Oznámenie 2179 - MUT

Obsah

2179 - MUT
Vestník č. 36/2017 - 20.02.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Telefón: +421 220831803
Email: obstaravaniegr@zvjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zvjs.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Stravovacia prevádzka v ÚVTOS a ÚVV Leopoldov - Technologická časť
Referenčné číslo: US č. 2/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
39310000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Stravovacia prevádzka v ÚVTOS a ÚVV Leopoldov - Technologická časť (dodávka technologických zariadení kuchyne a k nej patriacich príslušných prevádzok).
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 165 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39311000-5
39312000-2
39314000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál ÚVTOS a ÚVV Leopoldov, Gucmanova 19/670, 920 41 Leopoldov
II.2.4) Opis obstarávania:
Technologická časť projektu rieši dispozičné usporiadanie a technologické vybavenie kuchyne a zázemia kuchyne. Navrhovaná prevádzka kuchyne vrátane skladového hospodárstva, odbytových priestorov a umývania je navrhnutá v t. č. nevyužívanej časti výrobnej haly M1, ktorá je situovaná v centrálnej časti ústavu. Vymedzená časť má tri nadzemné podlažia. Účelom novej kuchyne je príprava a distribúcia stravy na jednotlivé oddiely ústavu, jedálne odsúdených s kapacitou 2x 60 stoličiek, jedáleň príslušníkov 36 stoličiek a jedáleň v administratívnej budove. Výrobná kapacita kuchyne je výhľadovo 1600 jedál na raňajky, obed a na večeru. Kuchyňa bude zabezpečovať stravovanie počas celého roka.


OPIS:

Na prízemí objektu sú situované skladové z časti skladové priestory, zázemie pre odsúdených a personál pripravujúcich stravu, strážne stanovisko, elektrorozvodňa, výdajňa stravy pre odsúdených, výdajňa stravy pre príslušníkov, dve samostatné jedálne pre odsúdených a jedna pre príslušníkov, vrátane sociálneho zázemia. Časť prízemia je vyhradená pre výdaj stravy a balenie stravy formou tabletového systému a následne distribúciu stravy na oddiely mimo objektu kuchyne. Riešený je príjem potravín, čistý a špinavý riad, chladený sklad odpadkov a umývanie riadu.

Druhé nadzemné podlažie je vyhradené pre samotnú prípravu stravy. Pozostáva zo skladového hospodárstva, chladiacich boxov, samostatnej varne a ostatných priestorov v zmysle HCCP ( mliečna príprava, raňajková príprava, mäso, vajcia, múčne jedlá a pod.). Varňa je rozdelená na tri varné bloky. Varný blok zamestnanci, varný blok špeciálna strava a varný blok základná strava.

Tretie nadzemné podlažie, ktoré zaberá plochu cca o 1/3 menšiu sú situované administratívno - prevádzkové priestory.

Po príprave stravy sa časť bude vydávať priamo v jedálňach objektu a časť bude distribuovaná po naporcovaní do tabletov a následne do termoboxov na jednotlivé vzdialené objekty a oddiely po ústave.

Pre zabezpečenie kompletných služieb v stravovacej časti sa predpokladá 2 zmenná prevádzka.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 165 800,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.9) Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Predpokladaný počet uchádzačov: 5
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Kritériá na obmedzenie počtu záujemcov sú:
1. Počet zrealizovaných dodávok nad 650.000 € bez DPH (max. 60 b)
2. Objem realizovaných dodávok(max. 40 b)
1.) Spôsob určenia vyhodnocovacieho počtu zrealizovaných dodávok nad 650.000 € bez DPH:
Pre účely vyhodnotenia kritéria Počtu zrealizovaných dodávok nad 650.000 € bez DPH sa budú brať do úvahy iba dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s hodnotou min. 650.000 € bez DPH. Vyhodnocovacím počtom zrealizovaných dodávok nad 650.000 € bez DPH bude súčet cien dodávok (bez DPH) podľa prvej vety.
Za dodávku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje dodávka technologického zariadenia pre kuchynské a stravovacie prevádzky.
Spôsob vyhodnotenia kritéria č. 1:
Záujemcovi s najvyšším počtom zrealizovaných dodávok (NP) bude pridelený maximálny počet bodov za kritérium (60 b). Každému ďalšiemu záujemcovi s hodnoteným počtom zrealizovaných dodávok (HP) bude pridelený počet bodov podľa nasledovného vzorca: (HP / NP) * 60
2.) Spôsob určenia vyhodnocovacieho objemu realizovaných dodávok:
Pre účely vyhodnotenia kritéria Objem realizovaných dodávok sa budú brať do úvahy iba dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s hodnotou min. 250.000 € bez DPH. Vyhodnocovacím objemom realizovaných dodávok záujemcu bude súčet cien dodávok (bez DPH) podľa prvej vety.
Za dodávku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje dodávka technologického zariadenia pre kuchynské a stravovacie prevádzky.
Spôsob vyhodnotenia kritéria č. 2:
Záujemcovi s najvyšším objemom realizovaných dodávok (NO) bude pridelený maximálny počet bodov za kritérium (40 b). Každému ďalšiemu záujemcovi s hodnoteným objemom realizovaných dodávok (HO) bude pridelený počet bodov podľa nasledovného vzorca: (HO / NO) * 40
Celkové vyhodnotenie
Do vyhodnotenia budú zaradení iba tí záujemcovia, ktorí budú spĺňať všetky podmienky účasti vo verejnom obstarávaní. Následne sa zostaví zostupné poradie záujemcov, pričom na prvom mieste v poradí sa umiestni záujemca s najvyšším súčtom bodov získaných za kritérium č. 1 a kritérium č. 2.
Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky záujemcov, ktorí sa umiestnia na prvom až piatom mieste v poradí.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podrobné podmienky sú stanovené v dokumentoch k verejnému obstarávaniu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ zrealizuje samostatné verejné obstarávanie na dodávateľa stavebnej časti. Víťazný uchádzač bude povinný zabezpečiť vzájomnú koordináciu svojej činnosti s dodávateľom stavebnej časti.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.03.2017 09:00
IV.2.3) Predpokladaný dátum odoslania výziev na súťaž alebo na účasť vybraným uchádzačom
Dátum: 27.03.2017
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2017
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité