Oznámenie 3393 - WYP

Obsah

3393 - WYP
Vestník č. 56/2017 - 20.03.2017

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
IČO: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Zahradníková
Telefón: +421 417063110
Fax: +421 417231912
Email: katarina.zahradnikova@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8155
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Zhotovenie fontány v parku Ľudovíta Štúra v Žiline
Referenčné číslo: 5061/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
45248000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je zhotovenie fontány v parku Ľudovíta Štúra v Žiline, ktorá je navrhnutá ako podlahová fontána štvorcového tvaru so skrytým bazénom. Hlavnými prvkami fontány je 29 dynamických, individuálne riadených trysiek, pričom 25 z nich má riadený výstrek smerom kolmo nahor a 4 sú šikmé laminárne lúče. Všetky trysky budú mať vlastné čerpadlo, pričom všetky budú spoločne riadené zo spoločnej ovládacej jednotky umiestnenej v strojovni. Samotnú fontánu potom vytvárajú trysky rozmiestnené v rastri 5x5m s osovým rozostupom 1,5m. Maximálna výška výstreku trysiek je navrhnutá na 3m. Trysky budú umiestnené v piatich navzájom hydraulických prepojených kanáloch.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky, časť súťažných podkladov Príloha č. 1. Projektová dokumentácia a príloha č. 2 zadanie s výkazom výmer. Pri identifikácii konkrétneho typu materiálu (výrobku) alebo materiálu (výrobku) konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto materiál (výrobok) ekvivalentným materiálom (výrobkom), ktorý spĺňa požadované funkčné a kvalitatívne charakteristiky. V takomto prípade je potrebné upraviť položku vo formulári Výkaz výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 185 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Žilina Park Ľudovíta Štúra
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zhotovenie fontány v parku Ľudovíta Štúra v Žiline, ktorá je navrhnutá ako podlahová fontána štvorcového tvaru so skrytým bazénom. Hlavnými prvkami fontány je 29 dynamických, individuálne riadených trysiek, pričom 25 z nich má riadený výstrek smerom kolmo nahor a 4 sú šikmé laminárne lúče. Všetky trysky budú mať vlastné čerpadlo, pričom všetky budú spoločne riadené zo spoločnej ovládacej jednotky umiestnenej v strojovni. Samotnú fontánu potom vytvárajú trysky rozmiestnené v rastri 5x5m s osovým rozostupom 1,5m. Maximálna výška výstreku trysiek je navrhnutá na 3m. Trysky budú umiestnené v piatich navzájom hydraulických prepojených kanáloch.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky, časť súťažných podkladov Príloha č. 1. Projektová dokumentácia a príloha č. 2 zadanie s výkazom výmer. Pri identifikácii konkrétneho typu materiálu (výrobku) alebo materiálu (výrobku) konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto materiál (výrobok) ekvivalentným materiálom (výrobkom), ktorý spĺňa požadované funkčné a kvalitatívne charakteristiky. V takomto prípade je potrebné upraviť položku vo formulári Výkaz výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 185 000,00 Mena: EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 90
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.12) Informácie o elektronických katalógoch
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie kompletných podmienok uvedených v §32 ods. 1 zákona č.
343/2015 Z .z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon). Uchádzač
preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanoveniami
zákona k osobnému postaveniu podľa zákona. Pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky
dokument.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle zákona § 33 ods.
1písm. a) predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie
predchádzajúcich troch rokov ku dňu zverejnenia výzvy vo Vestníku verejného obstarávania, resp. za obdobie, za ktoré
sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje podmienku účasti z dôvodu overenia si stabilného ekonomického a finančného
postavenia, ktoré je primerané k predpokladanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky
alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti
uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom blokácie (tzn. nebolo obmedzené nakladanie s prostriedkami z akéhokoľvek zákonného dôvodu) alebo exekúcie. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: V zmysle zákona § 34 ods. 1 písm. b) Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Pre preukázanie splnenia podmienok sa môže použiť Jednotný európsky dokument.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ požaduje podmienku účasti z dôvodu overenia si stabilného odborne zdatného uchádzača so
skúsenosťami, ktoré sú primerané k predpokladanej hodnote zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b), zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytovanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam musí obsahovať minimálne 3 zákazky uskutočnených stavebných prác, za rozhodné obdobie, t. j. predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a z toho minimálne 1 realizovaná zákazka rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky (výstavba hydromechanických zariadení, retenčných a vodných nádrži a pod). musí byť vo finančnom objeme 180 000 EUR bez DPH. V rámci posudzovania splnenia predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ bude posudzovať všetky verejnému obstarávateľovi dostupné dôkazy o plnení a/alebo referencie za rozhodné obdobie.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej kapacity mieni použiť na preukázanie svojej technickej a odbornej spôsobilosti. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej
existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
III.1.5) Informácie o vyhradených zákazkách
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2017 10:00
Miesto: Mestský úrad Žilina Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie časti ponúk "OSTATNÉ" je neverejné. Na otváraní obálok "Kritéria" s ponukami sa odporúča zúčastnenie zástupcami uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pracovný čas verejného obstarávateľa je v pracovných dňoch v čase od 800 hod. do 1400 hod.
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/202016 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa so zaslaním informácie na adresu: katarina.zahradnikova@zilina.sk s uvedením kontaktných údajov alebo na základe žiadosti budú zaslané príp. osobne - v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 18 zákona o VO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ako aj použiť postup podľa § 116. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacimi platnými predpismi účinnými v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania !
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
17.03.2017

Redakčné opravy

4885 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 73/2017
V oznámení 03393-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 056/2017 zo dňa 20.03.2017 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.04.2017 09:00 Má byť: 26.04.2017 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.04.2017 10:00 Má byť: 26.04.2017 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité