Oznámenie 2067 - WYT

Obsah

2067 - WYT
Vestník č. 33/2017 - 15.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Torty Adriana s.r.o.
IČO: 47176865
Fraňa Kráľa 194/32, 05921 Svit

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Hyben
Telefón: +421 905572192
Email: svt@svt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o.
IČO: 31652387
Starosaská 15 , 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Balogová
Telefón: +421 905601138
Email: svt@svt.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa §8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): gastronómia
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup nových technológií výroby vo firme Torty Adriana s.r.o. 2
Referenčné číslo: 2017/VO/TORT/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
39314000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Nákup nových technológií výroby vo firme Torty Adriana s.r.o.:
1. Univerzálny robot
2. Vodná rezačka zákuskov
3. Trezírka na tuhé a tuhšie cestá
4. Kontaktná platňa COOK-Matic
5. Jedlá tlačiareň na potraviny
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 187 940,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Torty Adriana s.r.o., Štúrova 270, Svit
II.2.4) Opis obstarávania
Nákup nových technológií výroby vo firme Torty Adriana s.r.o.:
1. Univerzálny robot
2. Vodná rezačka zákuskov
3. Trezírka na tuhé a tuhšie cestá
4. Kontaktná platňa COOK-Matic
5. Jedlá tlačiareň na potraviny
Zariadenia požaduje verejný obstarávateľ doviesť, osadiť, zapojiť a zaškoliť.
Podrobná technická špecifikácia tvorí prílohovú časť súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Názov: Dodacia lehota
Relatívna váha: 30
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 187 940,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program: Výskum a inovácie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.
2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.
3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.
4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky,
Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri
mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za
predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo
začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je a nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nie je a nebol predmetom exekúcie.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky má byť pre
verejného obstarávateľa zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
2. § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, najviac za posledné tri hospodárske roky, za
ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Zdôvodnenie podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní : Podmienky účasti týkajúce
sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 33 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v požadovanej výške je v súlade s § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní . Je založená na predpoklade schopnosti budúceho dodávateľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre zabezpečenie predmetu obstarávania.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V takomto prípade sa postupuje podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate vo výške 50 000,- EUR alebo ekvivalent v inej mene za posudzované obdobie, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzača.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní:
1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZoVO: zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného
obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO.
Odôvodnenie: Účelom tejto požiadavky je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v sledovanom období
dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Preukázanie úspešnej realizácie min. počtu zákaziek má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky
2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na
plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie: Účelom tejto požiadavky je preukázanie schopnosti poskytnúť požadovaný predmet zákazky v
zodpovedajúcej kvalite.
Uchádzač má preukázať, že disponuje alebo bude disponovať expertným tímom s potrebnou kvalifikáciou a odbornými
skúsenosťami a bude schopný predmet zákazky splniť.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam dodaných tovarov má obsahovať:
- názov a sídlo odberateľa,
- kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail),
- predmet dodaného tovaru,
- opis predmetu dodaného tovaru,
- doba dodania,
- cena dodaného tovaru bez DPH
K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZoVO: Uchádzač predloží menovite údaje o min. 2 zamestnancoch
zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.03.2017 14:00
Miesto: Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie obálok s ponukami označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 16.03.2017 o 14:00 h. na adrese Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit v súlade s § 52 Zákona. Verejné otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona bude zaslané oznámenie všetkým uchádzačom, ktorých ponuky splnia určené podmienky účasti.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady záujemca
zašle na kontaktnú adresu:SPIŠ-VIEW-TRADING, spol. s r.o., Starosaská 15, 052 01 Spišská Nová Ves, písomne poštou alebo emailom (svt@svt.sk).
2.Žiadosť má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako
adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno
kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi elektronicky zaslané súťažné podklady. Súťažné podklady sa poskytnú výhradne elektronicky, prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe.
3.Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné
podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že
záujemca nepožiada o Súťažné podklady, obstarávateľská organizácia nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a
iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
14.02.2017

Redakčné opravy

3253 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 53/2017
V oznámení 02067-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit zverejnenom vo VVO č. 033/2017 zo dňa 15.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.03.2017 11:00 Má byť: 29.03.2017 11:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.03.2017 14:00 Má byť: 29.03.2017 14:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie obálok s ponukami označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 16.03.2017 o 14:00 h. na adrese Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit v súlade s § 52 Zákona. Verejné otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona bude zaslané oznámenie všetkým uchádzačom, ktorých ponuky splnia určené podmienky účasti. Má byť: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie obálok s ponukami označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 29.03.2017 o 14:00 h. na adrese Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit v súlade s § 52 Zákona. Verejné otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona bude zaslané oznámenie všetkým uchádzačom, ktorých ponuky splnia určené podmienky účasti.

Profil Obstarávateľa


Dôležité