Oznámenie 2485 - WYT

Obsah

2485 - WYT
Vestník č. 42/2017 - 28.02.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
BEST SORTIMENTS, s.r.o.
IČO: 45513996
Okružná 851/32, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: sineatender@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bestnutrition.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18371
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Sinea, spol. s r.o.
IČO: 44017189
Janka Kráľa 1 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Martin Jaržembovský
Telefón: +421 948904296
Email: sineatender@gmail.com
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.bestnutrition.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 ods. 2
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): výroba doplnkov výživy pre športovcov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovatívne technológie do výroby doplnkov výživy
Referenčné číslo: BESO01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42921300-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie nasledujúcich zariadení:
Rotačný tabletovací lis 1 ks
Automatické zariadenie na plnenie kapslí 1 ks
Atramentová tlačiareň pre tlač farebných etikiet 1 ks
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 270 933,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
TABLETOVANIE A KAPSULOVANIE DOPLNKOV VÝŽIVY
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42921300-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
BEST SORTIMENTS, s.r.o., Továrenská 10, 064 01 Stará Ľubovňa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je dodanie a inštalácia týchto zariadení:
Rotačný tabletovací lis 1 ks
Automatické zariadenie na plnenie kapslí 1 ks
Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2. Opis predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 253 033,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predávajúci sa zaväzuje že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami oprávnenými osobami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí Nenávratného finančného príspevku uzavretou medzi kupujúcim a poskytovateľom príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Časť: 2
II.2.1) Názov
OZNAČOVANIE PRODUKTOV ETIKETAMI
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991200-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
BEST SORTIMENTS, s.r.o., Továrenská 10, 064 01 Stará Ľubovňa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je dodanie a inštalácia zariadenia:

Atramentová tlačiareň pre tlač farebných etikiet 1 ks

Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch, časť B2. Opis predmetu zákazky
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 900,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predávajúci sa zaväzuje že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami oprávnenými osobami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí Nenávratného finančného príspevku uzavretou medzi kupujúcim a poskytovateľom príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a zaväzuje sa poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 152 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 21 ods. 6 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienok účasti je možné preukázať aj podľa § 152 ods. 1 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Osoba podľa § 8 bude splnenie podmienok vyhodnocovať spôsobom podľa § 152 ods. 4. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti aj jednotným európskym dokumentom podľa § 39 pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Primeranosť použitia určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z § 38 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 9
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2017 10:00
Miesto: Sinea, spol. s r.o., Janka Kráľa 1, 064 01 Stará Ľubovňa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné. Otváranie Kritériá sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí splnili podmienky účasti po vyhodnotení časti Ostatné a ich ponuka nebola vylúčená, a to v čase im oznámenom. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk "Kritériá" musí byť aspoň 5 pracovných dní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
I.
Kompletné súťažné podklady si záujemcovia môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa umiestneného v spodnej časti výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. V prípade vyžiadania si súťažných podkladov je v žiadosti o súťažné podklady potrebné aby nedochádzalo k nedorozumeniam uviesť názov zákazky, číslo vestníka VO v ktorom bola uverejnená a kód zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF za účelom zaslania Úradu pre verejné obstarávanie.
II.
V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.02.2017

Redakčné opravy

2643 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 44/2017
V oznámení 02485-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa BEST SORTIMENTS, s.r.o., Okružná 851/32, 064 01 Stará Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 042/2017 zo dňa 28.02.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 270 933,00 EUR bez DPH Má byť: 270 933,33 EUR bez DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité