Oznámenie 2794 - WYT

Obsah

2794 - WYT
Vestník č. 46/2017 - 06.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
ESKol s.r.o.
IČO: 47918900
Michala Hlavačka 30, 05401 Levoča

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Adrián Kolečanyi
Telefón: +421 915922388
Email: a.kolecanyi@eskol.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/18666
Hlavná adresa(URL): http://www.eskol.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUNEXT, s.r.o.
IČO: 44560958
Južná trieda 93 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Adrián Grejták
Telefón: +421 910900509
Email: eunext@eunext.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/18666
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.eskol.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 2
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba prefabrikovaných konštrukčných prvkov (drevených väzníkov) spájaných kovovými spojkami s prelisovanými hrotmi
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zariadenia na manipuláciu, sušenie a obrábanie dreva
Referenčné číslo: ESKol-VO-01/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
43810000-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Osoba podľa § 8 ods. 2) obstaráva technologické uzly - logické celky, ktoré budú viesť k zavedeniu významne lepšieho produkčného procesu a k realizácii celkovej podstatnej zmeny (zlepšeniu) existujúcich výrobných procesných krokov s priamym dopadom na zlepšenie kvality, vedúce k zvýšeniu efektívnosti, produktivity a pružnosti výroby pri zlepšení pracovného prostredia. Obstaranie technologických uzlov bude v konečnom efekte naplnením hlavnej myšlienky realizácie projektu, inovácie produkčného procesu a vysokého progresu výrobných postupov v spoločnosti ESKol s.r.o.

Celkové množstvo alebo rozsah:

ČASŤ 1: ZARIADENIE NA SUŠENIE DREVA (logický celok 3)
ČASŤ 2: OBRÁBACIE CENTRUM (logický celok 4) a ODSÁVACÍ SYSTÉM DREVOOBRÁBACÍCH STROJOV (logický celok 6)
ČASŤ 3: VYSOKOZDVIŽNÝ VOZÍK (logický celok 5)

Osoba podľa § 8 ods.2) zákona o VO predkladá výzvu na predloženie cenových ponúk potenciálnym uchádzačom na celý zamýšľaný predmet zákazky. Uvedeným nie je dotknutá možnosť uchádzača predložiť cenovú ponuku iba na jednu, alebo viacero častí predmetu zákazky, ktoré budú vyhodnocované samostatne, čiže sa jedná o rozdelenú zákazku na jednotlivé časti, ktoré sú súčasťou predmetu zákazky a sú presne podrobne definované a špecifikované v súťažných podkladoch v bode B. Opis predmetu obstarávania.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 328 308,67 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
ZARIADENIE NA SUŠENIE DREVA (logický celok 3)
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42991400-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevádzka osoby podľa § 8 ods.2) zákona o VO v Obci Harichovce, Levočská ulica č. 526, 053 01 Harichovce
II.2.4) Opis obstarávania
ČASŤ 1: ZARIADENIE NA SUŠENIE DREVA (logický celok 3)

Zariadenie na sušenie dreva patrí medzi vysoko sofistikované a inovatívne technológie z pohľadu produktívnosti, odstránenia nekvality, resp. skvalitnenia výrobného procesu a jeho ekologizácie. Určené bude na sušenie dreva, ktoré je vo väčšine technológií spracovania dreva jeho veľmi dôležitou súčasťou. Účelom sušenia je zníženie obsahu prebytočnej vody v dreve za účelom zmeny jeho technologických vlastností, zlepšenia mechanicko-fyzikálnych vlastností a zaistenia tvarovej stálosti výrobkov (zamedzenia zmenám geometrického tvaru výrobkov).
Práve veľmi dobrou kvalitou sušenia sa vyznačuje kondenzačné sušenie a to využitím princípu fungovania tepelných čerpadiel, kde vlhkosť z dreva, ktorá sa odparuje do sušiaceho prostredia je skondenzovaná pri prechode výparníkom a odvedená preč zo sušiacej komory v podobe kondenzátu. Okrem kondenzátu, kondenzačné sušiarne na rozdiel od konvenčných nezaťažujú životné prostredie. Sušiaci vzduch sa nevymieňa a nevypúšťa do okolia, čím sa šetrí aj energia potrebná na neustále vykurovanie sušiacej komory.
Kondenzačné sušenie je najprirodzenejšie nútené sušenie. Rezivo pri sušení menej praská, je menej namáhané vplyvom pnutia, povrch reziva po vysušení ostáva prirodzene otvorený difúznym procesom na rozdiel od konvenčného sušenia, kde pri teplotách 90° prichádza k upečeniu reziva a následne k jeho skrehnutiu a uzavretiu povrchu.
Kondenzačné sušiarne už svojou podstatou predstavujú najekologickejšiu formu núteného sušenia a spotrebujú najmenej energie na svoju prevádzku.

Presná požadovaná špecifikácia zariadenia na sušenie dreva je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 37 719,33 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu verejného obstarávania podľa § 57 zákona o VO z dnes neidentifikovateľných dôvodov je predpoklad jeho obnovenia v nasledujúcom období pri zachovaní všetkých právnych postupov podľa zákona o VO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Presná požadovaná špecifikácia zariadenia na sušenie dreva je uvedená v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
OBRÁBACIE CENTRUM (logický celok 4) a ODSÁVACÍ SYSTÉM DREVOOBRÁBACÍCH STROJOV (logický celok 6)
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42642100-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevádzka osoby podľa § 8 ods.2) zákona o VO v Obci Harichovce, Levočská ulica č. 526, 053 01 Harichovce
II.2.4) Opis obstarávania
ČASŤ 2: OBRÁBACIE CENTRUM (logický celok 4) a ODSÁVACÍ SYSTÉM DREVOOBRÁBACÍCH STROJOV (logický celok 6)
Obrábacie centrum je vysoko sofistikovaná a inovatívna technológia z pohľadu produktívnosti, odstránenia nekvality, resp. skvalitnenia výrobného procesu, automatizácie a jeho ekologizácie. Určené je pre rýchle, presné rezanie a opracovanie (frézovanie, vŕtanie, značkovanie a štítkovanie) drevených prvkov. Pri rezaní prvkov väzníkov alebo prvkov drevostavieb (pásnice, stĺpiky, atď.) je dosiahnutá doposiaľ nevídaná rýchlosť pri plnej flexibilite a precíznosti. Pílový agregát (pílový kotúč bez príruby) umožňuje uhol naklonenia až do 90° a stredom pílového kotúča rezať pod ložnou plochou dreva (0-línia). Tak je možné efektívne vyrábať napr. dlhé vybrania, najrôznejšie sedlá, drážky a ďalšie opracovanie a bez ďalších nárokov.

Pri potrebe vŕtania, rôznych vybraní, značenia a inom opracovaní, sú k dispozícii dodatočné agregáty ako revolverová fréza, vertikálna stopková fréza, vŕtacie agregáty (horizontálne a vertikálne) alebo značiace a popisovacie agregáty. Na základe optimalizácie rezov je možné automaticky opracovať z jedného dlhého dreva viac prvkov (šikmé rezy je možné vložiť tzv. rez do rezu). Cez možnosť opracovania v paketoch pri viacerých rovnakých prvkoch dochádza k redukcii výrobného času. Dáta je možné zadávať prostredníctvom ovládacieho programu, prípadne ich cez rozhranie preberať z bežných programov pre drevené konštrukcie a z CAD programov. Zariadenie je možné podľa požiadaviek rozširovať pre konkrétnu výrobu.

Odsávací systém drevoobrábacích strojov bude slúžiť na zhromažďovanie odpadu vznikajúceho pri technologických procesoch delenia či obrábania dreva, ako vedľajšieho produktu každého drevospracujúceho výrobného procesu a to vo forme triesok, resp. pilín.
Nasadením tohto vzduchotechnického sacieho systému zaručíme čisté pracovné aj životné prostredie, čím sa stane súčasťou tvorby týchto prostredí a to v súlade s požiadavkami zákonov o opatreniach na ochranu životného prostredia, teda znečisťovania ovzdušia, ako aj v spojitosti s hygienickými požiadavkami na pracovné a životné prostredie.
Vzduchotechnický sací systém pozostáva z nasledujúcej sústavy vzduchotechnických prvkov:
- sací nadstavec, pre usmernenie prúdu vzduchu do miest vzniku triesky, jej sústreďovanie a odsávanie;
- vzduchotechnické potrubie s príslušenstvom, základný dopravný prostriedok odpadového materiálu kruhového prierezu s rýchlouzávermi, odlučovačmi ťažkých kusov a indikátormi úletu malých mechanických častí;
- prípojky na potrubie, slúžiace k zmene smeru prúdenia vzduchu a pripájaniu potrubia na hlavné vzduchotechnické potrubie;
- ventilátory, slúžiace na dopravu plynov ktorých sa mechanická práca z hnacieho motora rotačným pohybom obežného kolesa mení na tlakovú energiu plynu;
- odlučovače a filtre, slúžiace na odlúčenie škodlivín a jemných častíc od vzduchu;
- zásobníky sú nádrže určené pre krátkodobé uskladňovanie odpadového materiálu;
regulačná a riadiaca technika pre zautomatizovanie obsluhy systému.

Vzduchotechnický sací systém slúži vlastne na dopravu pilín z jedného miesta na druhé miesto. Vzájomné usporiadanie prvkov systému môže byť rôznorodé. V tomto prípade pôjde o centrálny systém, teda všetky drevoobrábacie stroje budú prostredníctvom potrubnej siete pripojené na jeden ventilátor a separačné zariadenie, so sústredeným tokom transportného vzduchu i odsávaného materiálu na jedno miesto. Ventilátor bude umiestnený na konci vzduchotechnického systému za separačným zariadením a celá potrubná sieť bude teda v podtlaku(negatívna).

Celý systém bude uzatvorený, teda dopravný vzduch bude vyčistený v separačnom zariadení na úroveň hygienických požiadaviek kladených na pracovné prostredie a dopravený späť do výrobného objektu.

Presná požadovaná špecifikácia obrábacieho centra a odsávacieho systému drevoobrábacích strojov je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 254 953,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu verejného obstarávania podľa § 57 zákona o VO z dnes neidentifikovateľných dôvodov je predpoklad jeho obnovenia v nasledujúcom období pri zachovaní všetkých právnych postupov podľa zákona o VO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Presná požadovaná špecifikácia obrábacieho centra a odsávacieho systému drevoobrábacích strojov je uvedená v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
VYSOKOZDVIŽNÝ VOZÍK (logický celok 5)
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42415110-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prevádzka osoby podľa § 8 ods.2) zákona o VO v Obci Harichovce, Levočská ulica č. 526, 053 01 Harichovce
II.2.4) Opis obstarávania
ČASŤ 3: VYSOKOZDVIŽNÝ VOZÍK (logický celok 5)
Vysokozdvižný vozík(VZV) bude používaný na manipuláciu s materiálom(nákladom) v exteriéri aj interiéri, počnúc vykladaním vstupných surovín, cez ich uskladňovanie, presúvanie medzi skladom a jednotlivými výrobnými operáciami až po expedíciu finálnych produktov. VZV prispeje vďaka jeho technickým parametrom k výraznému skráteniu manipulačných časov od začiatku až do konca výrobného cyklu, umožní manipuláciu nákladu od kilogramov až po tony, zvýšeniu bezpečnosti pri manipulácii s bremenami, zníženiu poškodzovania manipulovaného nákladu, zníženiu negatívnych vplyvov na životné prostredie a tiež k zníženiu nepriaznivých vplyvov na zdravie obsluhy VZV. Požiadavky na technické parametre vychádzali z potreby zosúladenia výkonnosti VZV s ostatnými zariadeniami výrobného procesu pre zabezpečenie jeho plynulosti, s ohľadom aj na životné a pracovné prostredie.

Presná požadovaná špecifikácia vysokozdvižného vozíka je uvedená v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 35 635,67 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 8
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu verejného obstarávania podľa § 57 zákona o VO z dnes neidentifikovateľných dôvodov je predpoklad jeho obnovenia v nasledujúcom období pri zachovaní všetkých právnych postupov podľa zákona o VO.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Presná požadovaná špecifikácia vysokozdvižného vozíka je uvedená v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKA 1.) Uchádzač preukáže predložením originálneho dokladu alebo úradne osvedčenej kópie podľa § 32 ods.1) písm. e)

PREUKÁZANIE: 1.) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva uvedený doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno tento nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov, ktorá preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: PODMIENKA č.1.) Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je uchádzač klientom.

Odôvodnenie primeranosti podmienky ekonomického a finančného postavenia PODMIENKY č.1:

Podmienku účasti Osoba podľa § 8 ods.(2) zadefinovala a zahrnula medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí disponujú predmetnými finančnými kapacitami a sú oprávnení a schopní plniť predmet zákazky. Touto podmienkou si Osoba podľa § 8 ods.2) overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PREUKÁZANIE PODMIENKY 1a.) Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky s vyjadrením banky že:

- je schopný plniť svoje finančné záväzky,
- k termínu vystavenia dokladu banky nie je v nepovolenom debete,
- v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie v termíne vystavenia dokladu banky;

Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu osoba podľa § 8 ods. 2 neuzná.

PREUKÁZANIE PODMIENKY 1b.) Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. Vyhlásenie bude podpísané štatutárom uchádzača, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V takom prípade je treba predložiť aj písomné poverenie tejto osoby, z ktorého bude zrejmé, že koná na základe plnej moci udelenej mu štatutárnym orgánom uchádzača. Čestné vyhlásenie sa predkladá ako originál, aktuálne vystavené, nie skôr ako tri mesiace pred lehotou určenou na predkladanie ponúk.

1. Uchádzač môže podľa § 33 ods. 2 zákona využiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.

2. Osoba podľa § 8 ods. 2 môže požadovať, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.

3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý osoba podľa § 8 ods. 2 považuje za vhodný.

4. Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie finančného a ekonomického postavenia určeného verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom.

5. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich finančného a ekonomického postavenia spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: PODMIENKA č.1.) Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona.
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.

Odôvodnenie primeranosti podmienky technického a odborného postavenia PODMIENKY č.1.:

Túto podmienku Osoba podľa § 8 ods.2) zadefinovala a zahrnula medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi tak, aby pre Osobu podľa § 8 ods.2) bolo jasné, že vybraný uchádzač má skúsenosť so zákazkami, rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky a tak nastáva predpoklad plnenia záväzkov zo strany dodávateľa uchádzača. Touto podmienkou si Osoba podľa § 8 ods.2) overuje stav technickej a odbornej spôsobilosti a to vo vzťahu k realizovanej zákazke, tým chce nadobudnúť istotu vo svojom výbere. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s technicky zdatným uchádzačom u ktorého je predpoklad, že má skúsenosť s obdobne náročnými zákazkami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PREUKÁZANIE PODMIENKY č.1.)

Osoba podľa § 8 ods.2) zákona o verejnom obstarávaní požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň technickej a odbornej spôsobilosti k podmienke účasti, preukázanie aspoň troch tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Musí ísť o dodávky úplne nových predmetov zákazky, teda nie repasovaných, resp. už pred dodávkou používaných.
Zoznam dodávok tovaru uchádzač predloží samostatne za každú časť č.1, č.2 a č. 3 predmetu zákazky a jasne ich označí príslušným názvom danej časti, aby Osoba podľa § 8 ods.2) zákona o verejnom obstarávaní vedela identifikovať, o ktoré časti má uchádzač záujem.

Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať aj minimálne nasledovné údaje:

a) obchodné meno alebo názov, adresu sídla, identifikačné číslo dodávateľa,
b) názov odberateľa, sídlo, identifikačné číslo, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo ob-starávateľ, sídlo, identifikačné číslo, pričom v tomto prípade platí, že dokladom k zoznamu do-dávok je referencia,
c) stručnú identifikáciu plnenia predmetu dodávky - opis predmetu dodávky, z ktorého bude pre odbornú komisiu identifikovateľné,že uchádzač realizoval dodávky s obdobnou špecifikáciou, ako pri predmete zákazky;
d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy,
e) meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Osoba podľa § 8 ods.2) na plnenie zákazky neposkytne žiadnu zálohu a finančné plnenie bude realizované až na základe odovzdania predmetu zákazky podľa pravidiel a náležitostí uvedených v súťažných odkladoch a ich prílohách.

Osoba podľa § 8 ods.2) stanovila požiadavky na plnenie predmetu zmluvy, ktoré sú vzhľadom na obmedzujúci počet znakov tejto časti na 1000, podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 54 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom po úvodnom vyhodnotení ponúk.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.03.2017 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2017 10:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako "OSTATNÉ" sa uskutoční na adrese: EUNEXT, s.r.o., Južná trieda 93, 040
01 Košice, 2. poschodie (č. dv. 209 - 210).
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 114 ods. (10) kde pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Dostupnosť dokumentov k verejnému obstaraniu je realizovaná podľa §43 ods.1). Komunikácia sa uskutočňuje
spôsobom podľa § 187 ods.8 zákona o verejnom obstarávaní aj na portáli https://www.ezakazky.sk, kde osoba podľa § 8 ods.2) umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii, k vysvetleniam informácií potrebných na vypracovanie ponuky, na preukázanie splnenia podmienok účasti a ostatných.

Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle výzvy na predkladanie ponúk.

Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a)Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk a klikne na predmetnú zákazku.
b)Klikne na názov zákazky.
c)Klikne na Žiadosť o účasť.
d)Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v
prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
-ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre
registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
e)Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s
časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
f)Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady podľa uvedených inštrukcií záujemca doručí týmito možnosťami: buď
priamo vloží vyplnenú žiadosť podľa inštrukcií do elektronického systému www.ezakazky.sk, alebo doručí e-mailom na email eunext@eunext.sk, poprípade osobne (v pracovných dňoch), alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej, listinnej podobe na adresu kontaktného miesta, ktorou je EUNEXT, s.r.o., Južná trieda 93, 040 01 Košice, Slovenská republika určeného osobou podľa § 8 ods.2).
g)Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným osobou podľa § 8 ods.2) v bode f) tejto časti
výzvy budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi, určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky.

2.Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej
dokumentácie osoba podľa §8 ods.2) oznámi podľa § 114 ods.8) a taktiež poskytne vysvetlenie informácií potrebných
na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa §48 zákona o VO všetkým zainteresovaným záujemcom prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk s tým, že notifikácia bude záujemcom alebo uchádzačom doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v Žiadosti o SP, resp. Žiadosti o účasť, čo sa pre účel tohto zadávania považuje za doručené v zmysle § 24 a § 25 zákona č.71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov.

3.UCHÁDZAČ PREDLOŽÍ AJ INÉ DOKLADY, ALEBO DOKUMENTY podľa požiadaviek osoby § 8 ods. (2), ktoré sú vzhľadom na obmedzujúci počet znakov tejto časti na 4000, podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité