Oznámenie 1807 - MST

Obsah

1807 - MST
Vestník č. 27/2017 - 07.02.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Výskumno-vývojové centrum AUTOMOTIVE
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45744823
Továrenská 1, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Továrenská 1, Dubnica nad Váhom
Kontaktná osoba: Ing. Alžbeta Podobová
Telefón: +421 908755161
Email: alzbeta.podobova@vvca.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vvca.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17912
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Tatra Tender s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44119313
Krčméryho 16 , 81104 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Lucia Cencerová
Telefón: +421 905992080
Email: sp@tatratender.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vvca.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
Tatra Tender s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44119313
Krčméryho 16 , 81104 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Lucia Cencerová
Telefón: +421 905992080
Email: sp@tatratender.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vvca.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 ODS. 1 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výskumno-vývojové centrum pre automobilový priemysel
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Hydraulický lis
Referenčné číslo: AUTOMOTIVE/NLZ 01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42636100-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru Hydraulický lis.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 488 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42636100-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
základ X. pole sever haly DM2, na adrese Továrenská 1, 018 41 Dubnica nad Váhom
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Predmetom obstarávania je nákup hydraulického lisu. Hydraulický lis bude určený na všetky bežné operácie plošného tvárnenia za studena. Určený bude do prevádzky nástrojáreň na skúšky a dolaďovanie nástrojov. V prípade potreby musí byť schopný vylisovať aj skúšobné série dielov (ďalej len hydraulický lis alebo predmet zákazky).

2.Neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky je tiež:
2.1 Predprebierka u úspešného uchádzača,
2.2 Doprava Hydraulického lisu do miesta plnenia. Doprava zahŕňa aj umiestnenie Zariadenia na základ v X. pole sever haly DM2.
2.3 Zabezpečenie zdvíhacej a manipulačnej techniky potrebnej ku zloženiu Hydraulického lisu z dopravného prostriedku a jeho inštaláciu na základ.
2.4 Finálna montáž a uvedenie Hydraulického lisu na mieste plnenia do prevádzky a
2.4.1 bez chybová testovacia prevádzka Hydraulického lisu ;
2.4.2 vypracovanie protokolu geometrickej presnosti Hydraulického lisu, protokolov presnosti odmeriavacieho systému a kalibrácie odmeriavania hydraulického systému;
2.4.3 dosiahnutie technických parametrov deklarovaných v ponuke vrátane preukázania tlakových skúšok,
2.5 Zaškolenie obsluhy na nainštalovanom Hydraulickom lise v rozsahu 24 hodín, (na užívateľskej úrovni na vybranom nástroji ).
2.6 Potrebné príslušenstvo a spotrebný a kotevný materiál podľa konštrukcie lisu pre uvedenie Hydraulického lisu do prevádzky a jeho otestovanie.
2.7 Dodanie kolíkov hornej a dolnej podušky pre všetky pozície, vyhotovenie upínacích plôch lisu podľa normy VW11-1 D303434.
2.8 Dodanie východiskovej revíznej správy elektrického zariadenia, vyhlásenie o zhode, protokoly vyhotovenia CE a pasportov pre všetky druhy vyhradených technických zariadení.
2.9 Premeranie a nastavenie geometrickej presnosti Hydraulického lisu a presnosti odmeriavacieho systému po 12 mesiacoch prevádzky.

3. Predmet zákazky je bližšie definovaný v časti B. Opis predmetu zákazky a v časti D. súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 488 500,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: žiadosť o NFP č. NFP313010B995 v rámci výzvy OPVaI-VA/DP/2016/1.2.1-02
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude z väčšej časti (95%) financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky zastúpeným Inovačnou agentúrou pre projekt "Priemyselné výskumno-vývojové centrum pokročilých technológií tvárnenia a obrábania AFMaTeC".
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len ZVO), pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
1.Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZVO.
2.Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO:
2.1.Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov (ZHS) podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia informáciou o zapísaní do ZHS alebo predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do ZHS, pričom ak jeho zápis v ZHS neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods.2 ZVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady v svojej ponuke.
2.2.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO.
3.Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
4.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
5.Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači podľa § 55 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

1.Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nižšie stanovené požiadavky pre preukázania svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom):

1.1.V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplynúť, že celková hodnota dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania bola minimálne 1.000.000,- Eur bez DPH.
Za dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky sa pre účely tejto verejnej súťaže považuje dodanie hydraulických lisov pre priemyselné využitie, alebo strojov pre priemyselné
využitie, alebo technológií pre priemyselné využitie.

Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienky podľa § 38 ods. 5 ZVO:
Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača v segmente dodávok obstarávaného tovaru. Minimálna úroveň štandardu je primeraná, nakoľko požadovaný celkový objem plnení za predchádzajúce tri roky vyplýva z predpokladanej hodnoty predmetu zákazky.

2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZVO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. Hodnotená bude konečná cena predmetu zákazky vymedzená v bode 1.2 Časti C. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov. Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v časti G. súťažných podkladoch.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.03.2017 11:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.03.2017 12:00
Miesto: Otváranie ponúk s časťou ponuky Ostatné sa uskutoční na adrese: Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko, bude neverejné.
Otváranie časti ponúk Kritériá komisiou bude uskutočnené v lehote podľa § 52 ZVO a v zmysle § 54 ods. 3 ZVO bude neverejné.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" aj "Kritériá" bude teda neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk.
2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania
súťažných podkladov.
3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 ZVO.
4) Podmienky uzavretia zmluvy týkajúce sa subjektov, ktoré majú povinnosť byť zapísané v registri partnerov verejného sektora, sú uvedené v Časti A. Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.
5) Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum
trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Revízne postupy sú definované v zákone č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
02.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité