Oznámenie 1725 - MST

Obsah

1725 - MST
Vestník č. 26/2017 - 06.02.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 81452 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Garaj, PhD.
Telefón: +421 259501594
Email: verejne.obstaravanie@dpb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.dpb.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Nákup autobusov do 8,6 m pre Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Referenčné číslo: 46/2016
II.1.2) Hlavný kód CPV
34121000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude dodanie 6 ks nových nízkopodlažných (dvojnápravových) autobusov s celkovou obsaditeľnosťou min. 45 cestujúcich a dĺžkou max. 8,6 metrov vrátane riadiacich, kamerových, informačných a tarifných systémov a náhradných dielov a spotrebného materiálu počas záručnej doby (ďalej len jednotlivo autobus alebo aj vozidlo a spoločne autobusy alebo aj vozidlá).

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 178 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34121100-2
30200000-1
30210000-4
30232000-4
35125300-2
48000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Predmet zákazky bude dodaný na miesto určené obstarávateľskou organizáciou (miesto dodania), ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
II.2.4) Opis obstarávania
Technická špecifikácia predmetu zákazky je bližšie špecifikovaná v súťažných podkladoch. Uchádzač bude povinný
zabezpečiť na vlastné náklady dopravu predmetu zákazky na miesto dodania a poistenie dopravy predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Lehota dodania predmetu zákazky
Relatívna váha: 6
Názov: Maximálna celková obsaditeľnosť autobusu, pričom podiel miest na sedenie z celkového počtu miest musí byť najmenej 25%
Relatívna váha: 3
Názov: Počet miest na sedenie (bez sklápacích sedadiel) z počtu všetkých miest (bez sklápacích sedadiel) autobusu
Relatívna váha: 3
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Názov: Celková cena autobusov spolu
Relatívna váha: 80
Názov: Prevádzkové náklady na spotrebu energie
Relatívna váha: 8
II.2.6) Odhadovaná hodnota
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten záujemca, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Presné definovanie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je obsiahnuté v časti B.5 súťažných podkladov pre tento postup verejného obstarávania.
Upozornenie: Dňa 1. júla 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z.z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V dôsledku tejto legislatívnej zmeny vznikla hospodárskemu subjektu povinnosť predložiť výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 50 000,- EUR (slovom: päťdesiattisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky je financovaný z vlastných finančných zdrojov.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Dĺžka trvania zmluvy na dodanie predmetu zákazky je 12 mesiacov. Obstarávateľská organizácia predpokladá, že dodávky predmetu zákazky sa uskutočnia v roku 2017. Obstarávateľská organizácia preto požaduje prvú dodávku prvého autobusu s potvrdením o schválení na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách na základe zmluvy do 4 mesiacov od zadania čiastkovej objednávky na základe zmluvy. Objednávka bude vystavená max. do 2 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Predmet zákazky musí byť dodaný do 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v Súťažných
podkladoch.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.03.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.03.2017 11:00
Miesto: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1,814 52 Bratislava, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Jedná sa o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (vzor jednotného európskeho dokumentu tvorí Prílohu č. 3 súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
2.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní a bodom 11 súťažných podkladov.
3.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
5.Súťažné podklady si budú môcť záujemcovia stiahnuť, po registrácií, aj na: http://www.dpb.sk/o-podniku/verejneinformacie/verejne-obstaravanie/.
6.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného
obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
7.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile obstarávateľa na
adrese:http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484.
8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči
obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
31.01.2017

Redakčné opravy

2272 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 38/2017
V oznámení 01725-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1, 814 52 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 026/2017 zo dňa 06.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.13) Informácie o fondoch Európskej únie Namiesto: Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: nie Má byť: Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: áno III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia: Namiesto: Predmet zákazky je financovaný z vlastných finančných zdrojov. Má byť: Predmet zákazky môže byť financovaný okrem vlastných zdrojov aj z fondov EU.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité