Oznámenie 2168 - MSS

Obsah

2168 - MSS
Vestník č. 36/2017 - 20.02.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Benkovič
Telefón: +421 250255272
Email: peter.benkovic@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily
Hlavná adresa(URL): http://ssc.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Štátna rozpočtová organizácia
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Investičná výstavba, správa ciest a údržba ciest I. triedy
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
I/63, I/13 Dunajská Streda - Veľký Meder - Medveďov - Komárno, štúdia realizovateľnosti
Referenčné číslo: VO-97/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
71241000-9
Hlavný kód CPV, doplnkový slovník:
IA22-2 - Celková prehliadka
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Navrhnutie technicky, ekonomicky a environmentálne najvhodnejšieho riešenia trasy cesty I/63 a I/13 Dunajská Streda - Veľký Meder - Medveďov - Komárno. Vyhodnotenie už navrhnutých trás, prípadne doplnenie variantov a ich zhodnotenie. Podrobné vymedzenie a špecifikácia predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 345 333,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
71241000-9
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník:
IA22-2 - Celková prehliadka
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Kategória služieb 12 - Architektonické služby, inžinierske služby a komplexné inžinierske služby, mestské plánovanie a krajinná architektúra; súvisiace odborné a technické poradenské služby, technické testovanie a analýzy.
Celkové množstvo alebo rozsah: štúdia realizovateľnosti v tlačenej forme v slovenskom jazyku 15 vyhotovení
štúdia realizovateľnosti v digitálnej forme (na CD nosiči) 4 vyhotovenia
3D animácia odporúčaného variantu v dig. forme v Sj, 5 vyhotovení
3D animácia odporúčaného variantu v dig. forme v Aj. 5 vyhotovení
vstupy/výstupy dopravného modelu 4 vyhotovenia
Excelové súbory CBA
informačný bulletin v digitálnej forme v Sj a Aj 4 vyhotovenia
informačný bulletin v Sj v tlačenej forme 50 vyhotovení
informačný bulletin v Aj v tlačenej forme 30 vyhotovení
výtlačky naviac
situácia stavby M 1:10 000 - 20 vyhotovení
prehľadná situácia M 1:50 000 - 20 vyhotovení
ortofotomapa M 1:10 000 - 20 vyhotovení
štúdia realizovateľnosti zhrnutie v anglickom jazyku 10 vyhotovení
štúdia realizovateľnosti zhrnutie v dig. forme v Aj a Sj 10 vyhotovení
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 345 333,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: VO-97/2017
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu EÚ - Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) a zo štátneho rozpočtu. Lehota splatnosti faktúr je do 60 dní. Podrobné vymedzenie platobných podmienok je uvedené v Návrhu zmluvy.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA PODĽA §32 ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon).
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia §32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z .z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a §38 ods.1 písm.d).
Ich splnenie preukáže uchádzač podľa §32 ods.2 zákona, resp. ods.4,5 zákona o VO.
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti, uchádzač, ako aj Verejný obstarávateľ zohľadní ďalej §32 ods. 6,7. Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa §32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2,4, a 5 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych
subjektov, podľa §152 ods.1 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a riadi sa §187 ods.7
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom. Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Podmienka účasti v zmysle §40 ods.6 písm. g) - uchádzač nesmie v tomto verejnom obstarávaní uzavrieť s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Nesplnenie podmienky účasti § 40 ods.6 písm. g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v zmysle §32 zákona o verejnom obstarávaní.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa §33 zákona č.343/2015 z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon):
1. podľa §33 ods.1 písm. a) zákona:
Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže:
Vyjadrením banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/y, o schopnosti plniť svoje finančné záväzky, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Pre upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Zároveň záujemca/uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďaľších bankách ako v banke (bankách), ktorá/é podľa tohto bodu vydala/li vyjadrenie, nemá otvorený resp. vedený účet alebo iné záväzky a že v ostatných bankách nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť si svoje finančné záväzky. Toto čestné vyhlásenie musí podpísať oprávnená osoba uchádzača. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom. Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Odôvodnenie primeranosti (§38 ods.5 zákona):
Podmienky účasti týkajúce sa finančného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §33 zákona. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre poskytnutie požadovaných služieb, ktorý si plní finančné záväzky včas a riadne.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa §34 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. (ďalej len zákon):
1.) Podľa §34 ods.1 písm.a) zákona: predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (Štúdia realizovateľnosti, DÚR, DSZ) pre stavby cestných komunikácií s riešenou dĺžkou úseku min. v dĺžke 50 km (dĺžka úseku min. 50 km platí len pre štúdiu realizovateľnosti), s hodnotou nad 200 000,-EUR bez DPH jednotlivo v kombinácií:
2x Štúdia realizovateľnosti alebo 1x Štúdia realizovateľnosti a 1xDÚR alebo 1x Štúdia realizovateľnosti a 1xDSZ. (podrobné údaje sú uvedené v súťažných podkladoch).
2.) Podľa §34 ods.1 písm. g) zákona: predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb uchádzača zodpovedných za poskytnutie služby.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukáže písomnou zmluvou uzavretou s osobou ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa §40 ods.6 písm. a) až h) a ods.7; oprávnenie poskytovať službu alebo dodávať tovar alebo uskutočňovať stavebné práce, preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom. Hospodársky subjekt môže v Jednotnom európskom dokumente v časti IV. Podmienky účasti vyplniť len globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
Odôvodnenie primeranosti:
1. podľa §34 ods.1 písm. a) verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k predmetu zákazky overuje že uchádzač bude schopný poskytovať službu v požadovanej kvalite a má praktické skúsenosti s podobnými zákazkami.
2. podľa §34 ods.1 písm. g) verejný obstarávateľ požadovaním kľúčových expertov a ich skúseností skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v kvalite a čase. Požiadavky na riadiacich zamestnancov sú potrebné vzhľadom na štruktúru hlavných aktivít v rámci predmetu zákazky. Preukázanie profesionálnych praktických skúseností požaduje verejný obstarávateľ pre účely overenia, či daný zamestnanec má dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej časti úloh a kompetencií pripadajúcich na danú zákazku.
Verejný obstarávateľ vyžaduje nasledovných odborníkov: hlavný inžinier projektu,zodpovedný projektant pre cestnú časť,zodpovedný projektant pre dopravnú časť, zodpovedný projektant pre mostnú časť, zodpovedný projektant pre geologickú časť,zodpovedný projektant pre životné prostredie, osoba zodpovedná za cenovú časť, rozpočet.
Podrobné informácie o podmienkach účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti podľa §34 ods. 1 písm. g) požadovaných odborníkov (expertov):
Hlavný inžinier projektu: Vychádzajúc zo základných náležitostí, podkladov a požiadaviek na vypracovanie štúdie realizovateľnosti verejný obstarávateľ požadovaním experta - hlavného inžiniera projektu skúma schopnosť preukázania profesionálnych praktických skúseností hlavného inžiniera projektu, jeho dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej častí úloh a kompetencií pripadajúcich na danú zákazku, hlavne jeho riadiacich a organizačných schopností, nakoľko bude priamo komunikovať s objednávateľom.
Zodpovedný projektant pre cestnú časť: Vychádzajúc zo základných náležitostí, podkladov a požiadaviek na vypracovanie štúdie realizovateľnosti verejný obstarávateľ požadovaním experta zodpovedného projektanta pre cestnú časť skúma schopnosť preukázania profesionálnych praktických skúseností projektanta pre cestnú časť, jeho dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej častí úloh a kompetencií pripadajúcich na danú zákazku a súčasne jeho riadiacich schopností v prípade zastupovania hlavného inžiniera projektu.
Zodpovedný projektant pre dopravnú časť: Vychádzajúc zo základných náležitostí, podkladov a požiadaviek na vypracovanie štúdie realizovateľnosti verejný obstarávateľ požadovaním experta zodpovedného projektanta pre dopravnú časť skúma schopnosť preukázania profesionálnych praktických skúseností projektanta pre dopravnú časť, jeho dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej častí úloh a kompetencií pripadajúcich na danú zákazku.
Zodpovedný projektant pre mostnú časť: Vychádzajúc zo základných náležitostí, podkladov a požiadaviek na vypracovanie štúdie realizovateľnosti verejný obstarávateľ požadovaním experta zodpovedného projektanta pre mostnú časť skúma schopnosť preukázania profesionálnych praktických skúseností projektanta pre mostnú časť, jeho dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej častí úloh s ohľadom na projektovanie inžinierskych stavieb mosty.
Zodpovedný projektant pre životné prostredie: Vychádzajúc zo základných náležitostí, podkladov a požiadaviek na vypracovanie štúdie realizovateľnosti verejný obstarávateľ požadovaním experta zodpovedného projektanta pre životné prostredie skúma schopnosť preukázania profesionálnych praktických skúseností projektanta pre životné prostredie, jeho dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej častí úloh s ohľadom na posudzovanie vplyvov životného prostredia EIA.
Zodpovedný projektant pre geologickú časť: Vychádzajúc zo základných náležitostí, podkladov a požiadaviek na vypracovanie štúdie realizovateľnosti verejný obstarávateľ požadovaním experta zodpovedného projektanta inžinierskeho geológa skúma schopnosť preukázania profesionálnych praktických skúseností projektanta inžinierskeho geológa , jeho dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej častí úloh s ohľadom na odbornú spôsobilosť inžiniersko-geologický prieskum (IGP) v zmysle zákona č. 569/2007 Z.Z (geologický zákon)
Osoba zodpovedná za cenovú časť, rozpočet : V zmysle základných náležitostí, štruktúry a obsahu na vypracovanie štúdie realizovateľnosti verejný obstarávateľ požadovaním osoby zodpovednej za cenovú časť a rozpočet sleduje dosiahnutie takého spôsobu realizácie projektu, ktorý prinesie verejnému obstarávateľovi vyššiu hodnotu za peniaze, pričom hlavným výstupom má byť porovnanie možných variantov realizácie a test hodnoty za peniaze.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 174-312396
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.03.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2017 09:00
Miesto: Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava (zasadačka)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časti "OSTATNÉ" 28.3.2017 je neverejné
Na otváraní časti ponúk "KRITÉRIÁ" sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a neboli vylúčení. Lehota na otváranie časti ponúk "Kritériá" bude známa až po uplynutí lehôt podľa §52 ods.3 až 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady na základe písomnej žiadosti v slovenskom/českom jazyku. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť v písomnej podobe, v slovenskom/českom jazyku, podpísaná oprávneným zástupcom záujemcu. V prípade zaslania žiadosti e-mailom, originál podpísanej žiadosti musí byť doručený na adresu verejného obstarávateľa: Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava, osobne alebo poštou. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne v pracovných dňoch od 9.00 do 14.00 hod. na vyššie uvedenej adrese, alebo budú zaslané poštou. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov uvedie záujemca vo svojej žiadosti. V žiadosti súčasne uvedie kontaktnú osobu a kontaktnú elektronickú adresu. Dorozumievacím a komunikačným jazykom je jazyk slovenský/český.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle §56 zákona; resp. neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ponuky budú neprijateľné; v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo Štrukturálnych fondov EÚ a zo štátneho rozpočtu.
a) Zhotoviteľ sa zaväzuje najneskôr ku dňu podpisu zmluvy doporučene doručiť do sídla objednávateľa osvedčenú fotokópiu poistnej zmluvy, ktorú zhotoviteľ uzatvoril pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkovou činnosťou pri plnení predmetu zmluvy (ďalej len poistná zmluva) na poistnú sumu 28 000,-€ EUR (slovom dvadsaťosem tisíc EUR), pričom okrem zhotoviteľa nesmie byť v poistnej zmluve uvedený ako poistený žiaden iný subjekt a táto poistná zmluva musí byť uzatvorená na celé obdobie trvania zmluvy. V prípade, ak je zhotoviteľom združenie založené podľa §829 a nasl. Občianskeho zákonníka musia byť v poistnej zmluve ako poistení uvedení všetci členovia združenia (alebo iná právna forma, ktorú tvorí skupina dodávateľov). V prípade, že uchádzač (resp. každý člen združenia) má uzatvorenú platnú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu vzniknutú v súvislosti s činnosťami uvedenými vo výpise z obchodného registra a uvedenými v poistnej zmluve a predloží jej kópiu ku dňu podpisu zmluvy pre daný predmet obstarávania, nie je potrebné uzatvoriť poistnú zmluvu osobitne pre danú zákazku. Uzatvorená platná poistná zmluva o zodpovednosti za škodu musí byť v minimálnej výške 28 000,-EUR a musí byť platná počas celej doby trvania zákazky.
b) Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy čestné vyhlásenie, že člen pracovnej skupiny v pozícií kľúčový expert č.1, kľúčový expert č.2, kľúčový expert č.3 bude v období od nadobudnutia účinnosti zmluvy až do podpisu posledného preberacieho protokolu k dielu v zmysle zmluvy k dispozícii počas celej doby a bude účastný na všetkých stretnutiach s objednávateľom (SSC).
c) Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti Certifikát systému riadenia kvality, (alebo iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu) podľa normy ISO, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa posudzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 15 000,-EUR (slovom : pätnásťtisíc euro) spôsobom uvedeným v §46 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa §28 ods.2 - zákazka nie je rozdelená z dôvodu, že predmet zákazky tvorí jeden celok. Predmetom zákazky je dodanie štúdie realizovateľnosti ako celku od jedného dodávateľa, pretože garancia kvality štúdie ako uceleného dokumentu je podmienkou pre správne rozhodnutie a určenie postupnosti výstavby, modernizácie a rekonštrukcie ciest.
Podrobnejšie informácie týkajúce sa predmetu zákazky sú nachádzajú v súťažných podkladoch.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.02.2017

Redakčné opravy

3726 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2017
V oznámení 02168-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská správa ciest, Miletičova 19, 826 19 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 036/2017 zo dňa 20.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 27.03.2017 09:00 Má byť: 26.04.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 28.03.2017 09:00 Má byť: 27.04.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Otváranie ponúk časti "OSTATNÉ" 28.3.2017 je neverejné. Má byť: Otváranie ponúk časti "OSTATNÉ" 27.4.2017 je neverejné

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité