Oznámenie 2598 - WYT

Obsah

2598 - WYT
Vestník č. 44/2017 - 02.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
WEGA LH, s.r.o.
IČO: 36389561
SNP 750, 03301 Liptovský Hrádok

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): WEGA LH, s.r.o; ul. SNP 750, Liptovský Hrádok 033 01
Kontaktná osoba: Ing. Zoltán Kis Lengyel
Telefón: +421 445223263
Fax: +421 44445221681
Email: zlengyel@wegalh.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.wegalh.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk/wegalh
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUNEXT, s.r.o.
IČO: 44560958
Južná Trieda 93 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Adrián Grejták
Telefón: +421 910900509
Email: eunext@eunext.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.wegalh.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §8 ods. 2)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výrobca identifikačných, prístupových a dochádzkových systémov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia produktu firmy WEGA LH – významné zlepšenie pro-duktu dochádzkovo-prístupového systému
Referenčné číslo: WEGALH/VO01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
31712000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Osoba podľa §8 ods. 2) obstaráva logické celky, sofistikované výrobno-produkčné zariadenia, technicko-produkčné komponenty a vývoj aplikačného softvéru. Jedná sa o logické celky, ktoré budú vytvárať globálnu podporu výrobného procesu pri realizácii nového významne inovovaného produktu spoločnosti. Ich zapojením do rôznych častí výrobno-produkčného cyklu dosiahneme realizáciu celkovej podstatnej zmeny (zlepšenia) existujúcej výrobnej rady dochádzkovo-prístupového systému. Obstaranie logických celkov bude v konečnom efekte naplnením hlavnej myšlienky realizácie projektového zámeru inovácie vybraného produktu v spoločnosti WEGA LH, s.r.o. Predmet zákazky nebude rozdelený.

Celkové množstvo alebo rozsah:
Predmet zákazky zahŕňa nasledujúce logické celky so základný množstvom:

Logický celok č.1 - Formátovacie a kalibračné zariadenie procesorových jednotiek typu ARM(súbor)
1a. Matičná doska DPS pre ARM 1x súbor
1b. Aplikačný softvér DPS pre ARM 1x súbor

Logický celok č.2 - Formátovacie a kalibračné zariadenie procesorových jednotiek typu FPGA(súbor)
2a. Matičná doska DPS pre FPGA 1x súbor
2b. Aplikačný softvér DPS pre FPGA 1x súbor

Logický celok č.4 Testovacie a demonštračné komponenty(skladajúci sa súbor)
4a. Základná doska plošných spojov 10 kusov
4b. Procesorová jednotka SoC typu ARM - 10 kusov
4c. Procesorová jednotka SoC typu FPGA - 10 kusov
4d. Dotykový displej - 10 kusov
4e. RFID modul - 10 kusov
4f. Vstupno výstupný I/O modul - 10 kusov
4g. NFC modul - 10 kusov
4h. Bluetooth modul - 10 kusov
4i. Kamerový - video modul - 10 kusov
4j. Zvukový - audio modul - 10 kusov
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 355 290,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72212211-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevádzka osoby podľa § 8 ods. (2) - Ul. SNP 750, 033 01 Liptovský Hrádok
II.2.4) Opis obstarávania
Osoba podľa §8 ods. 2) obstaráva logické celky, sofistikované výrobno-produkčné zariadenia, technicko-produkčné komponenty a vývoj aplikačného softvéru. Jedná sa o logické celky, ktoré budú vytvárať globálnu podporu výrobného procesu pri realizácii nového významne inovovaného produktu spoločnosti. Ich zapojením do rôznych častí výrobno-produkčného cyklu dosiahneme realizáciu celkovej podstatnej zmeny (zlepšenia) existujúcej výrobnej rady dochádzkovo-prístupového systému. Obstaranie logických celkov bude v konečnom efekte naplnením hlavnej myšlienky realizácie projektového zámeru inovácie vybraného produktu v spoločnosti WEGA LH, s.r.o. Predmet zákazky nebude rozdelený.

Celkové množstvo alebo rozsah:
Predmet zákazky zahŕňa nasledujúce logické celky so základný množstvom:

Logický celok č.1 - Formátovacie a kalibračné zariadenie procesorových jednotiek typu ARM(súbor)
1a. Matičná doska DPS pre ARM 1x súbor
1b. Aplikačný softvér DPS pre ARM 1x súbor

Logický celok č.2 - Formátovacie a kalibračné zariadenie procesorových jednotiek typu FPGA(súbor)
2a. Matičná doska DPS pre FPGA 1x súbor
2b. Aplikačný softvér DPS pre FPGA 1x súbor

Logický celok č.4 Testovacie a demonštračné komponenty(skladajúci sa súbor)
4a. Základná doska plošných spojov 10 kusov
4b. Procesorová jednotka SoC typu ARM - 10 kusov
4c. Procesorová jednotka SoC typu FPGA - 10 kusov
4d. Dotykový displej - 10 kusov
4e. RFID modul - 10 kusov
4f. Vstupno výstupný I/O modul - 10 kusov
4g. NFC modul - 10 kusov
4h. Bluetooth modul - 10 kusov
4i. Kamerový - video modul - 10 kusov
4j. Zvukový - audio modul - 10 kusov
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 355 290,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 7
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu verejného obstarávania podľa § 57 zákona o VO z dnes neidentifikovateľných dôvodov je predpoklad jeho obnovenia v nasledujúcom období pri zachovaní všetkých právnych postupov podľa zákona o VO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Výzva OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Podrobná požadovaná špecifikácia jednotlivých zariadení zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKA 1.) Uchádzač preukáže predložením originálneho dokladu alebo úradne osvedčenej kópie podľa § 32 ods.1) písm. e)

PREUKÁZANIE: 1.) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo posky-tovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva uvedený doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno tento nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov, ktorá preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: PODMIENKA 1.) Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je uchádzač klientom.

Odôvodnenie primeranosti podmienok ekonomického a finančného postavenia PODMIENKY1:
Podmienku účasti Osoba podľa § 8 ods.(2) zadefinovala a zahrnula medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí disponujú predmetnými finančnými kapacitami a sú oprávnení a schopní plniť predmet zákazky. Touto podmienkou si Osoba podľa § 8 ods.2) overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom.

1.Uchádzač môže podľa § 33 ods. 2 zákona využiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
2.Osoba podľa § 8 ods. 2 môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
3.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý osoba podľa § 8 ods. 2 považuje za vhodný.
4.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie finančného a ekonomického postavenia určeného verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom.
5.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich finančného a ekonomického postavenia spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PREUKÁZANIE PODMIENKY 1a.) Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky s vyjadrením banky že:
je schopný plniť svoje finančné záväzky,
k termínu vystavenia dokladu banky nie je v nepovolenom debete,
v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie v termíne vystavenia dokladu banky;

Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu osoba podľa § 8 ods. 2 neuzná.

PREUKÁZANIE PODMIENKY 1b.) Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. Vyhlásenie bude podpísané štatutárom uchádzača, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V takom prípade je treba predložiť aj písomné poverenie tejto osoby, z ktorého bude zrejmé, že koná na základe plnej moci udelenej mu štatutárnym orgánom uchádzača. Čestné vyhlásenie sa predkladá ako originál, aktuálne vystavené, nie skôr ako tri mesiace pred lehotou určenou na predkladanie ponúk.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: PODMIENKA 1.) Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.

Odôvodnenie primeranosti podmienky technického a odborného postavenia PODMIENKY 1.:
Túto podmienku Osoba podľa § 8 ods.2) zadefinovala a zahrnula medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi tak, aby pre Osobu podľa § 8 ods.2) bolo jasné, že vybraný uchádzač má skúsenosť so zákazkami, rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky a tak nastáva predpoklad plnenia záväzkov zo strany dodávateľa uchádzača. Touto podmienkou si Osoba podľa § 8 ods.2) overuje stav technickej a odbornej spôsobilosti a to vo vzťahu k realizovanej zákazke, tým chce nadobudnúť istotu vo svojom výbere. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s technicky zdatným uchádzačom u ktorého je predpoklad, že má skúsenosť s obdobne náročnými zákazkami.

PODMIENKA 2.) Podľa § 34 ods.1) písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality;

Odôvodnenie primeranosti podmienky technického a odborného postavenia PODMIENKY 2:
Túto podmienku Osoba podľa § 8 ods.2) zadefinovala a zahrnula medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi tak, aby pre Osobu podľa § 8 ods.2) bolo jasné, že vybraný uchádzač má k dispozícii technické vybavenie, výskumné zariadenia, po prípade opatrenia, ktoré ho stavajú do pozície kvalifikovaného uchádzač, ktorý dokáže pomocou identifikovaného vybavenia, zariadenia, alebo opatrení plniť predmet zákazky v požadovanej technickej a odbornej kvalite, tak ako je definovaný v opise predmetu zákazky. Touto podmienkou si Osoba podľa § 8 ods.2) overuje stav technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a to vo vzťahu k predmetu požadovaného plnenia v zákazke, tým chce nadobudnúť istotu vo svojom výbere. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s technicky zdatným uchádzačom u ktorého je predpoklad, že dosahuje technickú zdatnosť pre takto sofistikovane náročnú zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PREUKÁZANIE PODMIENKY1.) Osoba podľa § 8 ods.2) zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti k podmienke účasti, preukázanie aspoň jednej dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky na uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne nasledovné údaje:
a) obchodné meno alebo názov, adresu sídla, identifikačné číslo dodávateľa,
b) názov odberateľa, sídlo, identifikačné číslo, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, sídlo, identifikačné číslo, pričom v tomto prípade platí, že dokladom k zoznamu do-dávok je referencia,
c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy opis predmetu zmluvy, z ktorého bude pre odbornú komisiu identifikovateľné, že uchádzač realizoval vývoj a dodanie výrobno-produkčných prostriedkov na báze procesorových jednotiek typu ARM a FPGA s prepojením na RFID;
d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy,
e) meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie.

PREUKÁZANIE PODMIENKY č.2.)
Osoba podľa § 8 ods.2) zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti k podmienke účasti, preukázaním opisu technického vybavenia, výskumných zariadení, alebo opatrení z ktorých bude možné odbornou komisiou identifikovať, že uchádzač disponuje technickým vybavením, zariadeniami, alebo opatreniami, teda technickým zázemím, ktoré ho opodstatňuje zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky pre požadované moduly jednotiek typu ARM a FPGA podľa špecifikácie technických parametrov Logických celkov č.1 a č.2 v tejto zákazke špecifikovaných. Túto skutočnosť môže uchádzač preukázať napríklad projektovou dokumentáciou, alebo ekvivalentný relevantným preukazným dôkazom z ktorého bude Osoba podľa §8 ods.2)(odborná komisia) vedieť posúdiť, že uchádzač je technicky vybavený a pripravený plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite. V prípade poskytnutia dôkazového plnenia vo forme dôverných informácií, uchádzač na túto skutočnosť upozorní Osobu podľa §8 ods.2) a to jasným označením. Informácie označené ako dôverné sú najmä obchodné tajomstvo a dôverné aspekty dôkazového plnenia.

Ďalšie možnosti preukázania Technickej a odbornej spôsobilosť podľa litery zákona o verejnom obstarávaní sú vzhľadom na obmedzujúci počet znakov tejto časti na 4000, podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Osoba podľa § 8 ods.2) na plnenie zákazky neposkytne žiadnu zálohu a finančné plnenie bude realizované až na základe odovzdania predmetu zákazky podľa pravidiel a náležitostí uvedených v súťažných odkladoch a ich prílohách.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 54 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom po úvodnom vyhodnotení ponúk.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2017 10:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: EUNEXT, s.r.o., Južná trieda 93, 040
01 Košice, 2. poschodie (č. dv. 209 - 210).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 54 ods. (3) kde pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Dostupnosť dokumentov k verejnému obstaraniu je realizovaná podľa §43 ods.1).Komunikácia sa uskutočňuje
spôsobom podľa § 187 ods.8 zákona o verejnom obstarávaní aj na portáli https://www.ezakazky.sk/wegalh , kde osoba podľa § 8 ods.2) umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii, k vysvetleniam informácií potrebných na vypracovanie ponuky, na preukázanie splnenia podmienok účasti a ostatných.

Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/wegalh . Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle výzvy na predkladanie ponúk.

Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a)Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk a klikne na predmetnú zákazku, alebo priamo na odkaze https://www.ezakazky.sk/wegalh;
b)Klikne na názov zákazky.
c)Klikne na Žiadosť o účasť.
d)Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
-ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk .
e)Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f)Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady podľa uvedených inštrukcií záujemca doručí týmito možnosťami: buď
priamo vloží vyplnenú žiadosť podľa inštrukcií do elektronického systému www.ezakazky.sk, alebo doručí e-mailom na email eunext@eunext.sk , po prípade osobne (v pracovných dňoch), alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta, ktorou je EUNEXT, s.r.o., Južná trieda 93, 040 01 Košice, Slovenská republika určeného osobou podľa § 8 ods.2).
g)Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným osobou podľa § 8 ods.2) v bode f) tejto časti výzvy budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými
podkladmi, určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky.

2.Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie osoba podľa §8 ods.2) oznámi podľa § 114 ods.8) a taktiež poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, a na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa §48 zákona o VO všetkým zainteresovaným záujemcom prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk/wegalh s tým, že notifikácia bude záujemcom alebo uchádzačom doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v Žiadosti o SP, resp. Žiadosti o účasť, čo sa pre účel tohto zadávania považuje za doručené v zmysle § 24 a §25 zákona č.71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov.

3.UCHÁDZAČ PREDLOŽÍ AJ INÉ DOKLADY, ALEBO DOKUMENTY podľa požiadaviek osoby § 8 ods. (2), ktoré sú
vzhľadom na obmedzujúci počet znakov tejto časti na 4000, podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
28.02.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité