II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti RM FOREST s.r.o.
II.1.2)
Hlavný kód CPV
43810000-4
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie obrabacích strojov na drevnú hmotu v 2 logických celkoch:
LC. č. 1: Poloautomatizovaná pásová píla na zhodnotenie drevnej guľatiny
LC č. 2: Poloautomatizovaná linka na zhodnotenie odpadov po manipulácii dreva
Podrobná technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov a kúpnej zmluvy.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 247 335,34
Mena:
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Áno
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na:
všetky časti
Maximálny počet častí, ktoré môžu byť pridelené jednému uchádzačovi:
Nie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prideliť zákazky kombináciou týchto častí alebo skupín častí:
Nie
II.2)
OPIS
Časť: 1
II.2.1)
Názov
Poloautomatizovaná pásová píla na zhodnotenie drevnej guľatiny
Časť č.: 1
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
43810000-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.u. Lopušné Pažite
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie obrabacích strojov na drevnú hmotu v 2 logických celkoch:
LC. č. 1: Poloautomatizovaná pásová píla na zhodnotenie drevnej guľatiny
Podrobná technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov a kúpnej zmluvy.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 211 683,67
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Výskum a inovácie, kód výzvy: OPVal- MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 6 mesiacov. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
Časť: 2
II.2.1)
Názov
Poloautomatizovaná linka na zhodnotenie odpadov po manipulácii dreva
Časť č.: 2
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
43810000-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
k.u. Lopušné Pažite
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie obrabacích strojov na drevnú hmotu v 2 logických celkoch:
LC č. 2: Poloautomatizovaná linka na zhodnotenie odpadov po manipulácii dreva
Podrobná technická špecifikácia je súčasťou súťažných podkladov a kúpnej zmluvy.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 35 651,67
Mena:
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.11)
Informácie o opciách
Opcie:
Nie
II.2.12)
Informácie o elektronických katalógoch
Ponuky musia byť predložené vo forme elektronických katalógov alebo obsahovať elektronický katalóg:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OP Výskum a inovácie, kód výzvy: OPVal- MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 6 mesiacov. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.