Oznámenie 2151 - WYP

Obsah

2151 - WYP
Vestník č. 35/2017 - 17.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Igondová
Telefón: +421 415032143
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8276
Hlavná adresa(URL): http://www.regionzilina.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://evo.gov.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://evo.gov.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): regionálna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
KNsP Čadca – stavebné úpravy výplní otvorov na internistickom pavilóne
Referenčné číslo: 02671/2017/OPaVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Projekt stavby rieši výmenu okien a dverí na internistickom pavilóne Kysuckej nemocnice s poliklinikou Čadca (KNsP Čadca). Ide o viacpodlažnú budovu a v rámci realizácie prác budú vymenené pôvodné okná a dvere za 6 komorové, plastové s celkovým U=1,1 (sklo + rám) Vstupné dvere budú posuvné, hliníkové s automatickým otváraním s celkovým U=1,3 (sklo + rám), nad nimi bude vzduchová clona s elektrickým ohrevom. V rámci stavebných prác dôjde k repasácií pôvodných mreží, vyspraveniu vnútorného a vonkajšieho ostenia s maľbou, dodávke a montáži žalúzií a sieťok a parapetov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 134,45 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215140-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca, Palárikova 2311, 022 16 Čadca.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii - v pohľadoch a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov a v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 219 134,45 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. a 315/2016 Z.z. (ďalej len zákon o VO). Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona o VO a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa ustanovenia § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o VO.
1.2 Podnikateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ustanovenia§ 152 zákona o VO nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o VO, ak sú doklady podľa ustanovenia § 32 ods. 2 zapísané v zozname hospodárskych subjektov.
1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa ustanovenia § 39 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) a v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), zákona o VO. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. b) a g) zákona o VO:
2.1 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň verejným obstarávateľom požadovaného zoznamu uskutočnených stavebných prác:
minimálne 1 zákazka, ktorej predmetom bolo uskutočnenie stavebnej práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, ktorej hodnota bola minimálne 200 000 EUR bez DPH /zákazku alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú stavebné práce spojené s realizáciou stavieb klasifikovaných ako budovy.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku VO. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý na základe svojich praktických skúseností uskutoční odborné a kvalitné stavebné práce v predmete zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku aj pre iný subjekt, t. j. sleduje, preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky, najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.2 Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť pre minimálne jednu osobu, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác na zákazke s rozsahom oprávnenia na činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby doklady:
1. fotokópia dokladu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti)stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov alebo obdobný ekvivalent,
2.profesijný životopis, podpísaný dotknutou osobou a z ktorého je zrejmé vzdelanie a priebeh zamestnaní.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Vedenie uskutočňovania stavby v zmysle platnej legislatívy vykonáva stavbyvedúci, ktorý zabezpečuje uskutočňovanie stavby a riadne vykonávanie stavebných a montážnych prác v súlade s projektom a v súlade s podmienkami stavebných povolení a iných povolení, potrebných pre výstavbu tak, aby nebola ohrozená bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, aby neboli ohrozené iné verejné záujmy a v súlade s podmienkami zmluvy o dielo na zhotovenie stavby. Verejný obstarávateľ vyžadovaním dokladu o odbornej spôsobilosti (potvrdenie o rozsahu odbornej spôsobilosti) stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač vytvára predpoklad riadneho vedenia uskutočňovania stavby v predmete zákazky.
V zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.03.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.03.2017 10:00
Miesto: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní / sprístupnení v systéme EVO / častí ponúk označených KRITÉRIÁ v oznámenom mieste a čase tým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre:
-verejného obstarávateľa v Príručke používateľa systému EVO Podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska (pdf, 6 MB) (verzia 0.3, 23.11.2016) a pre
-záujemcu/uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB).
Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky označenej ako KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej
v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: /evo/tender/8276_4522_20170216.nsf.
V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch na predmet zákazky.
V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z., a zákona č. 315/2016 Z. z.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 116 zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním.
Obhliadka stavby je stanovená na deň 27.02.2017 o 10.00 hod. v zmysle súťažných podkladov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.02.2017

Redakčné opravy

3109 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 50/2017
V oznámení 02151-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 035/2017 zo dňa 17.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 14.03.2017 09:00 Má byť: 28.03.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.03.2017 10:00 Má byť: 28.03.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité