Oznámenie 2521 - WYT

Obsah

2521 - WYT
Vestník č. 43/2017 - 01.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Róbert Gašparík - mäsovýroba s.r.o.
IČO: 36282782
Zelenečská 83 , 91702 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Róbert Gašparík - mäsovýroba s.r.o., Zelenečská 83, 917 02 Trnava
Kontaktná osoba: Martina Majerčíková
Telefón: +421 335522424
Fax: +421 33335522424
Email: ing.majercikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.gasparikmasovyroba.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.cepartners.sk/download/Gasparik2017/SP.zip
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
CONSULTING & EDUCATION PARTNERS, s. r. o.
IČO: 36822302
Košická 56 , 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: lenicka@cepartners.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): SK NACE 56210 Dodávka jedál, 10130 Spracovanie mäsových a hydinových mäsových výrobkov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): §8 ods 2 písm a
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológie konzervárenskej linky
Referenčné číslo: 2017-Gašparik-01
II.1.2) Hlavný kód CPV
42200000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie a zavedenie novej konzervárenskej linky na výrobu mäsových konzerv.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 254 594,66 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42200000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mikovíniho 1, Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch.
Ako vyplýva z časti Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov, predmetom tejto zákazky je dodávka a inštalácia výrobnej linky ako jedného logického celku. Z uvedeného vyplýva, že je nevyhnutné zachovať kontinuitu základu výrobnej linky, jej súčastí a príslušenstva, ktoré tvoria logický celok tým istým dodávateľom, a to jednak z dôvodu zachovania funkčnosti, kvality a hospodárnosti a efektívnosti. Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (recitál 78) pritom vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. V danom prípade osoba podľa § 8 ZVO po dôkladnom preskúmaní a následnom zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má na základe všetkých vyššie uvedených dôvodov za to, že ak by obstarávaný predmet zákazky rozdelila na časti, v rámci ktorých by umožnila uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky, vrátene funkčného nábehu výrobnej linky. Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu je viacero subjektov, ktoré dokážu dodať predmet zákazky ako celok, na základe čoho je možné zabezpečiť dostatočnú hospodársku súťaž.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 254 594,66 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
Z dôvodu funkcionality portálu UVO (obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. V prípade rozdelenia podmienok účasti a zverejnenia časti podmienok účasti v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a následne kompletných podmienok účasti v súťažných podkladoch v časti A2, by to mohlo byť považované za nejednoznačné a netransparentné určenie podmienok účasti, čím by mohlo dôjsť k porušeniu princípu § 10, ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia.
Z dôvodu funkcionality portálu UVO (obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. V prípade rozdelenia podmienok účasti a zverejnenia časti podmienok účasti v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a následne kompletných podmienok účasti v súťažných podkladoch v časti A2, by to mohlo byť považované za nejednoznačné a netransparentné určenie podmienok účasti, čím by mohlo dôjsť k porušeniu princípu § 10, ods. 2 ZVO.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Z dôvodu funkcionality portálu UVO (obmedzený počet znakov v tomto odseku), ktorý aktuálne neumožňuje zverejniť kompletné podmienky účasti v zmysle § 38, ods.1 zákona č.343/2015 Z.z. sú podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO uvedené v súťažných podkladoch v časti A2. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Odôvodnenie primeranosti a minimálna požadovaná úroveň štandardov sú rovnako uvedené v časti A2. Súťažné podklady. Súťažné podklady sú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa. V prípade rozdelenia podmienok účasti a zverejnenia časti podmienok účasti v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a následne kompletných podmienok účasti v súťažných podkladoch v časti A2, by to mohlo byť považované za nejednoznačné a netransparentné určenie podmienok účasti, čím by mohlo dôjsť k porušeniu princípu § 10, ods. 2 ZVO.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zábezpeka : 7.500,00 EUR
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 28.02.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2017 11:00
Miesto: Consulting & Education Partners, s.r.o., Košická 56 , 821 08 Bratislava, 2 poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk označenej ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené Osobe podľa § 8 v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
2.Komunikácia medzi Osobou podľa § 8 a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
3.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006.
4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (dotácie) medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie tejto zákazky, s tým že v prípade, ak v lehote do 2 rokov odo dňa uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom nebude účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je verejný obstarávateľ (aspoň na časť finančných prostriedkov) a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie tejto zákazky, tak zmluva uzavretá s úspešným uchádzačom zaniká. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť v deň splnenia uvedenej odkladacej podmienky účinnosti (samozrejme, pri dodržaní povinnosti zverejniť zmluvu v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka). Uchádzač nemá žiadne nároky na náhradu akýchkoľvek nákladov voči verejnému obstarávateľovi v prípade, ak zmluva uzavretá s úspešným uchádzačom nenadobudne účinnosť a dôjde k jej zániku v zmysle vyššie uvedeného.
5.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu Osoby podľa § 8 zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf.
6.Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávanie odporúča záujemcom/uchádzačom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
7.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
8.Uchádzač môže predložiť ponuku/y na celú časť predmetu zákazky alebo na každú časť predmetu zákazky, ak je zákazka rozdelená na časti.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité