Oznámenie 2792 - WYT

Obsah

2792 - WYT
Vestník č. 46/2017 - 06.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
R.J.R., s.r.o.
IČO: 31681964
Stakčínska 141, 06901 Snina

Slovensko
Kontaktná osoba: Vladimír Regec
Telefón: +421 577682237
Email: rjr@rjr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/9006/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
AKCEPTA s.r.o.
IČO: 44893442
Námestie Osloboditeľov 1 , 07101 Michalovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Eva Kmecová
Telefón: +421 917185471
Email: eva.kmecova@centrum.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): podnikateľská činnosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Inovácia výroby strešných väzníkov
Referenčné číslo: 2/03/2017/TOVAR
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Verejný obstarávateľ plánuje nákup technológie za účelom inovácie výroby strešných väzníkov. Predmet zákazky je
spojený s umiestnením a montážou tovaru. Špecifikácia predmetu zákazky je z dôvodu zabezpečenia dodržania
oprávnenosti nákladov v projekte uvedená v prílohe č. 2 súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 173 174,06 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kartáčovací stroj pre tvarové brúsenie plôch - leštenie dreveného výrobku, polírovanie, drásanie a kartáčovanie
dreveného výrobku o max rozmere dreveného výrobku min. 300*250*13 000mm
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42611000-2
42642100-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
R.J.R., s.r.o., Stakčínska 141, 069 01 Snina
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch a v ich
prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 22 498,72 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
OP Výskum a inovácie, Prioritná os: 3 Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP
Investičná priorita: 3.3 Podpora vytvárania a rozširovania vyspelých kapacít pre vývoj produktov a služieb Špecifický
cieľ: 3.3.1 Zvýšenie konkurencieschopnosti MSP vo fáze rozvoja
Časť: 2
II.2.1) Názov
Prívesný plno hydraulický žeriav s hydraulickým výložníkom osadený na podvozku prívesu
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42414000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
R.J.R., s.r.o., Stakčínska 141, 069 01 Snina
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch a v ich
prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 102 156,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
OP Výskum a inovácie, Prioritná os: 3 Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP
Investičná priorita: 3.3 Podpora vytvárania a rozširovania vyspelých kapacít pre vývoj produktov a služieb Špecifický
cieľ: 3.3.1 Zvýšenie konkurencieschopnosti MSP vo fáze rozvoja
Časť: 3
II.2.1) Názov
Pracovný modul Hundegger K2i 3 alebo ekvivalentný pracovné uzly pre spracovanie záhlavia nosného tyčového prvku z
dreva pre osadenie vnútorného styčníka spoja konštrukcie
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42611000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
R.J.R., s.r.o., Stakčínska 141, 069 01 Snina
II.2.4) Opis obstarávania
Bližšia špecifikácia a rozsah predmetu zákazky je presne uvedený a definovaný v súťažných podkladoch a v ich
prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 48 518,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
OP Výskum a inovácie, Prioritná os: 3 Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP
Investičná priorita: 3.3 Podpora vytvárania a rozširovania vyspelých kapacít pre vývoj produktov a služieb Špecifický
cieľ: 3.3.1 Zvýšenie konkurencieschopnosti MSP vo fáze rozvoja
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač v ponuke v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a v súlade so súťažnými podkladmi predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje osobné postavenie za účelom splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní:
Bod 1.1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje verejný obstarávateľ v súlade s § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
A.Podľa § 39 a § 152 ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu, pričom verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti postupovať v súlade s § 39, § 40 a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
B.V súlade s § 32 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odseku 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo
obvyklého pobytu.
C.V súlade s § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
D.Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie v súlade s § 32 ods. 6
zákona o verejnom obstarávaní
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá
alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
E.Splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia nasledovne- platí pre všetky časti:
Bod 2.1.) Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 114 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
AD 1.)Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač má vedené podnikateľské účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke zahraničnej banky/bánk všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov.
AD 2.)Uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk predloží aj čestné
vyhlásenie svojho štatutárneho orgánu, prípadne inej osoby oprávnenej v plnom rozsahu konať v mene a na
zodpovednosť uchádzača., že nemá zriadený účet/účty v inej banke/bankách alebo pobočke zahraničnej banky/bánk
ako v tých, od ktorých predložil požadované vyjadrenie.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou
podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v nadväznosti na vytvorenie podmienok pre
bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k podmienkam jej financovania.
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE VYCHÁDZAJÚCE Z USTANOVENÍ ZAKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
A.Podľa § 39 a § 152 ods. 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu, pričom verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti postupovať v súlade s § 39, § 40 a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
B.Verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 33 ods. 2, a 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní.
C.Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v
mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene. V prípade, že
finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné
prepočítať priemerným ročným kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna
banka) za príslušný rok, ktorého sa finančný podklad týka. Prepočet s uvedením údajov: suma v euro a suma v
pôvodnej mene uchádzač uvedie vo svojej ponuke, spolu s uvedením použitého kurzu.
D.Splnenie podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií (pokiaľ nie je uvedené inak).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a
službami, a to kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku
na to oprávnenými osobami a záväzok poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť súčinnosť.
Oprávnené osoby sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby,
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 10.05.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.06.2017 10:00
Miesto: AKCEPTA s.r.o., Námestie Osloboditeľov 1, 071 01 Michalovce, 2. poschodie.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označenych ako "Ostatné" je neverejné.
Otváranie častí ponúk označenych ako "Kritériá" je z dôvodu uplatnenia elektronickej aukcie a v súlade s § 54 ods. 3
ZVO neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Uvedené platí pre všetky časti
A) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v
elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný
obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania súťažných podkladov elektronicky požaduje zaslanie potvrdzujúceho
emailu o obdŕžaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k
dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. Písomnú žiadosť o súťažné podklady doručí uchádzač verejnému obstarávateľovi písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa alebo osobne, alebo faxom alebo elektronicky.
B) Pravidlá komunikácie sú nastavené v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní
C) Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do
predloženia ponuky (s právnou subjektivitou alebo bez právnej subjektivity). Na riadne plnenie zmluvy skupinou
dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ požaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s
verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy (napríklad, zmluvu medzi členmi skupiny o tom, že zodpovedajú spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi podľa § 293 Obchodného
zákonník a s určením lídra skupiny a jeho internými právami a povinnosťami voči členom skupiny a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi).
D) V prípade, ak verejnému obstarávateľovi nebude schválená príslušná žiadosť o poskytnutie nenávratného finančného príspevku na predmet zákazky, tento môže byť financovaný z iných dodatočných mechanizmov
( Environmentálny fond, iné operačné programy v rámci štrukturálnych fondov EÚ, štátne dotácie, vlastné zdroje). Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť až po preukázateľnom pridelení finančných prostriedkov na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zákazky. Podrobnosti viď príloha č. 1 súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ požaduje 60-dňovú splatnosť faktúr. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu
zákazky sú uvedené v zmluve nachádzajúcej sa v prílohe č.1 súťažných podkladov.
E) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku podľa § 21 ods. 6
zákona o verejnom obstarávaní.
F) Verejný obstarávateľ v bode 26 súťažných podkladov vyžaduje preukázanie splnenia požiadaviek na predmet
zákazky.
G) Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného
európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov III. tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
H) Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa v súlade s § 25 ods. 3 zákona informácie o spôsobe
určenia predpokladanej hodnoty zákazky: https://www.uvo.gov.sk.
I)Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po kladnom výsledku administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom a prípadne Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité