Oznámenie 2302 - WYP

Obsah

2302 - WYP
Vestník č. 39/2017 - 23.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Lazany
IČO: 00318221
Hlavná 59/56, 97211 Lazany

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Matiašková
Telefón: +421 465485320
Fax: +421 46465485401
Email: podatelna@lazany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5175
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5175
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ICTUS CONSULTING s.r.o.
IČO: 50279513
Murgašova 8 , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Šebová
Telefón: +421 905346087
Fax: +421 484134462
Email: ictusconsulting@ictus.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.ictus.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Telocvičňa pri ZŠ a MŠ
Referenčné číslo: 1/PLZ/2017-Laz
II.1.2) Hlavný kód CPV
45212222-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je výstavba telocvične pri základnej a materskej škole. Objekt SO 01 je funkčne riešený ako prízemný objekt pre potreby výučby telesnej výchovy, sociálne priestory a technické priestory. Objekt SO 02 slúži ako krytý vstup (prechod) zo školy do telocvične. Jedná sa o stavebné práce prestrešenie, elektroinštalácia, bleskozvod, prípojky, vzduchotechnika, zdravotechnika, vykurovanie, plynoinštalácia. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 421 505,76 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Lazany
II.2.4) Opis obstarávania
Výstavba telocvične pri základnej a materskej škole:
SO 01 Telocvičňa
SO 02 Prestrešenie
01Prípojka NN a elektroinštalácia
02Vodné hospodárstvo
03Zdravotechnika
04Prípojka STL a plynoinštalácia
05Vzduchotechnika
06Vykurovanie
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 421 505,76 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 12.500,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v
súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia:
a) Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa § 152 zákona.
b) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona.
Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo
vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti podmienok osobného postavenia: Podmienky vyplývajú z § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia:
a)Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona. Jej splnenie preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
b)Uchádzač môže podľa § 33 ods. 2 zákona využiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
c)Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
d)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň finančného a ekonomického postavenia k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a):
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
-nebol v roku 2016, ani v priebehu roka 2017 (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete,
-jeho bežný účet nebol v roku 2016, ani v priebehu roka 2017 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom
exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienok ekonomického a finančného postavenia:
Požadovaný doklad uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu a že je obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti:
a)Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona. Splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení
uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
b)Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Splnenie podmienky preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
c) Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods. 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
d) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k taj časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti k podmienke:
-Podľa § 34 ods. 1 písm. b):
-V zozname stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky je doporučené
uchádzačovi uviesť: názov (obchodné meno) a sídlo investora (objednávateľa), názov stavby, charakteristiku stavby (stručný opis), objem (cena) diela bez DPH, termín začatia a ukončenia výstavby , meno, tel. číslo, prípadne e-mail kontaktnej osoby investora, u ktorej je možné overiť uvedené informácie. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname stavebných prác uskutočnené práce v inej mene ako je €, v prehľade uvedie okrem sumy v pôvodnej mene aj sumu v €, ktorú prepočíta kurzom NBS ku dňu zverejnenia tejto výzvy (ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO). Zoznam stavebných prác musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Uchádzač musí preukázať, že za posledných päť rokov uskutočnil minimálne 1 stavebnú prácu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom v minimálnej hodnote predpokladanej hodnoty zákazky.
-Podľa § 34 ods. 1 písm. g):
-Uchádzač predloží zoznam riadiacich zamestnancov uchádzača s uvedením údajov o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi, podpísaný štatutárnym uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Okrem zoznamu riadiacich zamestnancov uchádzača, predloží uchádzač osobitne aj údaje o dosiahnutom vzdelaní a odbornej praxi osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác stavbyvedúceho predložením životopisu (aj s uvedením stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktoré táto osoba ako stavbyvedúci riadila), ku ktorým doloží fotokópiu osvedčenia na výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby, vydaného v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch, pričom túto fotokópiu osvedčenia stavbyvedúci opatrí okrúhlou pečiatkou a svojim podpisom. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 01.01.2009, uchádzač predloží aj potvrdenie z SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie (osvedčenie) vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienok technickej a odbornej spôsobilosti:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek za predchádzajúcich päť rokov v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Predloženie dokladov je požadované za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti a praktických skúseností riadiacich pracovníkov a pracovníkov riadiacich priamo stavebné práce. Preukázanie splnenia požadovaných podmienok účasti v uvedenom rozsahu vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov, vo vysokej kvalite, ako aj jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2017 14:30
Miesto: ICTUS CONSULTING s.r.o., Murgašova 8, 974 01 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto Výzvy. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Uchádzači/záujemcovia môžu použiť elektronický formulár JED zverejnený na: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a
samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako
Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf.
7.Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklady a dokumenty podľa bodu III.1 tejto Výzvy ako originály alebo úradne overené kópie.
8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
10. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej
účinnosti.
11. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
12. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
12.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí dotácie z Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
21.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité