Oznámenie 1771 - WYT

Obsah

1771 - WYT
Vestník č. 27/2017 - 07.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
AlternaTiff, s.r.o.
IČO: 45925127
Mierové nám. 20/20, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Macháč
Telefón: +421 907741442
Email: office@prome.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/17077
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba piva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technické zariadenie na vymrazovanie a zušľachťovanie piva
II.1.2) Hlavný kód CPV
42200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Cieľom verejného obstarávateľa je aplikácia a inovácia procesu zušľachťovania vyrobeného piva špeciálnym, unikátnym postupom vymrazovania. Predmetom zákazky je obstaranie technologického zariadenia, ktoré spoločnosti umožní v reálnom čase kontinuálnu výrobu takto zušľachteného piva s prívlastkom EIS z vytipovaných pivných štýlov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42213000-2
42222000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trenčín
II.2.4) Opis obstarávania
Súčasti zariadenia: (1) Zariadenie na viacstupňové vymrazovanie vstupnej suroviny a kontinuálne oddeľovanie vymrazenej tuhej fázy od kvapalnej, (2) Ovládacia jednotka na meranie a reguláciu procesu výroby, (3) Príslušenstvo na pripojenie na fermentačný tank a skladovacích nádob, (4) Zariadenie na čistenie a sanitáciu celého technologického celku, (5) Pomocné zariadenia (ak sú súčasťou technického riešenia, alebo ak nie sú zabudované v hlavnom technologickom zariadení).
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 683 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 13
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313010D310
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienku, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Na preukázanie uvedenej podmienky sa vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Hospodársky subjekt môže predbežne doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom nahradiť podľa § 39 jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.02.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.02.2017 10:30
Miesto: AlternaTiff, s.r.o., Mierové Nám. 20/20, 911 01 Trenčín
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" bude neverejné a zúčastní sa na ňom výlučne komisia verejného obstarávateľa bez prítomnosti uchádzačov. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" bude verejné a môžu sa ho zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a bolo im zaslané oznámenie o otváraní tejto časti ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:

1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese office@prome.sk (odporúčaný spôsob) alebo doručením žiadosti v listinnej forme na adrese Prome, s.r.o., Dunajská 18, 931 01 Šamorín. Súťažné podklady sú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa vo formáte .pdf.
2. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
3. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu.
4. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa pri zadávaní tejto zákazky bude uskutočňovať podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité