Oznámenie 1527 - WYP

Obsah

1527 - WYP
Vestník č. 24/2017 - 02.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
IČO: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Zdenka Rumanová
Telefón: +421 220831803
Email: obstaravaniegr@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zvjs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Realizácia stavby - Stravovacia prevádzka v ÚVTOS a ÚVV Leopoldov
Referenčné číslo: PL č. 1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45216113-9
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA13-5 - Rekonštrukcia
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Realizácia stavby - Stravovacia prevádzka v ÚVTOS a ÚVV Leopoldov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 870 814,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál ÚVTOS a ÚVV Leopoldov, Gucmanova 19/670, 920 41 Leopoldov
II.2.4) Opis obstarávania
Realizácia stavby - Stravovacia prevádzka (rekonštrukcia) - predpokladaný objem vo finančnom vyjadrení 1.870.814 € bez DPH.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 870 814,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 400
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Požadujú sa doklady podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požaduje sa preukázanie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Podmienka vychádza z predpokladu, že uchádzač má dostatočné finančné zabezpečenie a disciplínu a zároveň sa tým preukazuje jeho schopnosť uhrádzať prípadné pohľadávky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti plniť finančné záväzky a to, že uchádzač nebol v predchádzajúcich troch rokoch (2014, 2015 a 2016) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako 3 mesiace odo dňa stanoveného ako termín na predkladanie ponúk. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá nemá vedené účty a ani žiadne záväzky. Doklady budú predložené ako originály, alebo úradne overené kópie.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požadujú sa nasledovné podmienky účasti:
I.) podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
II.) podľa § 34 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
III.) podľa § 35 - certifikát potvrdzujúci zavedenie a používanie systému manažérstva kvality uchádzačom podľa normy ISO 9001:2009 alebo opis prijatých opatrení na zabezpečenie kvality; verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa §§ 34 a 35:
Požiadavky vyplývajú z charakteru predmetu zmluvy technicky náročnej rekonštrukcie za plnej prevádzky ústavu. Uchádzač musí mať skúsenosti s realizáciou obdobných akcií. Uplatnením týchto podmienok je vytvorený reálny predpoklad, že zákazku bude realizovať uchádzač s primeranými technickými a odbornými znalosťami v požadovanom termíne a v primeranej kvalite. Požaduje sa predloženie dokladu o odbornej kvalifikácii takých osôb, ktorých činnosť a zodpovednosť je zásadná pre riadenie konkrétnych prác na riadne zrealizovanie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.02.2017 11:00
Miesto: Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže, Šagátova 1, 821 08 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania častí ponúk, označených ako Kritériá, sa môžu zúčastniť uchádzači, resp. ich splnomocnení zástupcovia, pričom verejnému obstarávateľovi predložia splnomocnenie a preukaz totožnosti.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Dokumenty k verejnému obstarávaniu budú zverejnené nasledovne:
Súťažné podklady - www.uvo.gov.sk/profil verejného obstarávateľa
Výkaz výmer, projektová dokumentácia a JED - www.zvjs.sk/informácia s odkazom bude zverejnená aj v profile verejného obstarávateľa
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
31.01.2017

Redakčné opravy

2144 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 35/2017
V oznámení 01527-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS), Šagátova 1, 813 04 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 024/2017 zo dňa 02.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk Namiesto: Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch. Má byť: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je NAJNIŽŠIA CENA.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité