Oznámenie 2351 - WYT

Obsah

2351 - WYT
Vestník č. 39/2017 - 23.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
IČO: 00165549
Nám. L.Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Zlatica Šeďová
Telefón: +421 484413240
Fax: +421 484413240
Email: zsedova@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/635
Hlavná adresa(URL): https://www.fnspfdr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.fnspfdr.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
TLAČIVÁ ZDRAVOTNÍCKE A HOSPODÁRSKE pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Referenčné číslo: ONaL/VO/2017- 92zs
II.1.2) Hlavný kód CPV
22800000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka tovaru na miesto určenia: TLAČIVÁ ZDRAVOTNÍCKE A HOSPODÁRSKE pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica v rozsahu verejným obstarávateľom požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samostatných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa vrátane súvisiacich služieb - dodanie tovaru na miesto určenia a manipulácie vyloženie tovaru.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 42 934,74 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, sklad všeobecného materiálu.
II.2.4) Opis obstarávania
Rozsah a celkové množstvá predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 42 934,74 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní alebo v zmysle § 152 zákona o VO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie tovaru predmetu zákazky:
1. § 34 ods. 1 písm. m 1) zákona o VO vzorkami, opisom jednotlivých položiek predmetu zákazky v slovenskom jazyku, kde budú uvedené informácie o ponúkanom tovare v minimálnom rozsahu:
predmet zákazky/zmluvy podľa časti B Opis predmetu zákazky,
názov tovaru druh tlačiva,
formát tlačiva,
merná jednotka,
predpokladané množstvo za 2 roky
podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Uvedené informácie musia byť uvedené v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedených v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky
Opis jednotlivých položiek podľa bodu 2.1. tejto časti súťažných podkladov, musí byť predložený v ponuke uchádzača v obálke označenej slovom OSTATNÉ, aj v tom prípade, ak uchádzač predkladá na splnenie podmienok účasti JED. !!!
Uvedené verejný obstarávateľ požaduje z toho dôvodu, aby v prvej etape otvárania ponúk tzn. otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné mohol posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky a posúdiť, či uchádzač predkladá ponuku v súlade s bodom A - Pokyny na vypracovanie ponuky, Časť I. Všeobecné informácie bod 3 týchto súťažných podkladov, tzn. či uchádzač predkladá ponuku na všetky položky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti uchádzača, že plnenie zmluvy bude zabezpečovať v požadovanom rozsahu a kvalite.
2.Doklady na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie.
3.V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku. Uchádzač nemusí predložiť úradný preklad dokladu, v takomto prípade je však potrebné doložiť čestné vyhlásenie, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že preklad zodpovedá predloženému originálnemu dokladu.
4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
5.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zákazka bude realizovaná v zmysle obchodných podmienok, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z.Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.03.2017 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.03.2017 14:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, objekt Riaditeľstvo, 3. posch., zasadacia
miestnosť č. 321, nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní neverejné z dôvodu, že verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej verejnej súťaže použije elektronickú aukciu
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. V tomto verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ pri komunikácii postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi alebo záujemcami bude uskutočňovaná písomnou formou, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ akceptuje elektronickú komunikáciu emailom, pričom obe strany (uchádzač aj verejný obstarávateľ) sú povinné potvrdiť stanoveným spôsobom doručenie emailovej správy a prijatie zaslaného dokumentu.

2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť dátového úložiska vestníka Úradu pre verejné obstarávanie, ktoré neumožňuje zverejnenie kompletných súťažných podkladov v editovateľných formátoch (.doc/ .docx; .xls/ .xlsx atď.), záujemcom sa ODPORÚČA si súťažné podklady v úplnom znení a editovateľných formátoch vyžiadať na základe písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I. tohto oznámenia. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje.

3. Uchádzač ponuku predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky,označenú slovom "Ostatné". Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným európskym dokumentom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je možné nájsť na: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
Jednotný európsky dokument obsahuje aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že
a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie,
b) spĺňa objektívne a nediskriminačné pravidlá a kritériá výberu obmedzeného počtu záujemcov, ak
verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obmedzil počet záujemcov,
c) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil jednotným európskym
dokumentom.
Ak uchádzač alebo záujemca preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, jednotný európsky dokument obsahuje informácie podľa prechádzajúceho bodu týchto súťažných podkladov aj o tejto osobe.
V prípade, ak uchádzač predbežne nahrádza doklady JED-om, verejný obstarávateľ umožňuje v časti IV. JEDu vyplniť oddiel tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JEDu.

5.Zábezpeku verejný obstarávateľ nepožaduje.

6. Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 a za okolnosti podľa § 57 ods. 2 zákona o VO.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité