Oznámenie 3052 - MST

Obsah

3052 - MST
Vestník č. 49/2017 - 09.03.2017

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
AuLea s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50525484
Pšeničná 10, 82106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897 / 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://tendersolution.sk/
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): http://uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18753
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
iné (vyplňte prílohu A.II)
E-VO, s.r.o.
Namestie slobody 11 , 81106 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Marek Havaš
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://tendersolution.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): § 8 zákona o verejnom obstarávaní
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Sprostredkovateľská činnosť v oblasti výroby a iné
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Rozvoj podnikania v spoločnosti AuLea, s.r.o. - nákup technológie
Referenčné číslo: 01/AuLea/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie nasledovných tovarov, a to ÚV tlačiarne a rezacích pracovísk. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 345 133,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
ÚV tlačiareň
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30232100-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Dalloša 1351/33, 925 21 Sládkovičovo, SR
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie ÚV tlačiarne. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 141 166,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani požaduje úhradu za súťažné podklady pre časť 1 predmetu zákazky vo výške 5,00 Eur z dôvodu poskytnutia a zaslania kompletných súťažných podkladov vrátane vzorky EVA materialu (etylen vinyl acetat) v rozmere 50x50 cm. (Viď bod VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE) tohto oznámenia.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Rezacie pracovíská
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
J. Dalloša 1351/33, 925 21 Sládkovičovo, SR
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie rezacích pracovísk (2ks). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 203 967,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opcie: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyzaduje sa splnenie podmienok ucasti osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani v platnom zneni. (dalej len ,,zakon o verejnom obstaravani"). Uchadzac preukazuje splnenie podmienok ucasti vo verejnom obstaravani podla § 32 alebo § 152 zakona o verejnom obstaravani v sulade s ustanoveniami zakona o verejnom obstaravani. V pripade uchadzaca, ktoreho tvori skupina dodavatelov zucastnena vo verejnom obstaravani, sa pozaduje preukazanie splnenia podmienok ucasti tykajucich sa osobneho postavenia za kazdeho clena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky ucasti podla § 32 ods. 1 pism. e) zakona o verejnom obstaravani preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zakazky, ktoru ma zabezpecit.
Odovodnenie primeranosti pouzitia kazdej urcenej podmienky ucasti podla § 32 zakona o verejnom obstaravani vo vztahu k predmetu zakazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky ucasti podla § 38 ods. 5 zakona o verejnom obstaravani: Podmienky ucasti na osobne postavenie vyplyvaju z § 32 a § 38 ods. 1 zakona c. 343/2015 Z. z. o verejnom obstaravani.
Splnenie podmienky ucasti mozno predbezne nahradit Jednotnym europskym dokumentom v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom. Doklady, preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani uspesny uchadzac podla § 39 ods. 6 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada osoba podla v § 8 zakona o verejnom obstaravani v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument v editovatelnej forme je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (BOD 1) Technicku alebo odbornu sposobilost uchadzac preukaze v zmysle § 34 ods. 1 pism. a) zakona o verejnom obstaravani predlozenim zoznamu dodaných tovarov za predchadzajuce tri roky od vyhlasenia verejneho obstaravania s uvedenim cien, lehot dodania a odberatelov; dokladom je referencia, ak odberatelom bol verejny obstaravatel alebo obstaravatel podla tohto zakona. (plati pre obed casti predmetu zakazky)
Odovodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky ucasti: Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani pozaduje preukazat poskytnutie rovnakych alebo podobnych sluzieb ako predmet zakazky v stanovenom minimalnom objeme z dovodu vyberu zmluvneho partnera, majuceho dostatocne skusenosti s uspesnou realizaciou rovnakych alebo podobnych zakaziek.
(BOD 2) Technicku alebo odbornu sposobilost uchadzac preukaze v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) bod. 1) zakona o verejnom obstaravani predlozenim vzoriek, ktorých pravosť musí byť overená. (plati pre cast 1. predmetu zakazky)
Odovodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky ucasti: Predlozenim predmetnym vzoriek si osoba podla § 8 zakona o vrejnom obstaravani overuje kvalitu dodavanej technologie (UV tlaciarne).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (k BODU 1) Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze predlozenim aspon 1 referencie rovnakeho alebo podobneho charakteru, ako je tento predmet zakazky, pricom referencia ma byt s rozpoctovym nakladom minimalne:
a) pre časť 1.: 100 000,- EUR bez DPH
b) pre časť 2.: 180 000,- EUR bez DPH
za predchadzajuce 3 roky od vyhlasenia verejneho obstaravania.
(k BODU 2) Podmienka ucasti pre BOD 2 sa vztahuje vyhradne len pre cast 1 s nazvom "UV tlaciaren" predmetu zakazky.
Splnenie uvedeneho uchadzac preukaze nasledovne: Osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani bude ako sucast poskytovanych sutaznych podkladov zasielat zaujemcom v danom procese verejneho obstaravnia vzoruku EVA materialu (etylen vinyl acetat) v rozmere 50x50 cm a sucasne poskytne zaujemcom aj tlacove podklady pre realuzaciu tlace na poskytnutu vzorku materialu. Uchadzaci vo svojich ponukach budu o.i. predkladat potlacenu vzorku poskytnutu osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani.

Splnenie podmienok ucasti (BOD 1 a BOD 2) mozno predbezne nahradit Jednotnym europskym dokumentom v zmysle § 39 zakona o verejnom obstaravani: Jednotny europsky dokument na ucely zakona o verejnom obstaravani je dokument, ktorym hospodarsky subjekt/zaujemca/uchadzac moze predbezne nahradit doklady na preukazanie splnenia podmienok ucasti urcene verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti nahradene Jednotnym europskym dokumentom predklada verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani uspesny uchadzac podla § 39 ods. 6 v case a sposobom, urcenym verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani. Vzor Jednotneho europskeho dokumentu predklada verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v prilohe Sutaznych podkladov. Jednotny europsky dokument je mozne stiahnut aj z weboveho sidla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby bol Jednotny europsky dokument rucne podpisany osobou opravnenou konat za hospodarsky subjekt/zaujemcu/uchadzaca alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v sulade s § 34 ods. 4 zakona o verejnom obstaravani pozaduje, aby uchadzac alebo zaujemca a ina osoba, ktorej zdroje maju byt pouzite na preukazanie technickej a odbornej sposobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spolocne.Uchadzac alebo zaujemca moze na preukazanie technickej sposobilosti alebo odbornej sposobilosti vyuzit technicke a odborne kapacity inej osoby, bez ohladu na ich pravny vztah v zmysle § 34 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani a takisto moze vyuzit subdodavatelov v sulade s § 41 zakona o verejnom obstaravani.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.04.2017 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 09:00
Miesto: E-VO, s.r.o.
Nám. Slobody 11
811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e- mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho
obstaravatela/obstaravatela/osoby podla § 8 zakona o verejnom obstaravani v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (klient@tendersolution.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady.
Úhrada za súťažné podklady je stanovená vo výške 5,00 EUR. Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté až po uhradení a pripísaní poplatku za súťažné podklady na účet. V prípade úhrady bankovým prevodom, finančné prostriedky záujemca zloží na účte vedenom v Slovenská sporiteľňa, a.s., IBAN: SK74 0900 0000 0050 4404 1739, SWIFT: GIBASKBX, variabilný symbol: IČO záujemcu, špecifický symbol: značka oznámenia. Pričom súčaťou žiadosti o zaslanie súťažných podkladov musí byť aj doklad preukazujúci úhradu za poskytnutie súťažných podkladov.
2. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko.
3. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom/obstaravatelom/osobou podla § 8 zakona o verejnom obstaravani a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk.
4. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi/obstaravatelovi/osobe podla § 8 zakona o verejnom obstaravani, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania.
5. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku.
6. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke.
7. Verejny obstaravatel/obstaravatel/osoba podla § 8 zakona o verejnom obstaravani si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky.
8. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1
Sutaznych podkladov, v pracovnom case od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email:
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
03.03.2017

Redakčné opravy

4738 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2017
V oznámení 03052-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa AuLea s. r. o., Pšeničná 10, 821 06 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 049/2017 zo dňa 09.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje Časť: 1 II.2.3) Miesto vykonania Namiesto: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: J. Dalloša 1351/33, 925 21 Sládkovičovo, SR Má byť: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Z. Kodálya 767, 924 01 Galanta, SR Časť: 2 II.2.3) Miesto vykonania Namiesto: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: J. Dalloša 1351/33, 925 21 Sládkovičovo, SR Má byť: Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Z. Kodálya 767, 924 01 Galanta, SR IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 11.04.2017 09:00 Má byť: 21.04.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.04.2017 09:00 Má byť: 24.04.2017 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité