Oznámenie 2611 - WYT

Obsah

2611 - WYT
Vestník č. 44/2017 - 02.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
CALENDULA, a.s.
IČO: 35748320
Nová Ľubovňa 238 A , 06511 Nová Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): CALENDULA, a.s., Nová Ľubovňa 238 A, 065 11 Nová Ľubovňa
Kontaktná osoba: Ing. Daniel Bucko
Telefón: +421 524368318
Fax: +421 52524324585
Email: calendula@calendula.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.calendula.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.calendula.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ORIM - TENDER, s. r. o.
IČO: 44689454
Janka Borodáča 4 , 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík
Telefón: +421 907290909
Email: orimtender@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
ORIM - TENDER, s. r. o.
IČO: 44689454
Janka Borodáča 4 , 08301 Sabinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík
Telefón: +421 907290909
Email: orimtender@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 8 ods. 2 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len verejný obstarávateľ)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výrobno-obchodná spoločnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Technologická linka pre nové aktívne farmaceutické substancie na báze liečivých rastlín s príslušenstvom
Referenčné číslo: 411/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
31640000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt Technologická linka pre nové aktívne farmaceutické substancie na báze liečivých rastlín s príslušenstvom (logický celok) vrátane montáže (inštalácie), zaškolenia a dopravy na miesto plnenia (dodania).
Technologická linka rieši inováciu výrobnej technológie pre výrobu základných farmaceutických výrobkov, ktoré sa ďalej budú využívať pre výrobu liekových prípravkov a špeciálnych výživových doplnkov.
Technologická linka zahŕňa základ stroja, ktorý tvorí:
-Multifunkčné zariadenie na získavanie extraktov a prchavých zložiek z rastlinných substrátov - 2ks,
-Chladiace zariadenie - 4 ks,
-Pracovná obslužná plošina opatrená protišmykovým roštom prepojená a spoločná pre obe destilačné nádoby - 1 komplet,
-Rýchlo vyvíjač pary na plyn s výbavou - 1 komplet,
-Automatická duplexná bloková úpravňa vody pre plynový vyvíjač pary - 1 komplet,
-Rezačka vstupných produktov s dopravnými trasami - 1 komplet
a príslušenstvo, ktoré tvorí:
-Zariadenia na meranie obsahu vody v éterickom oleji - 1 ks,
-Koagulačný separátor destilačnej vody - 2 ks,
-Nádoba na vývoz vydestilovaných liečivých rastlín - 2ks.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 399 667,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
CALENDULA, a.s., Nová Ľubovňa 238 A , 065 11 Nová Ľubovňa.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt Technologická linka pre nové aktívne farmaceutické substancie na báze liečivých rastlín s príslušenstvom (logický celok) vrátane montáže (inštalácie), zaškolenia a dopravy na miesto plnenia (dodania).
Technologická linka rieši inováciu výrobnej technológie pre výrobu základných farmaceutických výrobkov, ktoré sa ďalej budú využívať pre výrobu liekových prípravkov a špeciálnych výživových doplnkov.
Technologická linka zahŕňa základ stroja, ktorý tvorí:
-Multifunkčné zariadenie na získavanie extraktov a prchavých zložiek z rastlinných substrátov - 2ks,
-Chladiace zariadenie - 4 ks,
-Pracovná obslužná plošina opatrená protišmykovým roštom prepojená a spoločná pre obe destilačné nádoby -
1 komplet,
-Rýchlo vyvíjač pary na plyn s výbavou - 1 komplet,
-Automatická duplexná bloková úpravňa vody pre plynový vyvíjač pary - 1 komplet,
-Rezačka vstupných produktov s dopravnými trasami - 1 komplet
a príslušenstvo, ktoré tvorí:
-Zariadenia na meranie obsahu vody v éterickom oleji - 1 ks,
-Koagulačný separátor destilačnej vody - 2 ks,
-Nádoba na vývoz vydestilovaných liečivých rastlín - 2ks.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 399 667,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 10
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1- 04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Výskum a inovácie, Prioritná os 3: Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP, Investičná priorita 3.3: Podpora vytvárania a rozširovania vyspelých kapacít pre vývoj produktov a služieb, Špecifický cieľ 3.3.1: Zvýšenie konkurencieschopnosti MSP vo fáze rozvoja.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. podľa § 152 ZVO.
Verejný obstarávateľ v prípade predkladania dokladov požaduje predložiť všetky doklady v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii.
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky:
Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia sa vyžaduje podľa § 114 ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 114 ods. 2 ZVO v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. a) ZVO preukáže zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v súlade s § 113 ods. 1 ZVO v nadväznosti na § 38 ods. 5 ZVO:
Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje preukázanie uvedeného dokladu, že uchádzač má praktické skúsenosti s dodaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 a 4 ZVO.
Podľa § 187 ods. 6 ZVO ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a b) ZVO, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť všetky doklady ako originály alebo úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 114 ods. 2 ZVO v nadväznosti na § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 2 (slovom: dve) dodávky tovarov týkajúcich sa dodania výrobných technológii, resp. výrobných zariadení pre farmaceutický a potravinársky priemysel, pričom aspoň jedna musí byť v minimálnej hodnote 100.000,00 EUR bez DPH: zoznam dodávok tovaru a referencie (potvrdenia) o uspokojivom dodaní tovaru podľa obchodných podmienok s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Ak v zozname dodávok tovarov, referencii (potvrdení) o dodaní tovaru bude uvedený objem v inej mene ako EUR, uchádzač uvedie sumu v pôvodnej mene bez DPH a uvedie aj sumu v EUR bez DPH, ktorú stanoví kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tejto výzvy.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Plnenie podmienky vykonania zákazky bude v zmysle kúpnej zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.03.2017 10:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2017 10:30
Miesto: CALENDULA, a.s., Nová Ľubovňa 238 A , 065 11 Nová Ľubovňa, zasadacia miestnosť sídla spoločnosti.
Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie častí ponúk Ostatné" podľa § 52 ods. 1 ZVO. Otváranie častí ponúk Ostatné" je neverejné. Otváranie častí ponúk Kritériá" sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 až 6 ZVO, na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením (plnou mocou) na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle ZVO. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady písomne poštou, príp. prostredníctvom iného doručovateľa na adrese: ORIM - TENDER, s. r. o., Janka Borodáča 4, 083 01 Sabinov, alebo e-mailom na kontaktnej adrese orimtender@gmail.com. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenia, resp. doplnenia budú záujemcom poskytované elektronicky (emailom).
2. Doklady na splnenie podmienok účasti (bod III.1 Podmienky účasti tejto výzvy) určené verejným obstarávateľom môže hospodársky subjekt (uchádzač) predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom. Ostatné ustanovenia § 39 ZVO týmto nie sú dotknuté. Jednotný európsky dokument bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa.
3. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1) tejto výzvy.
4. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods.8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou.
5. Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom aj v prípade, že nezíska finančné prostriedky na predmet zákazky (nebude uzatvorená zmluva o NFP).
6. V súlade § 11 ZVO verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.02.2017

Redakčné opravy

2770 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 45/2017
V oznámení 02611-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa CALENDULA, a.s., Nová Ľubovňa 238 A, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 044/2017 zo dňa 02.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov Namiesto: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. podľa § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ v prípade predkladania dokladov požaduje predložiť všetky doklady v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii. V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia sa vyžaduje podľa § 114 ods. 2 ZVO. Má byť: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. podľa § 152 ZVO. Verejný obstarávateľ v prípade predkladania dokladov požaduje predložiť všetky doklady v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii. V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia sa vyžaduje podľa § 114 ods. 2 ZVO. IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: V pôvodnom oznámení nebola uvedená Má byť: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
17141 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 245/2017
V oznámení 02611-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa CALENDULA, a.s., Nová Ľubovňa 238 A, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 044/2017 zo dňa 02.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.12.2017 Má byť: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.07.2018
9771 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 140/2018
V oznámení 02611-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa CALENDULA, a.s., Nová Ľubovňa 238 A, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 044/2017 zo dňa 02.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.07.2018 Má byť: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
14332 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2018
V oznámení 02611-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa CALENDULA, a.s., Nová Ľubovňa 238 A, 065 11 Nová Ľubovňa zverejnenom vo VVO č. 044/2017 zo dňa 02.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 31.12.2018 Má byť: Ponuka musí byť platná do Ponuka musí platiť do: 30.06.2019

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité