Oznámenie 2675 - WYS

Obsah

2675 - WYS
Vestník č. 45/2017 - 03.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
IČO: 00686832
Mierová 19, 82715 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 911999349
Fax: +421 243337827
Email: marek.havas@mhsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1646
Hlavná adresa(URL): http://mhsr.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1646
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Organizácia a zabezpečenie slovenskej expozície Expo Astana 2017 - technická časť
Referenčné číslo: MHSR/Astana/01
II.1.2) Hlavný kód CPV
79950000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je organizácia a zabezpečenie technickej realizácie slovenskej expozície na Expo Astana 2017 v Kazachstane.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 631 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Astana, Kazachstan
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je organizácia a zabezpečenie technickej realizácie slovenskej expozície na Expo Astana 2017 v Kazachstane na základe víťazného návrhu súťaže návrhov v rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Predmetom zákazky je výroba, doprava, montáž, demontáž a prenájom výstavnej expozície slovenskej republiky všetkých jeho častí vrátane zabezpečenia obslužného personálu počas celého trvania Expo Astana 2017.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 631 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejny obstaravatel pozaduje zabezpeku vo vyske 18.000,- Eur. Podrobnosti o zabezpeke definuje osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v sutaznych podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podla § 32 ods. 1 zákona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní").
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 pism. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný europsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. V zmysle § 34 ods. 1 pism. a) verejny obstaravatel pozaduje predlozit zoznamom poskytnutých sluzieb za predchadzajuce tri roky od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, lehot dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla tohto zakona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze predlozenim zoznamu poskytnutých sluzieb rovnakeho alebo podobneho charakteru ako je predmet zákazky za predchadzajuce tri roky od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, lehot dodania a odberatelov, pricom aspon 1 referencia ma byt v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH za predchadzajuce 3 roky od vyhlasenia verejneho obstaravania.
Za zakazku rovnakeho alebo podobneho charakteru ako predmet zákazky sa povazuje organizovanie a zabezpecenie technickej realizacie expozicie na ploche min. 350 m2 s dlzkou trvania minimalne 1 mesiac, pricom predmetom tejto realizacie bola aj doprava a instalacia mimo uzemia SR.
Splnenie podmienok ucasti v bode 1. mozno predbezne nahradit jednotnym europskym dokumentom v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt/zaujemca/uchadzac moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi uspesny uchadzac podla § 39 ods. 6 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
Uchadzac alebo zaujemca moze na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti vyuzit technicke a odborne kapacity inej osoby, bez ohladu na ich pravny vztah v zmysle § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani a takisto moze vyuzit subdodavatelov v sulade s § 41 zakona o verejnom obstaravani. Tuto skutocnost preukazuje zaujemca alebo uchadzac pisomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickymi a odbornymi kapacitami mieni preukazat svoju technicku sposobilost alebo odbornu sposobilost. Z pisomnej zmluvy musi vyplyvat zavazok osoby, ze poskytne svoje kapacity pocas celeho trvania zmluvneho vztahu. Osoba, ktorej kapacity maju byt pouzite na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti, musi preukazat splnenie podmienok ucasti tykajuce sa osobneho postavenia a nesmu u nej existovat dovody na vylucenie podla § 40 ods. 6 pism. a) az h) a ods. 7; opravnenie dodavat tovar, uskutocnovat stavebne prace, alebo poskytovat sluzbu preukazuje vo vztahu k tej casti predmetu zakazky alebo koncesie, na ktoru boli kapacity zaujemcovi alebo uchadzacovi poskytnute.

Odovodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky ucasti:
Verejny obstaravatel pozaduje preukazat poskytnutie služieb rovnakyého alebo podobnyého charakteru ako predmet zakazky v stanovenom minimalnom objeme z dovodu vyberu zmluvneho partnera, majuceho dostatocne skusenosti s uspesnou realizaciou rovnakych alebo podobnych zakaziek.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 17.03.2017
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 12.06.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2017 10:00
Miesto: Ministetstvo hospodárstva SR, Mierová 19, Bratislava - Ružinov - Podateľňa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa v zmysle tejto výzvy na predkladanieponuk a súťažných podkladov. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné
identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady.
2. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná
tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj česky jazyk.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje pravo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budu vyššie
ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.3 Súťažných podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 16:00 hod..
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
01.03.2017

Redakčné opravy

3013 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 48/2017
V oznámení 02675-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 045/2017 zo dňa 03.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť Namiesto: ...Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Splnenie uvedeného uchádzač preukáže predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom aspoň 1 referencia ma byt v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa považuje organizovanie a zabezpečenie technickej realizácie expozície na ploche min. 350 m2 s dĺžkou trvania minimálne 1 mesiac, pričom predmetom tejto realizácie bola aj doprava a inštalácia mimo územia SR. ... Má byť: ...Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Splnenie uvedeného uchádzač preukáže predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom aspoň 1 referencia ma byt v hodnote min. 500 000 EUR bez DPH za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa považuje organizovanie a zabezpečenie technickej realizácie expozície na ploche min. 350 m2 s dĺžkou trvania minimálne 1 mesiac..... IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 17.03.2017 Má byť: 17.03.2017 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité