Oznámenie 1823 - WYP

Obsah

1823 - WYP
Vestník č. 28/2017 - 08.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Nový Tekov
IČO: 00307319
Nový Tekov 226, 93533 Nový Tekov

Slovensko
Kontaktná osoba: Silvia Matušková
Telefón: +421 903774621
Fax: +421 366388193
Email: matuskovas@centrum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4339
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava strechy a stavebné úpravy krytých terás Materskej školy v Novom Tekove
Referenčné číslo: PLZ 01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Zámerom je úprava krytých terás na zlepšenie využiteľnosti vnútorných priestorov, prestrešiť budovu novou strechou a zlepšenie architektonického pôsobenia objektu.
Úpravy sa budú týkať obmurovania a zateplenia plochy prekrytých terás, dobudovanie vencov, aby stavba mohla uniesť nový krov so strešnou krytinou a zateplenie stropu a nových stien. Jestvujúce nosné stenové konštrukcie konštrukcie a železobetónové stropy ostanú nezmenené. Objekt je v súčasnosti zateplený, v tejto projektovej dokumentácii je riešená celková vonkajšia farebná úprava omietok.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 138 494,09 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Obec Nový Tekov, okres Levice, Nitrianský kraj.
II.2.4) Opis obstarávania
Úpravy sa budú týkať obmurovania a zateplenia plochy prekrytých terás, dobudovanie vencov, aby stavba mohla uniesť nový krov so strešnou krytinou a zateplenie stropu a nových stien. Jestvujúce nosné stenové konštrukcie konštrukcie a železobetónové stropy ostanú nezmenené. Objekt je v súčasnosti zateplený, v tejto projektovej dokumentácii je riešená celková vonkajšia farebná úprava omietok.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 138 494,09 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. bodu e) - je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré preukazuje uchádzač v zmysle § 32 ods.2 písm. e) dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač splnenie podmienky účasti môže preukázať podľa § 152 ods.1 a ods.3 zákona o VO. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 17.4.2016 je zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým miestom pobytu mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať dočasne predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument je súčasťou súťažných podkladov v editovateľnej forme, resp. je možné ho stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 114 ods.2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Finančné a ekonomické postavenie- § 33 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii:
1. § 33.ods.1 písm.a )Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej je uchádzač klientom o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu . Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk a musí v ňom byť uvedené že za obdobie posledných troch rokoch ku dňu lehoty na predloženie ponúk resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/ zriadenia účtu nebol uchádzač v nepovolenom debete , je schopný si plniť svoje záväzky voči banke a dodržuje splátkový kalendár v prípade úveru .
Uchádzač predloží vyjadrenie každej banky, kde má podnikateľský účet a čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Vyjadrenie banky má byť pre verejného obstarávateľa zárukou zabezpečenia potrebných finančných prostriedkov pre úspešnú realizáciu zákazky.
2. § 33 ods.1, písm.d) Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky , ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Podmienkou účasti uchádzača je dosiahnutie obratu za posledné tri hospodárske roky spolu vo výške 210 000 EUR alebo ekvivalent v inej mene prerátaný kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia, resp. pri SKK konverzným kurzom. Ročným obratom sa myslia výnosy vykázané vo výkaze ziskov a strát. U uchádzača, ktorý vedie jednoduché účtovníctvo sa pod ročným obratom myslí celkový príjem.
Uchádzač predloží úradne overené kópie výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch alebo iný dostupný doklad preukazujúci obrat za posledné tri hospodárske roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj výkazy ziskov a strát vytlačené z registra účtovných uzávierok (www.registeruz.sk)
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením Jednotného európskeho dokumentu uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Určením tejto požiadavky verejný obstarávateľ sleduje finančnú stabilitu uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópii:
1. § 34 ods.1 písm.b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom .
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Uchádzač predloží referencie v minimálnej výške 260 000,00 Eur za posudzované obdobie, z toho 1 stavba musí mať min. hodnotu 130 000,00 Eur bez DPH.
2. § 34 ods.1 písm.g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, ktorí majú odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho v odbore pozemné stavby, s odborným zameraním Pozemné stavby, vydaného alebo notifikovaného podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov v úradne osvedčenej kópii, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES.
Doklad môže byť fotokópia + originál pečiatka a podpis príslušnej odborne spôsobilej osoby.
Odôvodnenie primeranosti požiadavky: Uchádzač predložením týchto dokladov preukazuje skúsenosti a odbornosť pri plnení zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač mal skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác v rozsahu, ktorý určil a ktorý považuje za primeraný a nediskriminačný, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto minimálnom objeme majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť , že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2017 08:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2017 09:00
Miesto: Obecný úrad Nový Tekov.Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní časti ponúk označenej ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ich ponuky neboli vylúčené pred otváraním ponúk časti "Kritériá".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4339.
2. Verejný obstarávateľ na základe žiadosti zašle súťažné podklady elektronicky. Žiadosť je potrebné zaslať na adresu kontaktnej osoby: matuskovas@centrum.sk.
3. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí stiahnu súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby to oznámili kontaktnej osobe pre prípadné zasielanie vysvetlenia súťažných podkladov.
4.Verejný obstarávateľ bude v profile ( na UVO) zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
06.02.2017

Redakčné opravy

2065 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 33/2017
V oznámení 01823-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 935 33 Nový Tekov zverejnenom vo VVO č. 028/2017 zo dňa 08.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Predpokladaná hodnota zákazky Namiesto: 138 494,09 Má byť: 144 619,09
2499 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 42/2017
V oznámení 01823-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 935 33 Nový Tekov zverejnenom vo VVO č. 028/2017 zo dňa 08.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Predpokladaná hodnota zákazky Namiesto: 144 619,09 Má byť: 147 119,56

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité