Oznámenie 2860 - WYT

Obsah

2860 - WYT
Vestník č. 46/2017 - 06.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
ALLETTE s. r. o.
IČO: 46846956
Klincová 37, 82108 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hospodársky dvor, 044 15 Vyšná Myšľa
Kontaktná osoba: Denisa Krátka
Telefón: +421 911828762
Email: allettesro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18181
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.protender.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Peter Hložný, MPH
Telefón: +421 552861256
Email: peter.hlozny@protender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Telefón: +421 907877688
Email: petra.kenderova@protender.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 8 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): právnická osoba
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti ALLETTE, s.r.o.
Referenčné číslo: Allette-2017-01-PZ-inovacia
II.1.2) Hlavný kód CPV
42600000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka novej inovatívnej technológie - horizontálna pásová píla s príslušenstvom a odsávacím zariadením.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 152 397,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43812000-8
42520000-7
51530000-6
51540000-9
50000000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hospodársky dvor 1, 044 15 Vyšná Myšľa
II.2.4) Opis obstarávania
Spoločnosť ALLETTE s. r. o. vznikla 10.9.2012 za účelom výroby stavebného reziva. Predmetom zákazky je dodávka novej inovatívnej technológie - horizontálna pásová píla s príslušenstvom a odsávacím zariadením.
Popis požadovaných minimálnych vlastností predmetu zákazky je vzhľadom na značný textový rozsah, uvedený v Prílohe č. 4 súťažných podkladov.
Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby:
- doprava predmetu zákazky na miesto plnenia uvedené v bode A-6.1. súťažných podkladov,
- montáž a inštalácia technológie a všetkých potrebných častí k úspešnej inštalácii a uvedenia do prevádzky,
- konfigurácia technológie, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti technológie,
- protokolárne odovzdanie technológie,
- zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa ohľadne obsluhy technológie, vrátane inštruktáže pre rutinnú prevádzku a údržbu,
- odovzdanie dokladov potrebných na užívanie technológie,
- uskutočnenie stavebno-realizačných prác, ktoré majú riešiť osadenie samotnej technológie a jej napojenie, prípadne prepojenie ďalších technologických zariadení nevyhnutých pre riadnu a bezpečnú prevádzku technológie súvisiacich s dodaním a inštaláciou predmetu zákazky, v súlade s normami a legislatívou platnými v SR.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 152 397,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 56
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2016/3.1.1-04
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO.
III.1.1.2) Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO
- zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie,
alebo
- predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia).
Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno dôkazu, že hospodársky subjekt nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi.
III.1.1.3) Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO.
III.1.1.4) Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.1.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.1.6) Jednotný európsky dokument (ďalej len JED).
Hospodársky subjekt môže na adrese https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk importovať súbor JED, ktorý pre tento postup verejného obstarávania predbežne vyplnil verejný obstarávateľ, a uverejnil ho vo formáte .XML ako súčasť dokumentov poskytovaných k zákazke elektronickými prostriedkami podľa bodu I.3) a bodu VI.3.1.1) tejto výzvy.
Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
III.1.1.7) Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s upozornením Úradu pre verejné obstarávanie Zmeny súvisiace so zoznamom hospodárskych subjektov, uverejneným na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html , ktorým ÚVO dáva hospodárskym subjektom do pozornosti úpravu podmienok pre zápis do zoznamu hospodárskych subjektov, vyplývajúcu zo zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ktorý nadobudol účinnosť dňa 18.4.2016.
III.1.1.8) Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 38 ods. 1 písm. a) ZVO v nadväznosti na § 114 ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: III.1.2.1) § 33 ods. 1 písm. a) ZVO:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo ekvivalentný doklad, (ďalej len banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, preukazujúce, že:
- Uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
- Na pohľadávku z účtu v banke uchádzača nie je a nebol vydaný exekučný príkaz. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie minimálne 12tich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu.
- Uchádzačovi bol / nebol poskytnutý úver. Ak bol uchádzačovi poskytnutý úver, vyjadrenie banky k dodržiavaniu splátkových povinností.
Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania/výzvy na predkladanie ponúk uvedený v bode VI. 5) výzvy na predkladanie ponúk.
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má ku dňu predkladania ponúk má vedené účty alebo záväzky.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Požiadavka sleduje cieľ vybrať ekonomicky schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III.1.2.2) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
III.1.2.3) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom.
III.1.2.4) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
III.1.2.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
III.1.2.6) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.2.7) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tejto výzvy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: III.1.3.1) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, dodaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň výzvy na predkladanie ponúk uvedený v bode VI. 5) výzvy na predkladanie ponúk (ďalej len rozhodný dátum).
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- obchodné meno a sídlo predávajúceho
- obchodné meno a sídlo kupujúceho,
- lehota dodania,
- množstvo dodaného tovaru (ak je to vzhľadom na sortiment tovaru možné) alebo druh, prípadne sortiment dodaného tovaru,
- celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za (dodanie tovaru). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena).
Mena pre cenu: EUR.
Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne.
Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou na daný rok, ku ktorému sa dodávka tovaru viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa dodávka tovaru viaže k roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa prvej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum.
Ak sa dodávka tovaru viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť dodávky tovaru daného obdobia. Prepočet ceny takejto dodávky tovaru sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
- meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname,
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO.
Za dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka drevoobrábacej technológie.
Minimálne požiadavky:
Súčet cien dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky musí byť kumulatívne rovný alebo vyšší ako 130 000,00 EUR bez DPH. Pre výpočet súčtu cien dodávok tovaru pre riadne posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej dodávky tovaru vyčíslená hodnota, ktorá
- zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje len dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné),
- zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné),
- je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s dodávkami tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III.1.3.2) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom.
III.1.3.3) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.1.3.4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.
III.1.3.5) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak.
III.1.3.6) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Bližšie informácie viď bod III.1.1.6) tejto výzvy.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2017 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.12.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.04.2017 08:30
Miesto: Otváranie ponúk a častí ponúk, označených ako Ostatné sa uskutoční na adrese: PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice.
Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1.1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne v lehote podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy.
VI.3.1.2) Žiadosť o vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
VI.3.1.2.a) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým záujemcom, najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
VI.3.1.2.b) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu Oddiel I - A.I) ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE alebo na adresu podľa bodu A-1.2 súťažných podkladov. Tento uprednostňovaný spôsob nevylučuje zaslanie požiadavky poštou alebo doručenie osobne, pri dodržaní súvisiacich lehôt.
VI.3.1.2.c) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne pri príslušnej akcii.
VI.3.1.3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov VI.3.1.1 a VI.3.1.2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme.
VI.3.1.4) Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky:
- Technická dokumentácia výrobcu, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky uvedené v súťažných podkladoch v kapitole C. Opis predmetu zákazky. Za splnenie tejto požiadavky sa nebude považovať predloženie vyplnenej Prílohy č. 4 súťažných podkladov.
- v slovenskom alebo českom jazyku, alebo v pôvodnom jazyku s prekladom do slovenského alebo českého jazyka, neoverená kópia, pri neúradnom preklade aj čestné prehlásenie, že preklad zodpovedá originálnemu dokumentu.
- Technické riešenie ponúkanej technológie, formou predloženia vlastného návrhu technického riešenia predmetu zákazky, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky vrátane návrhu zabezpečenia celého predmetu zákazky v rozsahu danom charakteristikou v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Technické riešenie ponúkanej technológie musí obsahovať aj obchodný názov, typové označenie a identifikáciu výrobcu jednotlivých technológií. Za splnenie tejto požiadavky sa nebude považovať predloženie vyplnenej Prílohy č. 4 súťažných podkladov.
VI.3.1.5) Verejný obstarávateľ umožní obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky záujemcom za podmienok uvedených v súťažných podkladoch v bode 14. časti A. Pokyny na vypracovanie a predloženie ponuky.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité