Oznámenie 2859 - WYS

Obsah

2859 - WYS
Vestník č. 46/2017 - 06.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
BigBean, s.r.o.
IČO: 50464299
Miletičova 1, 82108 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Igori Nikolaenko
Telefón: +421 911967967
Email: musetti@musetti.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.epicpartner.sk/data/sp_bigbean_marketing.rar
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vojtech Valkó
Telefón: +421 915334416
Email: valko@epicpartner.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
EPIC Partner a.s.
IČO: 48038521
Bratislavská cesta 4931 (areál SAD) , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Vojtech Valkó
Telefón: +421 915334416
Email: valko@epicpartner.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Verejný obstarávateľ podľa § 8 ods. 1 písm. b)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Pražiareň výberovej kávy BigBean – reklamná kampaň
Referenčné číslo: VO_02_2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
79340000-9
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie reklamnej kampane pre projekt s názvom Pražiareň výberovej kávy BigBean, ktorá sa bude skladať z rôznych úkonov a služieb počas celého trvania projektu. Popis jednotlivých úkonov a služieb je v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 49 503,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie reklamnej kampane pre projekt s názvom Pražiareň výberovej kávy BigBean, ktorá sa bude skladať z rôznych úkonov a služieb počas celého trvania projektu. Popis jednotlivých úkonov a služieb je v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 49 503,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 30
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP313030F751
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Výskum a inovácie, Kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-03
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
- je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu

Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 tohto zákona.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne.

Zdôvodnenie: uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa!
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa!
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) Podmienky účasti uchádzača v rámci verejného obstarávania:
Podľa § 34 ods. 1 písm. a) uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávku služieb spolu v hodnote minimálne 100 000,00 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna poskytnutá služba musí byť totožného, alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky a zároveň v hodnote aspoň 49 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

Zdôvodnenie: Zadávateľ vyžaduje aby mal preukázateľné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.

2) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodov 1 a 2:
a) Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ

3) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval dodávku služieb spolu v hodnote minimálne 100 000,00 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna poskytnutá služba musí byť totožného, alebo podobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky a zároveň v hodnote aspoň 49 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva,
bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného
Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako
prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2017 12:00
Miesto: EPIC Partner a.s., Bratislavská cesta 4931 (areál SAD), 945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk označené ako "Ostatné" je v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" sa vykoná len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti doručenej v slovenskom alebo českom jazyku. Žiadosti požadujeme zaslať podľa možnosti elektronickou poštou na adresu: valko@epicpartner.sk Súťažné podklady budú poskytnuté v elektronickej forme na emailovú adresu uvedenú v žiadosti.
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
3. Verejný obstarávateľ všetky povinné informácie podľa zákona o verejnom obstarávaní uverejní v profile obstarávateľa
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.03.2017

Redakčné opravy

3439 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 56/2017
V oznámení 02859-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa BigBean, s.r.o., Miletičova 1, 821 08 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 046/2017 zo dňa 06.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 21.03.2017 09:00 Má byť: 31.03.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 21.03.2017 12:00 Má byť: 31.03.2017 10:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Kvôli vysvetleniu a doplneniu súťažných podkladov sa verejný obstarávateľ rozhodol predĺžiť lehotu na predkladanie ponúk.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité