Oznámenie 2724 - MST

Obsah

2724 - MST
Vestník č. 45/2017 - 03.03.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
EkoPellets Slovakia, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45679185
Kráľova Lehota 276, 03233 Kráľova Lehota

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 06401 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Telefón: +421 903525515
Email: vo@ememconsulting.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18051
Hlavná adresa(URL): https://emem.eranet.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://emem.eranet.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EMEM Consulting s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47127830
Námestie sv. Mikuláša 8/8 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Telefón: +421 903525515
Email: vo@ememconsulting.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18051
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://emem.eranet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): https://emem.eranet.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Právnická osoba
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Podnikateľská činnosť.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technológia na modernizáciu výrobnej linky určenej na zhodnocovanie odpadu – drevnej piliny
Referenčné číslo: EkoPellets/MST/2017-01
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie časti technológie na modernizáciu výrobnej linky určenej na zhodnocovanie odpadu drevnej piliny.

Obstarávaná technológia umožní našej spoločnosti efektívnejšie a vo väčšom objeme spracovávať a zhodnocovať formou lisovania všetky druhy drevených pilín a hoblín.

Vstupnou surovinou bude najmä pilina suchá, pilina mokrá, pilina triedená, pilina netriedená, pilina s obsahom kôry, bez obsahu kôry, pilina všetkých frakcií (ďalej ako surovina).

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 394 880,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Kráľova Lehota 276, 032 33 Kráľova Lehota, Slovenská republika
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie časti technológie na modernizáciu výrobnej linky určenej na zhodnocovanie odpadu drevnej piliny.

Obstarávaná technológia umožní našej spoločnosti efektívnejšie a vo väčšom objeme spracovávať a zhodnocovať formou lisovania všetky druhy drevených pilín a hoblín.

Vstupnou surovinou bude najmä pilina suchá, pilina mokrá, pilina triedená, pilina netriedená, pilina s obsahom kôry, bez obsahu kôry, pilina všetkých frakcií (ďalej ako surovina).

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 394 880,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 60
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia, Kód výzvy: OPKZP-PO1-SC111-2016-16
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje zložiť zábezpeku vo výške 10.000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A) Zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov na ÚVO preukáže záujemca/uchádzač podmienky podľa §32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5
B) Výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe
C) Potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
D) Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
E) Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
F) Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
G) Čestným vyhlásením uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §32 ods. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu
H) Uchádzač/záujemca sa podľa §32 ods. 1 písm. g) nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
I) Uchádzač/záujemca sa podľa §32 ods. 1 písm. h) nedopustil v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona uchádzač/záujemca preukáže podmienku podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu, v ktorom uchádzač uvedie minimálne dve zrealizované zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, a to spätne k dátumu vyhlásenia verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania (t.j. lehotou sa rozumie deň a mesiac). Pod pojmom "rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky" sa rozumie dodávka technológie resp. časti technológie na prepravu sypkých materiálov alebo automatika dopravných systémov.

Ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.

ODÔVODNENIE potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti alternatívne vymedzenej zákonom o verejnom obstarávaní overuje predchádzajúce minimálne skúsenosti uchádzača v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky a v obdobnom rozsahu. Touto podmienkou účasti zároveň verejný obstarávateľ na základe skúseností uchádzača overuje aj jeho predpoklady pre zabezpečenie plynulého plnenia predmetu zákazky pri realizácii zmluvy v požadovanom rozsahu, ako aj úroveň kvality predchádzajúcich plnení v oblasti rovnakej alebo obdobnej ako je predmet zákazky v obdobnom rozsahu.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač/Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť súčinnosť.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorymi sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uložené aj na adrese: https://www.verejneaukcie.sk/public/data/manual-va-uchadzac.pdf
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.04.2017 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 15:00
Miesto: EMEM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 064 01 Stará Ľubovňa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: 1. Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné.
2. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" je z dôvodu elektronickej aukcie a v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe sprístupnením verejným obstarávateľom v systéme ERANET http://www.emem.eranet.sk/ v časti Detail zákazky/Dokumenty zákazky, kde budú taktiež zverejnené aj všetky ich prípadné vysvetlenia alebo doplnenia. Verejný obstarávateľ tak umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom a všetkým ich vysvetleniam a doplneniam. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov.
2. Súťažné podklady a ďalšie dokumenty k zákazke si môže záujemca o súťaž stiahnuť v systéme ERANET dostupnom na webovej stránke: https://emem.eranet.sk Pre prístup do systému sa musí záujemca o súťaž zaregistrovať na totožnej webovej stránke. Registrácia je bezplatná a slúži na získanie prístupu do systému ERANET a k dokumentom zákazky. V časti Prehľad verejných zákaziek sa zákazka na predmet [Technológia na modernizáciu výrobnej linky určenej na zhodnocovanie odpadu drevnej piliny] eviduje pod číslom [ID_30]. Manuál k registrácii, prihláseniu a práce so systémom je pre záujemcov o súťaž dostupný na prihlasovacej stránke systému.
3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
4. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov časti IV..
5. Verejný obstarávateľ požaduje zložiť zábezpeku vo výške 10.000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
6. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po vykonaní a kladnom výsledku ex-ante kontroly pred podpisom zmluvy, vykonanej Riadiacim orgánom pre OP KŽP a Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.02.2017

Redakčné opravy

4455 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 69/2017
V oznámení 02724-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa EkoPellets Slovakia, s.r.o., Kráľova Lehota 276, 032 33 Kráľova Lehota zverejnenom vo VVO č. 045/2017 zo dňa 03.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Namiesto: Znenie bodov A až I ostáva bez zmeny. Má byť: J) Preukázanie splnenia osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. K) Splnenie osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať aj zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 nasl. zákona o verejnom obstarávaní. L) Uchádzač je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní ako originál alebo úradne overenú kópiu. IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.04.2017 10:00 Má byť: 28.04.2017 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.04.2017 15:00 Má byť: 28.04.2017 15:00
5156 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 76/2017
V oznámení 02724-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa EkoPellets Slovakia, s.r.o., Kráľova Lehota 276, 032 33 Kráľova Lehota zverejnenom vo VVO č. 045/2017 zo dňa 03.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková odhadovaná hodnota Namiesto: 394 880,00 EUR bez DPH Má byť: 395 308,00 EUR bez DPH VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ upravuje nesprávne uvedenú predpokladanú hodnotu zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité