Oznámenie 1888 - WYS

Obsah

1888 - WYS
Vestník č. 29/2017 - 09.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Bánovce nad Bebravou
IČO: 00310182
Námestie Ľudovíta Štúra 1/1, 95780 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: IIng. Mgr. Jozef Balkó
Telefón: +421 903218403
Email: jozefbalko@mail.telekom.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov-4db.html?nazov=&ico=00310182&obec=&sort=ico&sort-dir=ASC
Hlavná adresa(URL): http://www.banovce.sk
Prosím identifikujte ďalších zadávateľov zodpovedných za postup
Základná škola Školská 1123/29 Bánovce n/Bebravou
IČO: 31202659
Školská 1123/29 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Renata Gieciová
Telefón: +421 387629103
Email: zs3.bn@pbi.sk
Hlavná adresa(URL): http://zsskolbn.edupage.org/
Základná škola Duklianska 1 Bánovce nad Bebravou
IČO: 36128414
Duklianska 1 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Marián Igaz
Telefón: +421 387602252
Email: zs1bn@stonline.sk
Hlavná adresa(URL): http://duklianska1.edupage.org/
Základná škola, Ul. Gorazdova Bánovce nad Bebravou
IČO: 36128406
Gorazdova 1319/6 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrej Kúdela
Telefón: +421 387602906
Email: skola@zsgorazdovabn.edu.sk
Hlavná adresa(URL): http://zsgorazdovabn.edupage.org/
Základná škola J.A.Komenského Bánovce nad Bebravou
IČO: 36128473
Komenského 1290/1 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Slovák
Telefón: +421 387602911
Email: zskom@centrum.cz
Hlavná adresa(URL): http://zskombn.edupage.org/
Základná škola Partizánska 6 Bánovce nad Bebravou
IČO: 36128481
Partizánska 6 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Ján Lobotka
Telefón: +421 387603425
Email: zs4.bn@pbi.sk
Hlavná adresa(URL): http://zs4bn.edupage.sk/
Bytove družstvo Bánovce nad Bebravou
IČO: 00688177
Svätoplukova 1601 , 95704 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Matejka
Telefón: +421 387605441
Email: matejka@bd-bn.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.bd-bn.sk/
Základná umelecká škola Dezidera Kardoša Bánovce nad Bebravou
IČO: 36128457
Novomeského 3 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. art. S. Lavrík
Telefón: +421 387602279
Email: zusdkbanovce@zusdkbanovce.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.zusdkbanovce.sk/#
Mestské kultúrne stredisko, spol. s.r.o.
IČO: 34103775
J. Matušku 766/19 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Janáčová
Telefón: +421 387603016
Email: info@kulturabn.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.kulturabn.sk/msks-bn
TEDOS, spol. s.r.o.
IČO: 36336840
Hollého 1162/5 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: D. Minarovič
Telefón: +421 914327407
Email: minarovic@tedos.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.tedos.sk/
Správa majetku mesta
IČO: 42273668
Nám. Ľ. Štúra 1/1 , 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Milan Filo
Telefón: +421 387629143
Email: milan.filo@banovce.sk
Hlavná adresa(URL): http://www.banovce.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov-4db.html?nazov=&ico=00310182&obec=&sort=ico&sort-dir=ASC
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Jozef Balkó
IČO: 43401228
Jókelova záhrada 555 , 95178 Kolíňany

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Jozef Balkó
Telefón: +421 903218403
Email: jozefbalko@mail.telekom.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Príležitostné spoločné obstarávanie poistných služieb 2017
Referenčné číslo: POI/VO/01-2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
66510000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmet zákazky tvorí poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb, poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií, poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu osôb pre Mesto Bánovce nad Bebravou a pre ďalšie organizácie pristupujúce k verejnému obstarávaniu.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 117 456,49 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
66515200-5
66514110-0
66516100-1
66516400-4
66512100-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo Mesta Bánovce nad Bebravou a sídla ďalších organizácií pristupujúcich k verejnému obstarávaniu.
II.2.4) Opis obstarávania
Zákazku tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Mesto Bánovce nad Bebravou a pre ďalšie organizácie pristupujúce k verejnému obstarávaniu na nasledovné poistné riziká:
1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku
2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku
3. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín
4. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže
5. Poistenie skla
6. Poistenie proti vandalizmu NM a HM
7. Poistenie elektroniky a strojov
8. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb
9. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov organizácií
10. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel
11. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel
12. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení
13. Poistenie osôb prepravovaných v osobnom motorovom vozidle
14. Poistenie osôb prepravovaných v nákladnom motorovom vozidle
15. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
16. Poistenie úrazu žiakov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 117 456,49 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená v rozpätí od 97.880,41 do 117.456,49 Eur bez DPH, ktorá predstavuje celkovú maximálnu predpokladanú hodnotu všetkých poistných zmlúv uzatvorených počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody, tj. počas 48 mesiacov trvania zmluvného vzťahu.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejný obstarávateľ v zmysle § 114, ods. 2 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon ) na preukázanie splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky (§ 32, ods. 1, písm. e) Zákona.
2. Uchádzač môže preukázať splnenie vyššie uvedenej podmienky účasti podľa § 152 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 Zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov.
3. Uchádzač v zmysle § 39 Zákona môže doklady na preukázanie podmienok účasti predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží JED za každého člena skupiny dodávateľov. Uchádzač doručí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED verejnému obstarávateľovi v lehote stanovenej podľa § 39, ods. 6 Zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb pre verejného obstarávateľa je vyhradená pre subjekty - poisťovne uvedené v § 4 Zákona č. 39/2015 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazaná na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Poskytovanie poistných služieb tvoriacich predmet tejto zákazky úspešným uchádzačom je podmienené udelením povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti v zmysle Zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. Zákona č. 747/2004 Z. z. o dohľade nad finančným trhom a zmene a doplnení niektorých zákonov - viď časť A1 súťažných podkladov (Pokyny pre uchádzačov) bod 16.2.5..
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 24.02.2017 13:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.02.2017 10:00
Miesto: Jókelova záhrada 555, 951 78 Kolíňany
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty alebo elektronickou poštou.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi bude prebiehať prevažne písomne elektronickou formou. Záujemca v žiadosti o súťažné podklady uvedie poverenú kontaktnú osobu a jej e mailovu adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom.
4. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
5. Výsledkom zadávania podlimitnej zákazky bude Rámcová dohoda uzatvorená s úspešným uchádzačom na obdobie 48 mesiacov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
08.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité