Oznámenie 1729 - MSP

Obsah

1729 - MSP
Vestník č. 26/2017 - 06.02.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Tepláreň Košice, a. s. v skratke TEKO, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36211541
Teplárenská 3, 04292 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Halušková
Telefón: +421 556192440
Fax: +421 556742816
Email: haluskova_lenka@teko.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.teko.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2622
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výroba, preprava a distribúcia plynu a tepla
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia vonkajších primárnych rozvodov sústavy centrálneho zásobovania teplom (SCZT) v Košiciach
Referenčné číslo: VS 28
II.1.2) Hlavný kód CPV
45232140-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Rekonštrukcia vonkajších primárnych rozvodov sústavy centrálneho zásobovania teplom, (SCZT) v Košiciach a to podľa jednotlivých častí predmetu zákazky v rozsahu určenom v opise predmetu zákazky v časti C súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 817 469,92 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a modernizácia rozvodov tepla - časť 10. etapy medzi šachtami Š10060 - Š11010 na Toryskej ulici v Košiciach.
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45231000-5
45231112-3
45262680-1
45112000-5
45234130-6
45255400-3
71000000-8
71300000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Časť 10. etapy v Košiciach medzi šachtami Š.10060 a Š.11010 - ulice Toryská, Ružová a Konvalinková.
II.2.4) Opis obstarávania
Rekonštrukcia a modernizácia podzemných rozvodov tepla - časť 10. etapy medzi šachtami Š10060 - Š11010 na Toryskej ulici v Košiciach. Realizáciou diela sa rozumejú všetky práce, dodávky a činnosti potrebné na korektnú, spoľahlivú a bezpečnú prevádzku rozvodov v rozsahu:
1.Stavebné práce
2.Montážne práce
3.Organizačná a dokumentačná časť
Súčasťou predmetu zákazky bude nový oznamovací kábel, predom izolované potrubie bude vybavené vodičmi pre kontrolu stavu izolácie (škandinávsky systém) a stav izolácie bude trvalo monitorovaný prístrojmi umiestnenými v šachtách podľa projektovej dokumentácie.
Uchádzač pre splnenie požiadaviek pre túto časť predmetu zákazky predloží v ponuke (časť Ostatné) nasledovné doklady a dokumenty:
Vyhlásenie o parametroch podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 305/2011 k použitým predizolovaným potrubným materiálom tak aby jednotlivé komponenty horúcovodného rozvodu vyhovovali nasledovným parametrom horúcovodnej siete:
skúšobný tlak 3,57 MPa
maximálny prevádzkový tlak 2,5 MPa
maximálna teplota150/90 C
jednotlivé prvky musia vyhovovať teplote 150 C pri tlaku 2,5 MPa v p/t diagrame.
Platný certifikát vydaný európskym certifikačným orgánom pre činnosť, zvárací technológ - zvárací inžinier, vydaný pre osobu, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy pre daný predmet zákazky.
Dokument preukazujúci skutočnosť, že uchádzač alebo osoba, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy, má oprávnenie montovať uchádzačom ponúkaný potrubný systém (napr. vyhlásenie výrobcu potrubného systému o zaškolení na montáž).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 751 616,02 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prioritná os 4: Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch.
Špecifický cieľ: 4.5.1 Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a modernizácia rozvodov tepla - časť PTR medzi šachtami Š11010 Š11010-160 na sídlisku Terasa časť Luník 3 v Košiciach.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45231000-5
45231112-3
45262680-1
45112000-5
45234130-6
45255400-3
71000000-8
71300000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Podružný rozvod Luník 3 zo šachty Š.11010 na sídlisku Terasa v Košiciach - Trieda SNP, ulice Ružínska a Brigádnická a Ulica slobody.
II.2.4) Opis obstarávania
Rekonštrukcia a modernizácia podzemných rozvodov tepla - časť PTR medzi šachtami Š11010 - Š11010-160 na sídlisku Terasa časť Luník 3 v Košiciach. Realizáciou diela sa rozumejú všetky práce, dodávky a činnosti potrebné na korektnú, spoľahlivú a bezpečnú prevádzku rozvodov v rozsahu:
1.Stavebné práce
2.Montážne práce
3.Organizačná a dokumentačná časť.
Súčasťou predmetu zákazky bude nový oznamovací kábel, predom izolované potrubie bude vybavené vodičmi pre kontrolu stavu izolácie (škandinávsky systém) a stav izolácie bude trvalo monitorovaný prístrojmi umiestnenými v šachtách podľa projektovej dokumentácie.
Uchádzač pre splnenie požiadaviek pre túto časť predmetu zákazky predloží v ponuke (časť Ostatné) nasledovné doklady a dokumenty:
Vyhlásenie o parametroch podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 305/2011 k použitým predizolovaným potrubným materiálom tak aby jednotlivé komponenty horúcovodného rozvodu vyhovovali nasledovným parametrom horúcovodnej siete:
skúšobný tlak 3,57 MPa
maximálny prevádzkový tlak 2,5 MPa
maximálna teplota150/90 C
jednotlivé prvky musia vyhovovať teplote 150 C pri tlaku 2,5 MPa v p/t diagrame.
Platný certifikát vydaný európskym certifikačným orgánom pre činnosť, zvárací technológ - zvárací inžinier, vydaný pre osobu, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy pre daný predmet zákazky.
Dokument preukazujúci skutočnosť, že uchádzač alebo osoba, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy, má oprávnenie montovať uchádzačom ponúkaný potrubný systém (napr. vyhlásenie výrobcu potrubného systému o zaškolení na montáž).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 647 290,90 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prioritná os 4: Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch.
Špecifický cieľ: 4.5.1 Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Rekonštrukcia a modernizácia rozvodov tepla - časť 21. etapy medzi šachtami Š21030 Š21030-140 na Tr. arm.gen. L. Svobodu v Košiciach.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45231000-5
45231112-3
45262680-1
45112000-5
45234130-6
45255400-3
71000000-8
71300000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Podružný rozvod zo šachty Š.21030 na sídlisku Dargovských hrdinov v Košiciach - ulice Postupimská a Maurerova a ulica Povstania českého ľudu.
II.2.4) Opis obstarávania
Rekonštrukcia a modernizácia podzemných rozvodov tepla - časť 21. etapy medzi šachtami Š21030 - Š21030-140 na Tr. arm.gen. L. Svobodu v Košiciach. Realizáciou diela sa rozumejú všetky práce, dodávky a činnosti potrebné na korektnú, spoľahlivú a bezpečnú prevádzku rozvodov v rozsahu:
1.Stavebné práce
2.Montážne práce
3.Organizačná a dokumentačná časť
Súčasťou predmetu zákazky bude nový oznamovací kábel, predom izolované potrubie bude vybavené vodičmi pre kontrolu stavu izolácie (škandinávsky systém) a stav izolácie bude trvalo monitorovaný prístrojmi umiestnenými v šachtách podľa projektovej dokumentácie.

Uchádzač pre splnenie požiadaviek pre túto časť predmetu zákazky predloží v ponuke (časť Ostatné) nasledovné doklady a dokumenty:
Vyhlásenie o parametroch podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 305/2011 k použitým predizolovaným potrubným materiálom tak aby jednotlivé komponenty horúcovodného rozvodu vyhovovali nasledovným parametrom horúcovodnej siete:
skúšobný tlak 3,57 MPa
maximálny prevádzkový tlak 2,5 MPa
maximálna teplota150/90 C
jednotlivé prvky musia vyhovovať teplote 150 C pri tlaku 2,5 MPa v p/t diagrame.
Platný certifikát vydaný európskym certifikačným orgánom pre činnosť, zvárací technológ - zvárací inžinier, vydaný pre osobu, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy pre daný predmet zákazky.
Dokument preukazujúci skutočnosť, že uchádzač alebo osoba, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy, má oprávnenie montovať uchádzačom ponúkaný potrubný systém (napr. vyhlásenie výrobcu potrubného systému o zaškolení na montáž).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 528 563,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prioritná os 4: Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch.
Špecifický cieľ: 4.5.1 Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Prechod priemyselnej zóny z pary na horúcu vodu v MČ Košice Nad Jazerom.
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45231000-5
45231112-3
45262680-1
45112000-5
45234130-6
45255400-3
71000000-8
45232142-9
71300000-1
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlisko Nad jazerom v Košiciach, podružný rozvod zo šachty Š.202 pri ceste Nižné Kapustníky smerom na podružný rozvod zo šachty Š.101 na Slaneckej ul. smerom k šachte Š.204, následne po Textilnej ul.
II.2.4) Opis obstarávania
Prechod priemyselnej zóny z pary na horúcu vodu v MČ Košice Nad Jazerom.Jedná sa o podzemné a nadzemné uloženie preizolovaného potrubia. Realizáciou diela sa rozumejú všetky práce, dodávky a činnosti potrebné na korektnú, spoľahlivú a bezpečnú prevádzku rozvodov v rozsahu:
1.Stavebné práce
2.Montážne práce
3.Organizačná a dokumentačná časť
Súčasťou predmetu zákazky bude nový oznamovací kábel, predom izolované potrubie bude vybavené vodičmi pre kontrolu stavu izolácie (škandinávsky systém) a stav izolácie bude trvalo monitorovaný prístrojmi umiestnenými v šachtách podľa projektovej dokumentácie.

Uchádzač pre splnenie požiadaviek pre túto časť predmetu zákazky predloží v ponuke (časť Ostatné) nasledovné doklady a dokumenty:
Vyhlásenie o parametroch podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 305/2011 k použitým predizolovaným potrubným materiálom tak aby jednotlivé komponenty horúcovodného rozvodu vyhovovali nasledovným parametrom horúcovodnej siete:
skúšobný tlak 3,57 MPa
maximálny prevádzkový tlak 2,5 MPa
maximálna teplota150/90 C
jednotlivé prvky musia vyhovovať teplote 150 C pri tlaku 2,5 MPa v p/t diagrame.
Platný certifikát vydaný európskym certifikačným orgánom pre činnosť, zvárací technológ - zvárací inžinier, vydaný pre osobu, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy pre daný predmet zákazky.
Dokument preukazujúci skutočnosť, že uchádzač alebo osoba, ktorú bude mať uchádzač k dispozícii na plnenie zmluvy, má oprávnenie montovať uchádzačom ponúkaný potrubný systém (napr. vyhlásenie výrobcu potrubného systému o zaškolení na montáž).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 890 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Hodnota: 16
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.11) Informácie o opciách
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia
II.2.14) Doplňujúce informácie
Prioritná os 4: Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch.
Špecifický cieľ: 4.5.1 Rozvoj účinnejších systémov centralizovaného zásobovania teplom založených na dopyte po využiteľnom teple.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3 Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
1.5 Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.6 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.7 Podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 zákona preukáže uchádzač predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov):
podľa § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. Obstarávateľ bude akceptovať aj informáciu uchádzača, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk).
V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na miestne pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača, môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa). Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení tohto verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti dosiahol celkový obrat vo výške:
pre časť č. I predmetu zákazky min. 7 000 000 € alebo ekvivalent v inej mene;
pre časť č. 2 predmetu zákazky min. 6 000 000 € alebo ekvivalent v inej mene;
pre časť č. 3 predmetu zákazky min. 6 000 000 € alebo ekvivalent v inej mene;
pre časť č. 4 predmetu zákazky min. 3 500 000 € alebo ekvivalent v inej mene.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: požiadavka predložiť prehľad o obrate v požadovanej výške je v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní je založená na predpoklade schopnosti úspešného uchádzača s primeraným finančným pozadím zabezpečiť potrebné finančné toky pre realizáciu zákazky.
Požiadavka na výšku obratu za hospodársky rok pre jednotlivé časti predmetu zákazky v zmysle § 38 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, nepresahuje dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, keďže je trvanie zmluvy na predmetné časti dlhšie ako 12 mesiacov.
V prípade predloženia ponuky uchádzačom pre viaceré časti zákazky súčasne, pre preukázanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia pre každú jednotlivú časť zákazky samostatne, sa za postačujúce vo vzťahu ku všetkým častiam zákazky, pre ktoré uchádzač predkladá ponuku, bude považovať preukázanie celkového obratu pre tú časť zákazky, pre ktorú je požadované preukázanie najvyššieho celkového obratu.
Vzhľadom na to, že zákazka je rozdelená na časti a ponuku je možné predkladať na každú časť samostatne, aj splnenie podmienok účasti bude posudzované pri každej časti osobitne.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov), ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie.
Vzhľadom na to, že zákazka je rozdelená na časti a ponuku je možné predkladať na každú časť samostatne, aj splnenie podmienok účasti bude posudzované pri každej časti osobitne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí zoznamom stavebných prác a referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval najmenej jednu zákazku, ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako požadovaný predmet zákazky s min. hodnotou:
pre časť č. 1, časť č. 2, časť č. 3 predmetu zákazky min. 1 500 000 € bez DPH alebo ekvivalent v inej mene a zároveň súčasťou tejto zákazky bola výstavba horúcovodného (HV), teplovodného (TV) alebo parného (P) rozvodu z oceľového predizolovaného potrubia s vnútorným priemerom DN min. 200 a vyšším, v dĺžke min. 500 m; Ak uchádzač predloží ponuku pre viaceré z častí predmetu zákazky č. 1, č. 2, č. 3, pre preukázanie splnenia podmienok technickej a odbornej spôsobilosti pre každú jednotlivú časť zákazky (časť č. 1, časť č. 2, časť č. 3) samostatne, sa za postačujúce bude považovať preukázanie realizácie jednej takejto zákazky v požadovanej min. hodnote, pričom takouto jednou zákazkou môže uchádzač preukázať splnenie v každej jednotlivej časti zákazky č. 1, časť č. 2, časť č. 3;
pre časť č. 4 predmetu zákazky min. 800 000 € bez DPH alebo ekvivalent v inej mene a zároveň súčasťou tejto zákazky bola výstavba nadzemného HV, TV alebo P rozvodu z oceľového predizolovaného potrubia s vnútorným priemerom DN min. 100 a vyšším, v dĺžke min. 100 m.
Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác pre časť č. 1, časť č. 2, časť č. 3 predmetu zákazky sa myslí: realizácia podzemných HV,TV alebo P rozvodov z predizolovaného oceľového potrubia.
Pod obdobným charakterom a rozsahom stavebných prác pre časť č. 4 predmetu zákazky sa myslí: realizácia nadzemných HV, TV alebo P rozvodov z predizolovaného oceľového potrubia.
Uchádzač respektíve iná osoba prostredníctvom ktorej preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť využitím jej technických a odborných kapacít, musí zoznamom stavebných prác a referenciami preukázať vždy svoj podiel na realizácii referenčnej zákazky, v prípade ak ju realizoval ako skupina dodávateľov.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Pri stanovení podmienky účasti pre jednotlivé časti predmetu zákazky obstarávateľ vychádzal z predpokladu, že budúci úspešný uchádzač, vzhľadom na charakter a zodpovednosti mu v zmluve, ktorá bude výsledkom tejto súťaže určené, musí mať náležité skúsenosti s realizáciou obdobných prác, čo do rozsahu, tak aj do charakteru realizovaných prác.
Keďže predpokladaná hodnota zákazky pre časť č. 1 je 1 751 616,02 € bez DPH, pre časť č. 2 je 1 647 290,90 € bez DPH, pre časť č. 3 je 1 528 563,00 € bez DPH má obstarávateľ za to, že uchádzač, ktorý v minulosti realizoval min. jednu zákazku s min. hodnotou 1 500 000 € bez DPH uvedeného charakteru, má postačujúce skúsenosti s realizáciou takýchto prác. Zároveň keďže predpokladaná hodnota pre časť č. 4 predmetu zákazky je 890 000,00 € bez DPH má obstarávateľ za to, že uchádzač, ktorý v minulosti realizoval min. jednu zákazku s min. hodnotou 800 000 € bez DPH uvedeného charakteru, má postačujúce skúsenosti s realizáciou takýchto prác.
Vo vzťahu k požadovanému preukázaniu realizácie zákazky, ktorej predmetom bola výstavba HV, TV alebo P rozvodu z oceľového predizolovaného potrubia s vnútorným priemerom DN min. 200 a vyšším, v dĺžke min. 500 m (časť č. 1, časť č. 2, časť č. 3 zákazky), resp. s vnútorným priemerom DN min. 100 a vyšším, v dĺžke min. 100 m (časť č. 4 zákazky) má obstarávateľ za to, že uchádzač, ktorý v minulosti realizoval takúto zákazku, má postačujúce skúsenosti s realizáciou obdobných prác, vzhľadom na podmienky stanovené právnymi predpismi a technickými normami kladené na takýto predmet zákazky (zváranie potrubia elektrickým oblúkom, charakter potrubí s priemerom DN 100 a viac ako vyhradených technických zariadení v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, zvýšené nároky na realizáciu pevných bodov a kompenzácie potrubí), ako aj skúsenosti s manipuláciou s potrubiami s požadovanými priemermi, vzhľadom na ich váhu a dĺžku jednotlivých častí potrubí.
III.1.4) Objektívne pravidlá a kritériá účasti
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Súčasťou predloženej ponuky musí byť preukázané zloženie zábezpeky vo výške:
pre časť č. 1 predmetu zákazky: 86 000 EUR,
pre časť č. 2 predmetu zákazky: 80 000 EUR,
pre časť č. 3 predmetu zákazky: 75 000 EUR,
pre časť č. 4 predmetu zákazky: 44 000 EUR.
Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskej únie z Operačného programu Kvalita životného prostredia a z finančných prostriedkov konečného prijímateľa.
Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných podmienok tak, ako je to uvedené v súťažných podkladoch časti D. Obchodné podmienky.
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne a že zotrvajú v združení počas celej realizácie zákazky.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: sú uvedené v časti VI.3 tohto oznámenia - Doplňujúce informácie v bode 5.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: eAukcia sa bude vykonávať prostredníctvom sw PROEBIZ. Na zostavenie poradia predložených ponúk pre každú časť predmetu zákazky samostatne použije obstarávateľ elektronickú aukciu (ďalej e-aukcia) podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní.
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.03.2017 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.03.2017 09:00
Miesto: Tepláreň Košice, a. s. v skratke TEKO, a. s., Teplárenská 3, 042 92 Košice, stará administratívna budova, 2. poschodie, číslo miestnosti: 315
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti (v slovenskom jazyku). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod. na adrese uvedenej v bode I.1.
2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ odporúča záujemcom doručiť žiadosti o vysvetlenie najneskôr do 02.03.2017, aby bolo možné v zákonom stanovenej lehote spracovať a zaslať záujemcom vysvetlenie.
3. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v Oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať Zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača na danú časť predmetu zákazky bude vyššia ako predpokladaná hodnota danej časti zákazky.
5. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy pre jednotlivé časti predmetu zákazky: Úspešný uchádzač sa zaviaže v lehote najneskôr do 30 dní od účinnosti tejto zmluvy, najneskôr však do dňa prevzatia staveniska a začatia vykonávania stavebných prác na diele predložiť obstarávateľovi stavebno-montážne poistenie (CAR/EAR) pre prípad poškodenia alebo zničenia diela, na sumu zodpovedajúcu cene diela podľa Zmluvy o dielo a poistenie zodpovednosti za škody, ktoré by v súvislosti s vykonávaním diela mohol objednávateľovi spôsobiť sám, príp. ktoré by mohli spôsobiť objednávateľovi tretie osoby (najmä avšak nielen subdodávatelia zhotoviteľa) na sumu zodpovedajúcu minimálne 25 % ceny za dielo jednotlivej časti. Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložiť aj Doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1 976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby. V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania. Pokiaľ ide o uchádzača zo zahraničia, tento je povinný predložiť potvrdenú registráciu stavbyvedúceho ako hosťujúca alebo usadená osoba v SR vydanú príslušným regulačným orgánom (SKSI).
6.Dokumenty, ktoré je povinný obstarávateľ zverejniť podľa § 64 zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
7. Informácia k bodu I.6) Hlavná činnosť okrem uvedenej činnosti v bode I.6) aj Elektrická energia.
8. Obhliadka miesta uskutočnenia prác sa uskutoční dňa 21. 02. 2017 o 10:00 hod. na adrese obstarávateľa.
9. Obstarávateľ Tepláreň Košice, a. s. v skratke TEKO, a. s. postupuje pri zadávaní tejto nadlimitnej zákazky ako obstarávateľ postupom podľa tretej hlavy zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený postup je v súlade s bodom 2.1.1.1 príručky k procesu VO Operačného programu Kvalita životného prostredia pre oblasť podpory: Prioritná os 4).
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Orgán zodpovedný za mediáciu
Tepláreň Košice, a. s. v skratke TEKO, a. s.
Teplárenská 3 , 04292 Košice

Slovensko
Telefón: +421 556192440
Email: haluskova_lenka@teko.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
01.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité