ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Rdent s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
50648233
Soľanková 16, 08005 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba:
Ing.Dagmar Melotíková
Telefón:
+421 903520052
Email:
dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk
Hlavná adresa(URL):
http://www.ezakazky.sk
I.2)
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
Zákazka zahŕňa spoločné obstarávanie:
Nie
Zákazku prideľuje ústredný obstarávací orgán:
Nie
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky:
Áno
Adresa (URL): http://www.ezakazky.sk
Chcete vyplniť aj adresu:
Nie
Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii.:
Nie
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Spoločnosť s ručením obmedzeným § 8 ZVO
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): zubná technika
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
„Nákup inovatívnej technológie, Rdent s.r.o.“
Referenčné číslo: 12/ME/2017
II.1.2)
Hlavný kód CPV
42612000-9
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Nákup inovatívnej technológie, Rdent s.r.o. Kompaktný 5-osý frézovací stroj pre obrábanie kovov a titanu 1ks Požadovaný parameterPožadovaná hodnotaUviesť áno/nie, v prípade číselnej hodnoty uviesť jej skutočnosť Počet osí5 Chladiaca jednotka Odsávacia jednotka LCD Multitouch Displej na ovládanie Heindenhain, lineárny merací a posuvný systém Min. 5 osí pohyb Upínacia jednotka Software pre správu polotovaru CAM software Work NC Dental LabXpert Implantátový modul pre WorkNC Náklady na dopravu a poistenie Umiestnenie stroja, inštalácia Uvedenie do prevádzky a zaškolenie Školenia Implantmodul WorkNC Balík školenia Work NC Kamera pre externý monitoring Kompresor so vzdušníkom a sušičkou, vzdušník min. 200l, max. tlak 10bar Sintrovacia pec s molybdén-disilcodovými vyhrievacími elementmi s možnosťou umiestnenia 2 spekacích nádob na sebe Scanner Imetric D103i pre supreštruktúry a istiace skrutky vrátane + PC
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 256 081,67
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
42611000-2
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Rdent s.r.o., Soľanková 16, Prešov 080 05
II.2.4)
Opis obstarávania:
OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Nákup inovatívnej technológie, Rdent s.r.o. Kompaktný 5-osý frézovací stroj pre obrábanie kovov a titanu 1ks Požadovaný parameterPožadovaná hodnota Základný strojPočet osí5 Výkon vretenamin. 1,8 kw Počet otáčokmin. 50 000 min.-1 Automatizáciamin. pre 8 diskov Uhol osi A /oba smeryViac ako 25° Uhol osi B /oba smeryViac ako 45° Tlakmin. 7 barov Napájacie napätieAC 380 480 V Prevádzkový príkon2,5-4,0kVA Hmotnosť (max.)max. 1000 kg Počet nástrojov v zásobníku20-25 Presnosť (mikrónov)5 - 10 PríslušenstvoChladiaca jednotka Odsávacia jednotka LCD Multitouch Displej na ovládanie Heindenhain, lineárny merací a posuvný systém Min. 5 osí pohyb Upínacia jednotka Software pre správu polotovaru CAM software Work NC Dental LabXpert Implantátový modul pre WorkNC Náklady na dopravu a poistenie Umiestnenie stroja, inštalácia Uvedenie do prevádzky a zaškolenie Školenia Implantmodul WorkNC Balík školenia Work NC Kamera pre externý monitoring Kompresor so vzdušníkom a sušičkou, vzdušník min. 200l, max. tlak 10bar Sintrovacia pec s molybdén-disilcodovými vyhrievacími elementmi s možnosťou umiestnenia 2 spekacích nádob na sebe Scanner Imetric D103i pre supreštruktúry a istiace skrutky vrátane + PC Školenie Scanner Imetric
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 256 081,67
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačného programu Kvalita životného prostredia
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Po protokolárnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, na základe preberacieho protokolu potvrdeného verejným obstarávateľom, na dodávateľom vystavenú faktúru, ktorej splatnosť je do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
A.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 zákona: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Podľa § 32 ods. 2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1: a)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, b)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, c)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, d)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, e)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu:
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Nepožaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Nepožaduje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu:
Nie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Podľa §34 ods. 1 písm. m) verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti pre predmet zákazky. Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje predloženie prospektovým materiálom ponúkaného zariadenia v slovenskom jazyku s fotografiou tovaru alebo iný doklad obsahujúci fotografie ponúkaného zariadenia spolu s identifikáciou technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého prospektového materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosti uchádzačov pri dodaní predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Požiadavka je dostatočná a primeraná, postačujúca verejnému obstarávateľovi na preukázanie schopnosti splniť predmet budúcej zákazky, zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať predmet zmluvy, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.1.5)
Informácie o vyhradených zákazkách
Zákazka je vyhradená pre chránené pracovné dielne a hospodárske subjekty, ktorých hlavným cieľom je sociálna a profesionálna integrácia
postihnutých alebo znevýhodnených osôb:
Nie
Uskutočnenie zákazky je vyhradené pre rámcové programy chránených pracovných miest:
Nie
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky:
Nie
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
Zrýchlené konanie:
Nie
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody:
Nie
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia:
Nie
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.03.2017 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.03.2017 09:30
Miesto:
Otváranie ponúk časť Kritéria je verejné Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, ak sa vo verejnej súťaži postupuje podľa § 66 ods. 7.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie:
Nie
Bude sa akceptovať elektronická fakturácia:
Nie
Použijú sa elektronické platby:
Nie
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii, ktorý sa zaregistruje na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk nepretržite a bez obmedzenia sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, e) po registrácii budú záujemcovi obratom sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Žiadosť musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk, kde autorita potvrdí doručenie aj s časovou pečiatkou. Ak hospodársky subjekt, ktorý sa nezaregistroval na predmetnom portáli (napr. získal súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa) bude uplatňovať inštitút Žiadosti o vysvetlenie, alebo uplatňovať iný inštitút, je povinný sa zaregistrovať na elektronickom portáli a inštitút Žiadosti o vysvetlenie doručiť prostredníctvom uvedeného portálu. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Podrobné vymedzenie a určenie komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Postup preskúmania
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.02.2017