Oznámenie 1470 - WYT

Obsah

1470 - WYT
Vestník č. 23/2017 - 01.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
WAJDA, a.s.
IČO: 36274259
Šteruská 27/780, 92203 Vrbové

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): WAJDA, a.s., Šteruská 27/780, 922 03 Vrbové
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897 / 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18232
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
E-VO, s.r.o.
IČO: 47197331
Námestie slobody 11 , 81106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897 / 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výroba hroznového vína a iné
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup inovatívnych technológií na výrobu vinárskych produktov v spoločnosti WAJDA, a.s.
Referenčné číslo: 01/WA/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42921000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetnom danej zákazky je nákup inovatívnych technológií na výrobu vinárskych produktov v spoločnosti WAJDA, a.s.. Bližšia špecifikácia sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 518 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Malá linka pre plnenie kvalitných vín v malých dávkach
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42921000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
WAJDA, a.s., Šteruská 27/780, 922 03 Vrbové
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetnom danej časti zákazky je nákup malej linky pre plnenie kvalitných vín v malých dávkach. Bližšia špecifikácia sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 142 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
Časť: 2
II.2.1) Názov
Veľká linka pre plnenie ekonomických vín vo veľkých dávkach
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42921000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
WAJDA, a.s., Šteruská 27/780, 922 03 Vrbové
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetnom danej časti zákazky je nákup veľkej linky pre plnenie ekonomických vín vo veľkých dávkach. Bližšia špecifikácia sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 376 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/1.2.2-02
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len ZVO"), v súlade s § 114 ods. 2 tohto zákona.
Splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu dokladu, resp. dokladom podľa ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo
vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom
obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o
verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný
európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa v § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky
subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.02.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.02.2017 10:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto výzvy na predkladanie
ponuk a súťažných podkladov (klient@tendersolution.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné
identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný
e-mail), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo
nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné
podklady.
2. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o
súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca
nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní
nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie
kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná
tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8
zákona o verejnom obstarávaní, ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný
obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia,
prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to
informačný systém UVO umožní.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8zákona o verejnom
obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude
akceptovaný aj česky jazyk.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči
verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na
výsledok verejného obstarávania.
6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky
doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo
svojej ponuke.
8. Verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje pravo neprijať ani
jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budu vyššie
ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.3
Súťažných podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.01.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité