú informovaní o každom prípadnom doplnení, alebo vysvetlení súťažných podkladov.
6. V prípade záujmu je možná obhliadka miesta dodania tovarov na základe žiadosti záujemcu adresovanej kontaktnej osobe v systéme EVOservis cez komunikačné rozhranie.
7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky. Podrobné informácie o zložení zábezpeky pre jednotlivé časti zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
8. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje podmienky účasti týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou "áno" alebo "nie" (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.01.2017

Redakčné opravy

2434 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 41/2017
V oznámení 01360-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa JAF HOLZ Slovakia, s.r.o., Hospodárska 448, 919 51 Špačince zverejnenom vo VVO č. 022/2017 zo dňa 31.01.2017 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky. Podrobné informácie o zložení zábezpeky pre jednotlivé časti zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Má byť: 7. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.02.2017 09:00 Má byť: 10.03.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.02.2017 10:30 Má byť: 10.03.2017 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité