Oznámenie 3128 - WYP

Obsah

3128 - WYP
Vestník č. 51/2017 - 13.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Technické služby Detva s.r.o.
IČO: 36057029
Bottova 1272, 96211 Detva

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Garaj, PhD.
Telefón: +421 907956210
Email: martin.garaj@verejneobstaravania.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/13011
Hlavná adresa(URL): http://www.tsdetva.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/13011
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1, písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ROZŠÍRENIE SKLÁDKY NA NIE NEBEZPEČNÝ ODPAD
Referenčné číslo: 1/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní v príslušnom gramatickom tvare) zákazka na uskutočnenie stavebných prác.
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy o dielo v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie projektu ROZŠÍRENIE SKLÁDKY NA NIE NEBEZPEČNÝ ODPAD - III. ETAPA a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v súlade so stanovenými podmienkami v súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti:
A.1 Pokyny pre uchádzačov, bod 3.2 Číselný kód stavebných prác;
A.2 Kritérium na vyhodnotenie ponúk a pravidlá jeho uplatnenia;
B.1 Obchodné podmienky dodania predmetu obstarávania;
B.2 Opis predmetu zákazky
súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 252 979,31 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45100000-8
45111240-2
45111200-0
45112000-5
45112700-2
45111230-9
45111291-4
45112210-0
45112400-9
45112420-5
45112500-0
45113000-2
45120000-4
45233226-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom vykonávania predmetu zákazky (diela) je katastrálne územie Detva, obec Detva, okres Detva, Banskobystrický samosprávny kraj, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zákazka na uskutočnenie stavebných prác.
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy o dielo v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie projektu ROZŠÍRENIE SKLÁDKY NA NIE NEBEZPEČNÝ ODPAD - III. ETAPA a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v súlade so stanovenými podmienkami v súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti:
A.1 Pokyny pre uchádzačov, bod 3.2 Číselný kód stavebných prác;
A.2 Kritérium na vyhodnotenie ponúk a pravidlá jeho uplatnenia;
B.1 Obchodné podmienky dodania predmetu obstarávania;
B.2 Opis predmetu zákazky
súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 252 979,31 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 3
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten záujemca, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Presné definovanie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je obsiahnuté v časti B.3 Podmienky účasti súťažných podkladov pre
tento postup verejného obstarávania.
Upozornenie: Dňa 1. júla 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V dôsledku tejto legislatívnej zmeny vznikla hospodárskemu subjektu povinnosť predložiť výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Presné definovanie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa Ekonomického a finančného postavenia je obsiahnuté v časti B.3 Podmienky účasti súťažných podkladov pre tento postup verejného obstarávania.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Presné definovanie stanovených podmienok účasti týkajúcich sa Technickej a odbornej spôsobilosti je obsiahnuté v časti B.3 Podmienky účasti súťažných podkladov pre tento postup verejného obstarávania.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zmluva o dielo sa uzatvára na dobu určitú, t.j. do 31.12.2017. Predpokladaná doba výstavby od odovzdania staveniska obstarávateľskou organizáciou je 12 týždňov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 31.07.2017
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 03.04.2017 09:30
Miesto: Technické služby Detva s.r.o., Bottova 1272, 962 12 Detva, Slovenská republika
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Jedná sa o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (vzor jednotného európskeho dokumentu tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
2.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní a bodom 11 súťažných podkladov.
3.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.
5.Súťažné podklady si budú môcť záujemcovia stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa.
6.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného
obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.
7.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa.
8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči
verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.03.2017

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité