II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Technológie konzervárenskej linky
Referenčné číslo: 2017-Gašparik-01
II.1.2)
Hlavný kód CPV
42200000-8
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie a zavedenie novej konzervárenskej linky na výrobu mäsových konzerv.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 254 594,66
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
42200000-8
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mikovíniho 1, Trnava
II.2.4)
Opis obstarávania
Bližšia charakteristika zákazky je špecifikovaná v súťažných podkladoch.
Ako vyplýva z časti Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov, predmetom tejto zákazky je dodávka a inštalácia výrobnej linky ako jedného logického celku. Z uvedeného vyplýva, že je nevyhnutné zachovať kontinuitu základu výrobnej linky, jej súčastí a príslušenstva, ktoré tvoria logický celok tým istým dodávateľom, a to jednak z dôvodu zachovania funkčnosti, kvality a hospodárnosti a efektívnosti. Z preambuly smernice EP a R 2014/24/EÚ o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (recitál 78) pritom vyplýva, že ak sa verejný obstarávateľ rozhodne, že by nebolo vhodné rozdeliť zákazku na časti, dôvodom takéhoto rozhodnutia by napríklad mohlo byť, že potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. V danom prípade osoba podľa § 8 ZVO po dôkladnom preskúmaní a následnom zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má na základe všetkých vyššie uvedených dôvodov za to, že ak by obstarávaný predmet zákazky rozdelila na časti, v rámci ktorých by umožnila uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky, vrátene funkčného nábehu výrobnej linky. Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu je viacero subjektov, ktoré dokážu dodať predmet zákazky ako celok, na základe čoho je možné zabezpečiť dostatočnú hospodársku súťaž.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 254 594,66
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie:
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04