Oznámenie 2357 - WYP

Obsah

2357 - WYP
Vestník č. 40/2017 - 24.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Topoľčany
IČO: 00311162
Nám. M.R. Štefánika 1, 95501 Topoľčany

Slovensko
Kontaktná osoba: ing. Karolína Štrpková
Telefón: +421 385322075
Fax: +421 385324090
Email: karolina.strpkova@topolcany.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.obstaravanie.topolcany.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Prístrešok k jestvujúcej budove pri starom cintoríne ul. Gogoľova, Topoľčany
Referenčné číslo: 1090/2017/OVŽP/KŠ
II.1.2) Hlavný kód CPV
45215000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Verejný obstarávateľ požaduje aby v rámci predmetu verejného obstarávania bola zrealizovaná rekonštrukcia existujúcej budovy a prístavba prístrešku k existujúcej budove.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 87 404,47 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Topoľčany, ul. Gogoľova p.č. 4572/1,2 4524/1
II.2.4) Opis obstarávania
Objekt je využívaný ako dom smútku a kvetinárstvo pre neďaleký cintorín. Je jednopodlažný bez obytného podkrovia zastrešený sedlovou strechou s lepenkovou krytinou. Stavebnou úpravou rekonštrukcie je obnovenie pôvodného stavu objektu s implementovaním novej funkcie vybudovaním nového prístrešku pre zhromaždovacie účely pozostalých.
Stavba je členená na stavebné objekty :
SO 01 Dom smútku
SO 02 Spevnené plochy a oplotenie
Popis stavebných prác : SO 01 Dom smútku
V rámci búracích prác sa odstráni strešný plášť ( stropné drevené trámy, strešná krytina), tepelnoizolačná vrstva, vrstva parozábrany, podhľad a opláštenie vrátane klampiarskych konštrukcií. Demontuje sa pomúrnica všetky okenné konštrukcie vrátane parapetov, drevené konštrukcie vrátane zárubní, odstránia sa nenosné deliace priečky po stabilnú vrstvu podlahovej konštrukcie. Odstránia sa časti nosných a obvodových stien rozšíria a vybúrajú sa otvory. V objekte sa odstráni konštrukcia komína.Stavebnou úpravou konštrukcie strechy sa zjednotí existujúca stavba a nový prístrešok. Nosná konštrukcia prístrešku je navrhnutá z drevených nosníkov v horizontálnom smere stužených oceľovým tuhým rámom. V rámci rekonštrukcie sa zrealizujú zemné práce a zakladanie pre novovybudovaný prístrešok. Murovacie práce sa budú vykonávať po odstránení všetkých búraných konštrukcií uvedených v časti PD búracie práce. Nové časti obvodových stien sa budú realizovať z keramických a pórobetónových tvárnic. V objekte sa vymení komínové teleso plynového kotla za systémový dymovod nekondenzačného kotla ako aj vykurovacie telesá. Zrealizujú sa nové podlahové vrstvy, budú osadené nové vonkajšie a vnútorné výplne otvorov. Všetky pevné časti fasád sú z exteriérovej strany celoplošne zateplené doskovou tepelnou izoláciou z polystyrénu hr. 150 m, ktoré sú súčasťou zatepľovacieho systému. V rámci zdravotechniky budú doplnené zariaďovacie predmety, ktoré budú dopojené na existujúci rozvod vody v objekte, dobuduje sa splašková kanalizácia z nových zariaďovacích predmetov. V rámci elektroinštalácie bude zrealizovaná prekládka NN kábla , vnútorná elektroinštalácia , bleskozvod vybudované nové umelé osvetlenie prístrešku.SO 02 Spevnené plochy a oplotenie V rámci stavebných prác sa vybudujú nové spevnené plochy zo zámkovej dlažby. Vybuduje sa nový vjazd na pozemok . V rámci spevnených plôch sa vybuduje nové oplotenie a prekládka NN kábla.
Podrobnejšie údaje, grafické znázornenie a presnejšie rozčlenenie je obsiahnuté v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 87 404,47 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu o dielo v prípade nedostatočného finančného krytia.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona.
(3) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
(4) Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
(5) Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.
(6) Uchádzač alebo záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona písm. b) a c), ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
(7) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia osobného postavenia jednotným európskym dokumentom, v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní a pokynov nižšie, alebo preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 zákona o verejnom obstarávaní.
(8) Pri preukázaní splnenia osobného postavenia jednotným európskym dokumentom postačuje globálne prehlásenie splnenia podmienok účasti v časti IV. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 ods. 1 7 zákona a predkladajú sa ako originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov, ak nie je určené inak):
(1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu (1) - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti.
Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov, ak nie je určené inak) :
(1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen
skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky je preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s uskutočnením stavebných prác podobného alebo rovnakého charakteru.
(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých
uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a
odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality plnenia predmetu zákazky, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti:
Táto podmienka účasti overuje schopnosť a spôsobilosť uchádzača garantovať personálne zabezpečenie potrebné na riadne plnenie záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu (1) - § 34 ods. 1 písm. b) Zoznamom zrealizovaných stavebných prác musí uchádzač preukázať realizované činnosti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov (t. j. 60 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), v min. objeme 87.000. Eur bez DPH.
Zoznam zrealizovaných stavebných prác má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis zrealizovaných stavebných prác,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR
d) lehotu dodania
Uchádzač uvedie v zozname cenu v zložení ako cena bez DPH, DPH a cena s DPH. Ak sa realizácia stavebných prác, uvedených v referencii, viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 60 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR.
Podľa bodu (2) - § 34 ods. 1 písm. d) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
- certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
Podľa bodu (3) - § 34 ods. 1 písm. g) Uchádzač predloží overenú kópiu osvedčenia o získaní odbornej spôsobilosti na činnosť stavbyvedúceho - odbor pozemné stavby s praxou min. 2 roky, ktorá bude počas plnenia zmluvy vykonávať činnosť stavbyvedúceho
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2017 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 30.10.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2017 13:00
Miesto: Otváranie ponúk časti ponuky Ostatné sa uskutoční dňa 21.03.2017 o 13 00 hod a je neverejné.
Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 52 ods. 2 zákona len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase vopred písomne oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní obálok časti označenej ako Kritéria uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami oprávnením na podnikanie (neoverenou kópiou) a preukazom totožnosti.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady, výkaz výmer a výkresy je možné prevziať elektronicky na stránke www.obstaravanie.topolcany.sk
Po registrácii resp. vyplnení jednoduchého formulára Vám bude zaslaný akceptačný kód na Vami zaslaný email, pod ktorým sa následne prihlásite. Pre opätovné prihlásenia používajte ten istý akceptačný kód a neregistrujte sa druhýkrát.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, podieľajúcich sa na plnení zmluvy údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa, v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátumu narodenia, spolu s vecným a percentuálnym podielom plnenia, a uvedené údaje doplnil do zmluvy, najneskôr v čase jej uzavretia.Subdodávatelia uvedení v Zozname subdodávateľov musia spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní subdodávateľmi, úspešný uchádzač predloží ako prílohu Zoznamu subdodávateľov, ku dňu uzavretia tejto zmluvy.
Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk, resp. v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Z verejného obstarávania bude vo fáze vyhodnocovania splnenia podmienok účasti vylúčený uchádzač,na základe §40 ods.6.
Ďalšie postupy, lehoty a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa v tomto verejnom obstarávaní radia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
22.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité