Oznámenie 2216 - WYT

Obsah

2216 - WYT
Vestník č. 37/2017 - 21.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
GASTRO - HAAL, s.r.o.
IČO: 31435076
Považská 16, 94067 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Ondrej Hanko
Telefón: +421 356430115
Email: laci@buslaci.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18492
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Strojárstvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Hydraulický ohraňovací lis s nástrojmi a príslušenstvom
II.1.2) Hlavný kód CPV
42636100-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka hydraulického ohraňovacieho lisu s nástrojmi a príslušenstvom, v rámci projektu: Obstaranie inovatívnej technológie pre GASTRO - HAAL, s.r.o.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 167 470,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Nové Zámky
II.2.4) Opis obstarávania
Hydraulický ohraňovací lis s nástrojmi a príslušenstvom - 1 ks
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 167 470,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti sa vyžaduje podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, leht dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti skúma skúsenosť uchádzačov v oblasti predmetu obstarávania a uisťuje sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí majú skúsenosti dodávkou tovaru v oblasti predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálne 1 referencia alebo dôkaz o plnení za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote min. 165 000,- Eur bez DPH alebo ekvivalent v inej mene, za dodanie hydraulického ohraňovacieho lisu s nástrojmi a príslušenstvom.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.03.2017 10:30
Miesto: Kancelária GASTRO - HAAL, s.r.o., Považská 16, 940 67 Nové Zámky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 12:00 hod. Osoba podľa § 8 ZVO poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne e-mailom na adrese laci@buslaci.sk. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa (+421 903 431 855). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu obstarávateľa, aby poslali na emailovú adresu laci@buslaci.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.
2. Komunikácia medzi osobou podľa § 8 ZVO a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Osoba podľa § 8 ZVO predpokladá, že predmet zákazky bude z časti financované z nenávratného finančného príspevku poskytnutého z Operačného programu Výskum a inovácie. Uzavretie zmluvy a plnenie zákazky je podmienené poskytnutím nenávratného finančného príspevku.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité